Gå til innhold

Forvirret


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må bare få ut noe her og se om noen har opplevd det samme, eller vet hva det kan være. Rett før jeg reiste på ferie for litt over en uke siden hadde jeg mensen, så tok jeg pillene normalt, men mens jeg var på ferie glemte jeg de to ganger, men tok en så fort jeg kom på det igjen. Som regel pleier jeg ikke få mensen av det, går som regel 3-4 dager før det kommer.

Etter jeg hadde badet på stranda og skulle få vekk sanda i trusa på doen så jeg det begynte å dryppe mye blod. Det varte i ca to dager og gikk over nå for fire dager siden.

Hadde sex med kjæresten nå istad, og plutselig var det blod over alt.. Har ikke glemt pilla. Veldig slitsomt, så noen som vet hva det kan være?

Anonymous poster hash: 924e3...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mellomblødninger? Er normalt å få det om man hopper over mye.



Anonymous poster hash: 1329b...2c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det så mye da? Har hatt det før men da har det bare vært litt av det som sitter igjen.

Anonymous poster hash: 924e3...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man glemmer pillen to dager, så kan det vel komme mellomblødning ja. Særlig om man da i tillegg har utsatt mensen noen ganger. Nå kommer vel dette litt an på hvilke dager i syklusen du glemte pillene, men det er jo fare for at det ikke er sikker sex en stund etterpå. Så hadde brukt kondom i tillegg den neste uken eller så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...