Gå til innhold

Desperate housewives season 8


xavi

Anbefalte innlegg

Det kan hende jeg helt har glemt de foregående sesongene, men fikk vi noensinne vite hvorfor Mary Alice tok liv av seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan hende jeg helt har glemt de foregående sesongene, men fikk vi noensinne vite hvorfor Mary Alice tok liv av seg?

Det var jo fordi Martha Huber drev med utpressing mot henne. Hun truet med å fortelle hva hun hadde gjort. Derfor tok hun selvmord.

Kanskje du ska se fruene på nytt ;p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg bare må slutte å se på tv punktum, jeg grein som en tulling av siste episode! Såååå trist var det jo heller ikke, liksom. Men synes det var en fin slutt, da.

Ganske crazy at det har gått 8 sesonger, husker enda godt når jeg leste om at serien skulle komme, husker det stod i avisa at det var en "blanding mellom twin peaks og (et eller annet)" og jeg var suuupergira siden jeg elsket twin peaks. Ble superskuffa av første episode :fnise: Men så tok det seg jo opp! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det der men hun som flytta inni huset til Susan? Hva var det med boksen/esken?....Og hvorfor sluttet det sånn når dette var siste episode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det der men hun som flytta inni huset til Susan? Hva var det med boksen/esken?....Og hvorfor sluttet det sånn når dette var siste episode?

det lurer jeg og veldig på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det der men hun som flytta inni huset til Susan? Hva var det med boksen/esken?....Og hvorfor sluttet det sånn når dette var siste episode?

Sikkert for å vise at livet går videre i gaten på samme måte som tidligere, med hemmeligheter, intriger osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elyssa

Sikkert for å vise at livet går videre i gaten på samme måte som tidligere, med hemmeligheter, intriger osv

:Nikke: Tenkte jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var en fin slutt! Gråt gjennom hele episoden. Er så trist at serien er over!

Håper det kommer en slik serie igjen snart! Er en serie man kan se maaange ganger uten å bli lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det der men hun som flytta inni huset til Susan? Hva var det med boksen/esken?....Og hvorfor sluttet det sånn når dette var siste episode?

Det er ganske vanlig at serier har en sånn åpen slutt. Se sopranos for eksempel, veldig åpen slutt som gjør at du sitter igjen med masse spenning og spørsmål.

Men det var nok som andre her sier, en måte å vise at livet går videre i wisteria lane:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sesongen har ikke vært den sterkeste sesongen Marc Cherry har skapt. Det har vært et par episoder som ble kjedelige og storylinen ble absurd, og noen episoder som var veldig følelsesladet og triste. Siste episode var en blanding av alt som har skjedd på 8 år. Ikke den beste sesongen men siste serieepisode hadde en tilfredsstillende avslutning. Spesielt de siste 5 min var så trist samtidig så realistisk og vakkert som det går an å regisere Livet i forstaden. En ting jeg ikke likte var at dem ikke viste Edie (Nicolette Sheridan) i sluttscenen til Susan når hun kjører hele Wisteria Lane. Hun var jo en viktig karakter i de 4 første sesongene. Takk for 8 år med Desperate Housewives Marc Cherry. Lært mye av denne serien.

Endret av Saunet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trist:

Jeg er normaltsett ikke ei sippeguri, men nå altså. Satt å tuta meg gjennom hele episoden. Er så rart at det hele er over!

Og for en fin episode da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, bra det endte relativt godt, og at ingen av de 4 døde. Men enig i at det var litt snodig at alle flyttet, og at de ikke så hverandre igjen. Det skrinet vi så på slutten kan jo åpne for en oppfølger, med nye folk i hovedrollene...

Jeg er visst en av dem som har glemt utrolig mye av hva som har skjedd opp gjennom sesongene. Jeg husket ikke hvem halvparten av de "spøkelsene" var! Ikke kunne jeg huske at Justine Bateman hadde vært med i serien heller. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æææææ :bond: søren at jeg klikka inn på denne tråden.

Det er jo fortsatt 2 episoder igjen, har dere lastet den ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fantastisk avsluttning, klarer ikke skjønne at det er over :sjokkert:

Gråt gjennom nesten hele episoden, samtidig syns jeg de klarte å holde episoden... morsom.

Har virkelig blitt glad i hver å en av fruene, vi har jo fulgt de i åtte år! Måtte tilogmed ta tre pauser mens jeg så episodene, bare for å komme meg, haha. Ja - jeg lever meg inn :klaske:

Lever meg så inn at jeg er sint på Marc Cherry som avsluttet hele greia.

:krangle:

Now what? :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var bra bortsett fra av jeg ikke likte at de ikke kommer til å ha mer kontakt. Veldig rart siden de er så gode venner. Veldig rart at ikke Lynnette og Susan har kontakt i det minste siden de har barnebarn sammen.

Håper det med den boksen betyr at det kan bli en comeback.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det med den boksen til hun nye dama ikke nødvendigvis betyr noe comeback, er ikke det litt for likt historien til Mary Alice? Det var vel noe greier med en boks eller kiste de hadde gjemt under garasjen, var det ikke? (Vennligst korriger meg de som husker bedre, altså! :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Elyssa

Ja, hvorfor viste de ikke Edie? :klo:

Men ang det at de ikke hadde kontakt, var det ikke bare sånn at de aldri ble 'samlet' igjen? Det ble jo tatt opp i forb. med den pokerkvelden deres. Kan ikke huske de sa at de aldri snakket med hverandre igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor viste de ikke Edie? :klo:

Men ang det at de ikke hadde kontakt, var det ikke bare sånn at de aldri ble 'samlet' igjen? Det ble jo tatt opp i forb. med den pokerkvelden deres. Kan ikke huske de sa at de aldri snakket med hverandre igjen?

Fortellerstemmen sa jo at de lovte å alltid holde kontakten, men at det ikke ble slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...