Gå til innhold

Drømmer om ei HÅRETE dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvordan er det uhygienisk?

Det lurer jeg også på...Finnes ikke noe uhygienisk med naturlig hårvekst,tvert imot,det beskytter ! TS

Anonymous poster hash: cdc40...ee5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest daisydaisy

Oiii,så det finnes faktisk kvinner med skikkelig busk der ute..Nå ble jeg glad :) Hvorfor ikke slippe til mer av det også da ? TS

Anonymous poster hash: cdc40...ee5

Ja, det gjør det nok :laugh:. Synes hår under armene er kjempetøft, men det er ikke noe som passer meg da jeg er fysisk aktiv stort sett hele tiden og det blir bare trasig med ekstra svette armhuler. Gikk flere måneder uten å barbere meg under armene i en vending, og det passet nok ikke meg :glare: sukk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du anonym, volvo22? Alle vi som har fulgt med en stund, vet at det er deg.

Haha, gikk inn i tråden for å se om Volvo har vært her. Temmelig åpenbart at han er TS.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmeis

Du kan jo evt spørre en fremtidig kjæreste om hun kunne være interessert i å la skoger vokse og gro, i hvert fall i vinterhalvåret for å tenne deg ekstra?

Ellers ser jeg ikke så mange løsninger, det er ikke så vanlig å ikke shave. For min del skal alt vekk inkludert brasiliansk voksing. Men hadde kjæresten min sagt han ikke likte det, og ville hatt litt hår, skulle jeg nok klart det og. Man gjør jo mye for de man er glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse hår under armene er digg da,sånn skikkelig skog !



Anonymous poster hash: cdc40...ee5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,kanskje..Men er det virkelig så sjeldent blant vanlige,norske damer ?

Anonymous poster hash: cdc40...ee5

I aldersgruppen 18-40, Ja. Takk gud for det!

Anonymous poster hash: 7b91c...a2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I aldersgruppen 18-40, Ja. Takk gud for det!

Anonymous poster hash: 7b91c...a2c

Hvorfor er det noe å takke for ? Kjedelig at alle skal være så hårløse egentlig

Anonymous poster hash: cdc40...ee5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er fint med variasjon. Jeg elsker å kose med min kvinne når hun har latt håret gro der nede. Det tenner meg, og det virker modent og voksent på en sexy måte.
Samtidig er det alltid en kjempedeilig overraskelse når hun plutselig en dag kommer og legger seg, og jeg merker hun er helt glattbarbert.

Litt hår under armene er også flott, men ellers synes jeg damer bør ha barberte og glatte legger.



Anonymous poster hash: 86e63...28f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært inne på "hairylegsclub" hvor kvinner som har slutta å barbere seg legger ut bilder av sine hårete bein ? Utrolig hvor hårete endel blir...



Anonymous poster hash: cdc40...ee5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør det nok :laugh:. Synes hår under armene er kjempetøft, men det er ikke noe som passer meg da jeg er fysisk aktiv stort sett hele tiden og det blir bare trasig med ekstra svette armhuler. Gikk flere måneder uten å barbere meg under armene i en vending, og det passet nok ikke meg :glare: sukk

Blir armhulene så veldig mye mer svette om de er ubarbert da ?

Anonymous poster hash: cdc40...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir armhulene så veldig mye mer svette om de er ubarbert da ?

Anonymous poster hash: cdc40...ee5

Oh yes!

Jeg er mann og forsøkte å barbere en periode. BETYDELIG mindre lukt og ikke minst var problemet med svetteringer i skjorter borte.

Anonymous poster hash: 7b91c...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av damene her som kunne vurdert å droppe all hårfjerning da ? Hilsen oppgitt mann



Anonymous poster hash: cdc40...ee5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Noen av damene her som kunne vurdert å droppe all hårfjerning da ? Hilsen oppgitt mann

Anonymous poster hash: cdc40...ee5

Er det slik at KG er det siste håpet for deg til å få en dame/kjæreste som ikke fjerner hår? Det virker sånn på spørsmålsstillingen din.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Blir armhulene så veldig mye mer svette om de er ubarbert da ?

Anonymous poster hash: cdc40...ee5

Ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg kjenner vil gjerne slippe å måtte barbere seg, så hvis du får en kjæreste så kan du bare fortelle at du elsker hår og kanskje da vil hun la det gro fritt :) Mange jenter barberer seg for mannens del, så tipper det ikke er noe problem å la håret gro for mannens del:) Kanskje ikke under armene da, men nedentil er det vanlig å ha hår. Har blitt mer av de de senere år, så trenden ser ut til at snur. :) Glad er jeg for det, for hår nedentil er helt naturlig. (og jeg liker ikke å barbere meg)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De fleste jeg kjenner vil gjerne slippe å måtte barbere seg, så hvis du får en kjæreste så kan du bare fortelle at du elsker hår og kanskje da vil hun la det gro fritt :) Mange jenter barberer seg for mannens del, så tipper det ikke er noe problem å la håret gro for mannens del:) Kanskje ikke under armene da, men nedentil er det vanlig å ha hår. Har blitt mer av de de senere år, så trenden ser ut til at snur. :) Glad er jeg for det, for hår nedentil er helt naturlig. (og jeg liker ikke å barbere meg)

Sånne jenter liker vi !! :) Jeg har spurt flere partnere om å la det gro fritt,men de har ikke villet...men kanskje jeg bare har ikke har truffet de rette på akkurat dette området da..Er lov å håpe iallefall :)

Praktiserer du fri vekst selv eller ?

Anonymous poster hash: cdc40...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo22 har det med å starte anonyme hår-tråder i med jevne mellomrom.

Han prøver vel å skal skape en illusjon om at det er flere som ham.



Anonymous poster hash: 8fe01...014
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker det var en stor overraskelse for meg den dagen jeg oppdaget at kvinner fra naturens side hadde både legghår og armhulehår.

Jeg trodde faktisk lenge at kvinner ikke hadde hårvekst på de kroppsdelene.



Anonymous poster hash: 10f6c...1cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Volvo22 har det med å starte anonyme hår-tråder i med jevne mellomrom.

Han prøver vel å skal skape en illusjon om at det er flere som ham.

Anonymous poster hash: 8fe01...014

Det er selvfølgelig mange flere menn enn ham som foretrekker at kvinner beholder kjønnshåret. Mye hårvekst ellers på kroppen er kanskje ikke så delikat, men like fullt naturlig. Noe av det latterligste jeg ser, er menn med glattbarbert underliv og frodig hårvekst oppover magen og brystet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...