Gå til innhold

Mann skal ha loggført kjærestens unnskyldninger for å ikke ha sex i et Excel-dokument


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hahahaha skulle likt å se alle mine unnskyldninger i et excel-ark. Aller helst et kakediagram.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Er det helt feil av meg om jente å støtte mannen her?

Hvis jeg hadde blitt avvist gang på gang hadde jeg også blitt såret og forsøkt å finne ut hvorfor. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan man som kjærester kan gå i over en måned uten seksuell kontakt dersom begge er friske og raske. Det koster ikke mye å forsøke å glede hverandre selv om man selv ikke er kåt akkurat da? Jeg er ikke kåt 24/7 selv, men hvis samboeren har veldig lyst, vil jeg uansett glede han med en blowjob e.l. Vi er snart på tredje året som kjærester, og har fremdeles en eller annen form for sex hver dag.

Nei det er absolutt ikke feil av deg. Nå skal det sies at begge bør jobbe for at forholdet skal vare...men for en mann å bli avvist hele tiden ødelegger selvbildet og manndommen hans over tid. Hvorfor er man i et forhold om man hater tanken på sex med mannen sin?

Sex er da ikke noe form for "arbeid" vel? Som du sier...koster det noe å gi en BJ i full fart av og til selvom man ikke har lyst å ta en heftig en på soverommet? Hva med å gi oppmerksomhet spontant og kort med jevne mellomrom?

Ting som holder gløden i forholdet? Helt utrolig å lese den historien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Nei det er absolutt ikke feil av deg. Nå skal det sies at begge bør jobbe for at forholdet skal vare...men for en mann å bli avvist hele tiden ødelegger selvbildet og manndommen hans over tid. Hvorfor er man i et forhold om man hater tanken på sex med mannen sin?

Sex er da ikke noe form for "arbeid" vel? Som du sier...koster det noe å gi en BJ i full fart av og til selvom man ikke har lyst å ta en heftig en på soverommet? Hva med å gi oppmerksomhet spontant og kort med jevne mellomrom?

Ting som holder gløden i forholdet? Helt utrolig å lese den historien

Nå er jeg og samboeren bare sammen på tredje året og har kanskje ikke noen stor utfordring med å holde gnisten oppe ettersom vi fremdeles er unge og forelsket, men for oss er det så naturlig å strekke oss for hverandres nytelse at dette gjorde meg helt sjokkert :P Det koster så lite å lage litt spenning for hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som ikke har korrekt informasjon her.

Dette paret er ungt (i tyveårene), gift uten barn og har generelt ikke et dårlig sexliv - dette er en logg fra den siste måneden og det er bekreftet at de generelt har mer sex enn den siste måneden.

Han dumpet henne ikke. Han sendte henne skjema da hun var på vei til en jobbreise. At ekteskapet antakelig er over er at faktum, men dette var ikke et brudd fra hans side, kun en utblåsning. De er tross alt gift, så det kan ikke avsluttes med en sms el.l.

Det var hun som la det ut på nettet, ikke ham.

Begge parter er skyldige her. Hun har selv sagt at hun har lagt på seg og hennes unnskyldninger er patetiske (for ikke å snakke om litt uappettitelige - hun er svett og ekkel men dusjer kun neste morgen).

Hun er ansvarlig for å la sexlivet ebbe ut og ikke vise ham omtanke.

Ellers ble det hele diskutert i denne bloggposten;

http://www.hookingupsmart.com/2014/07/23/relationshipstrategies/the-sexual-dissatisfaction-spreadsheet/#disqus_thread

Og jeg er enig med kommenaterene under, dersom en mann ikke har baller til å kommunisere med kona si, så er jeg ikke overrasket over at dette er en mann hun ikke vil ha sex med. Kvinner vil ha sex med menn de beundrer og ser opp til like mye som menn vil ha sex med kvinner som gir dem en ereksjon, ikke en passiv-aggressiv type som konfronterer problemer via epost.

De er begge skyld i dette.



Anonymous poster hash: 9a108...8da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Nå er jeg og samboeren bare sammen på tredje året og har kanskje ikke noen stor utfordring med å holde gnisten oppe ettersom vi fremdeles er unge og forelsket, men for oss er det så naturlig å strekke oss for hverandres nytelse at dette gjorde meg helt sjokkert :P Det koster så lite å lage litt spenning for hverandre.

Ja jeg reagerte på den selv. Uansett når man har vært sammen en stund vil jo forelskelsen gå over i dyp kjærlighet for partneren. Dersom det ikke gjør det burde det jo ikke være noe grunn til å være sammen?

Å ville gi av seg selv seksuellt til kjærsten burde jo da være det beste og morsomste som finnes? Syntes det er veldig vanskelig å skjønne at noen kan lukke seg slik for partneren sin. Da er man etter min mening ikke skikkelig glad nok i henne/han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...