Gå til innhold

Liker dere at gutten smaker på saftene deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blubberella

Heeyaa: Jeg er kvinne selv og kjenner kroppen min rimelig godt. Det kan godt renne ut av meg under sex. Det varierer hvor mye men uvanlig er det ikke. Det er også mulig for kvinner å få sprutorgasme og de kan arte seg som både sprutende og rennende. At du ikke har opplevd at kvinner har vært så våte under sex betyr ikke at det ikke forekommer. Kropper er forskjellige.

Endret av Blubberella
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror du skal slutte å late som om du hr hatt sex heeyaa når du tydelig ikke har hatt det. lol.



Anonymous poster hash: f0078...218
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det renner ikke bare ut nei, sånn at du kan stå på huk og det drypper på gulvet. Det er i såfall ufattelig uvanlig.

Men det kan bli utrolig vått ja og det er jo klart at de kommer i munnen på den som slikker. Men det er ikke sånn at slikker i seg saftene som en hund.

Det har da skjedd at det har rent safter ned på låret mitt og det er da slettes ikke uvanlig når kvinner er svært kåt, ( dette har vært tema i flere tråder her inne så derfor kan jeg også si at det ikke er unikt) Ts har ikke nevnt store dammer med væske men at det kan renne ut av skjedeåpningen er ikke så uvanlig så du tror så får vi anta at den uvitenheten kommer av din unge alder..

Anonymous poster hash: ff3e4...729

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeyaa: Jeg er kvinne selv og kjenner kroppen min rimelig godt. Det kan godt renne ut av meg under sex. Det varierer hvor mye men uvanlig er det ikke. Det er også mulig for kvinner å få sprutorgasme og de kan arte seg som både sprutende og rennende. At du ikke har opplevd at kvinner har vært så våte under sex betyr ikke at det ikke forekommer. Kropper er forskjellige.

Det er ikke snakk om safter som er der nede ved sex. Det var snakk om at det renner ut som en kran.

Og jeg er da veldig klar over at mange jenter får sprutorgasmer. Det er generelt ganske enkelt å gi dere kvinner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror du skal slutte å late som om du hr hatt sex heeyaa når du tydelig ikke har hatt det. lol. Anonymous poster hash: f0078...218

På tide å vokse opp gutten min. Hva med å diskutere saklig isteden for å prøve å leke kul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å vokse opp gutten min. Hva med å diskutere saklig isteden for å prøve å leke kul?

prøver ingen ting. syns bare det er flaut å se noen prøve å hakke på en annen for manglende erfaring når det er du som ser ut til å lide av det.

Anonymous poster hash: f0078...218

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Det er ikke snakk om safter som er der nede ved sex. Det var snakk om at det renner ut som en kran.

Og jeg er da veldig klar over at mange jenter får sprutorgasmer. Det er generelt ganske enkelt å gi dere kvinner det.

Såvidt jeg kan se ut av TS sitt innlegg snakker han ikke om å slikke i seg det som kommer ut av dem i løpet av dagen, men saftene under sex. TS må gjerne rette på meg om jeg tar feil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har da skjedd at det har rent safter ned på låret mitt og det er da slettes ikke uvanlig når kvinner er svært kåt, ( dette har vært tema i flere tråder her inne så derfor kan jeg også si at det ikke er unikt) Ts har ikke nevnt store dammer med væske men at det kan renne ut av skjedeåpningen er ikke så uvanlig så du tror så får vi anta at den uvitenheten kommer av din unge alder..Anonymous poster hash: ff3e4...729

Tråden var skrevet mer som at det er noe som bare renner ut av dere. Ikke vanlig "slimete" fittesaft som så klart kommer . (Med mindre man er en av de som ikke blir våte).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver ingen ting. syns bare det er flaut å se noen prøve å hakke på en annen for manglende erfaring når det er du som ser ut til å lide av det. Anonymous poster hash: f0078...218

Og du har enda ikke klart å se hva som er morsomt?

Poenget var at TS skrev det som om det er noe som bare renner ut av jenter. Og jeg svarte på en måte som forsterket det jeg tolket. Altså at det bare renner saft ut av dere..

Men tydeligvis ikke lett å forstå ettersom alle tar helt av her inne...

Vet ikke om det er vanskelig å skjønne pga det blir skrevet og ikke sagt, eller om dere alle bare ikke skjønner det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh.. Føler at han er bitchen min da, haha.

Anonymous poster hash: 91290...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh.. Føler at han er bitchen min da, haha.

Anonymous poster hash: 91290...179

what?:S

Anonymous poster hash: f0078...218

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Haha som om vi ikke skjønte det fra de første linjene du skrev :fnise:

Det renner nok ikke ut noen safter av en kvinne. Det som kan komme ut i løpet av dagen heter utflod og jeg tviler på at det er det du vil slikke i deg.

Hahaha! For det første så slikker jeg ved vær anledning jeg får ettersom det er utrolig deilig. Også har jeg fått høre ofte at jeg er veldig flink, sånt gir mersmak.

Og nei, utflod og safter er IKKE det samme. Når du slikker så kommer det ikke utflod men det blir mye spytt fra deg sammen med kvinnenes safter. Men det er ikke sånn at fittesaften til en kvinne renner ut.

Skjønner at du ikke er gamle gutten :fnise:

Jeg vet jo det, poenget er at TS ikke hva forskjellen er en gang. Og han tror at det renner safter ut av jenter når de blir kåte. Det blir vått men det renner ikke med mindre man slikker og det blandes med spytt.

Det renner ikke ut men det blir utrolig vått hos enkelte, ja.

Så det eneste som faktisk renner ut av jenter er utflod i løpet av dagen.

Det renner ikke bare ut nei, sånn at du kan stå på huk og det drypper på gulvet. Det er i såfall ufattelig uvanlig.

Men det kan bli utrolig vått ja og det er jo klart at de kommer i munnen på den som slikker. Men det er ikke sånn at slikker i seg saftene som en hund.

Og du har enda ikke klart å se hva som er morsomt?

Poenget var at TS skrev det som om det er noe som bare renner ut av jenter. Og jeg svarte på en måte som forsterket det jeg tolket. Altså at det bare renner saft ut av dere..

Men tydeligvis ikke lett å forstå ettersom alle tar helt av her inne...

Vet ikke om det er vanskelig å skjønne pga det blir skrevet og ikke sagt, eller om dere alle bare ikke skjønner det :-)

Ut i fra det du har skrevet her påstår du jo stadig at det ikke er noe som renner ut av kvinner og det er det jeg og flere her svarer på. Eller mener du noe annet enn det du har skrevet, for det er i såfall ikke så godt for oss å vite.

Både jeg og flere her (både kvinner og menn) kan bekrefte at det absolutt kan renne safter ut av en kvinne. Det kan både sildre, renne og regelrett sprute og også uten at det er noe spytt fra partneren involvert. Bare det å bli skikkelig kåt kan få safter til å renne. Og nei, det er ikke alltid sånn at fittesaften er "slimete". Ofte kan den være helt tynn, nesten vannaktig.

Og TS: jeg tenner ikke spesielt på tanken om at mannen slikker i seg saftene mine men liker å bli slikket så jeg har i hvert fall ikke noe i mot at han omså slafser i seg saftene med stor glede :) Hans glede er min glede.

Endret av Blubberella
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra det du har skrevet her påstår du jo stadig at det ikke er noe som renner ut av kvinner og det er det jeg og flere her svarer på. Eller mener du noe annet enn det du har skrevet, for det er i såfall ikke så godt for oss å vite.

Både jeg og flere her (både kvinner og menn) kan bekrefte at det absolutt kan renne safter ut av en kvinne. Det kan både sildre, renne og regelrett sprute og også uten at det er noe spytt fra partneren involvert. Bare det å bli skikkelig kåt kan få safter til å renne. Og nei, det er ikke alltid sånn at fittesaften er "slimete". Ofte kan den være helt tynn, nesten vannaktig.

Les det siste innlegget igjen du.

Og nei det er ikke snakk om en dråpe eller to som renner nedover låret. Hvis du ikke har skjønt det enda..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Les det siste innlegget igjen du.

Og nei det er ikke snakk om en dråpe eller to som renner nedover låret. Hvis du ikke har skjønt det enda..?

Jeg snakker heller ikke bare om en dråpe eller to. Jeg snakker om at det kan renne ut nok på én gang til at det blir en liten dam under. Bokstavelig talt at det renner ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker heller ikke bare om en dråpe eller to. Jeg snakker om at det kan renne ut nok på én gang til at det blir en liten dam under. Bokstavelig talt at det renner ut.

Det har jeg aldri opplevd eller hørt om i løpet av mine snart 30 år.

Har selv hatt veldig mange partnere og har en stor gjeng med venner hvor vi prater og deler mye. Og aldri hørt noe om det noe sted på nett.

Så hvis du mener at du kan bli så kåt at du kan sette deg på huk og det renner ut saft så det blir en dam? Så blir jeg utrolig overrasket men også klar på at da har jeg tatt feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Det har jeg aldri opplevd eller hørt om i løpet av mine snart 30 år.

Har selv hatt veldig mange partnere og har en stor gjeng med venner hvor vi prater og deler mye. Og aldri hørt noe om det noe sted på nett.

Så hvis du mener at du kan bli så kåt at du kan sette deg på huk og det renner ut saft så det blir en dam? Så blir jeg utrolig overrasket men også klar på at da har jeg tatt feil..

Ja det har faktisk hendt. Nå har jeg riktignok aldri stått på huk men det har likefullt rent ut i så store mengder med tyntflytende safter. Det skjer ikke hver eneste gang jeg har sex men det er ikke helt uvanlig heller. Tror ikke jeg er noe medisinsk unikum så jeg er sikker på at flere opplever det samme. TS har også selv skrevet i et innlegg her at han opplevde noe lignende med sin tidligere kjæreste:

Du er morsom. (Eventuelt dum).

Jeg har faktisk hatt kjæreste og hos henne så "rant" det ut safter av henne. Jeg holdt meg alltid til klitten, og angrer på at jeg ikke slapp meg helt løs der nede..

Og på måten du snakker på skjønner jeg også at du ikke er gamle gutten..

Anonymous poster hash: 7270f...54b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det har faktisk hendt. Nå har jeg riktignok aldri stått på huk men det har likefullt rent ut i så store mengder med tyntflytende safter. Det skjer ikke hver eneste gang jeg har sex men det er ikke helt uvanlig heller. Tror ikke jeg er noe medisinsk unikum så jeg er sikker på at flere opplever det samme. TS har også selv skrevet i et innlegg her at han opplevde noe lignende med sin tidligere kjæreste:

Da beklager jeg men det er nok absolutt ikke vanlig overhodet nei.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da beklager jeg men det er nok absolutt ikke vanlig overhodet nei.

Det stemmer. Men det er veldig vanlig under hodet. Ganske langt nede under hodet. ;) Anonymous poster hash: bab0e...82f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt jeg kan se ut av TS sitt innlegg snakker han ikke om å slikke i seg det som kommer ut av dem i løpet av dagen, men saftene under sex. TS må gjerne rette på meg om jeg tar feil.

Du har helt rett i slik du tolket det!

Hilsen TS.

Anonymous poster hash: 7270f...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det renner ikke ut men det blir utrolig vått hos enkelte, ja.

Så det eneste som faktisk renner ut av jenter er utflod i løpet av dagen.

Tullball! Om jeg ligger naken i senga og gutten erter meg, kan jeg kjenne at det renner. Ikke sånne voldsomme mengder selvfølgelig, men det renner da..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...