Gå til innhold

"Movies that awoke your sexuality"


fruBeist

Anbefalte innlegg

Da jeg så Pocahontas på kino skjønte jeg det var noe på gang. Jeg følte meg egentlig litt for gammel til å se tegnefilm på kino, men meg og en kompis tok med oss hans yngre søster som unnskyldning så vi slapp å innrømme at dett virkelig var en film vi måtte få med oss.

Endret av Maximillian Cohen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kids! :fnise: Husker jeg så den med ei venninne da vi gikk første året på ungd. skolen, og måtte etterpå gå på do og få utløp for alt :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg nok nevne et par hete sexscener fra mesterverket Betty Blue, og filmen Bitter Moon av Roman Polanski.

Endret av Ibsenfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Jeg vet ikke om det teller, siden det faktisk var erotikk, men det gikk en serie sent på fredagskveldene tror jeg det var, som her Red Shoes Diaries. Husker ikke akkurat hvor mye de viste, men jeg syns det var veldig spennende, og jeg så det på rommet mitt med veldig lav lyd så mamma og pappa ikke skulle ferske meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg holder på å se igjen Twin Peaks for tiden, og jeg hadde tydeligvis klart å fortrenge hva slags effekt Audrey Horne pleide å ha (/fremdeles har!) på meg. Altså, dama inspirerte tenåringsutgaven av meg til å lære å slå knute på kirsebærstilker med tunga (for å imponere den daværende kjæresten min :laugh:).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å se igjen Twin Peaks for tiden, og jeg hadde tydeligvis klart å fortrenge hva slags effekt Audrey Horne pleide å ha (/fremdeles har!) på meg. Altså, dama inspirerte tenåringsutgaven av meg til å lære å slå knute på kirsebærstilker med tunga (for å imponere den daværende kjæresten min :laugh:).

Pussige greier...jeg kjøpte nettopp den nye Twin Peaks-boksen og har det akkurat på samme måten. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


"Multi pass."
Milla Jovovich som 'Leeloo' i Fifth Element. Var storm forelska som fjortis når denne gikk på kino.

Endret av irrlys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å se igjen Twin Peaks for tiden, og jeg hadde tydeligvis klart å fortrenge hva slags effekt Audrey Horne pleide å ha (/fremdeles har!) på meg. Altså, dama inspirerte tenåringsutgaven av meg til å lære å slå knute på kirsebærstilker med tunga (for å imponere den daværende kjæresten min :laugh:).

Det trikset lærte jeg meg også som femtenåring ;).

Min daværende kjæreste syntes vi liknet litt.

Endret av Ibsenfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...