Gå til innhold

Liker dere at gutten smaker på saftene deres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker dere jenter at gutten slikker i seg saftene som renner ut av dere? Blir dere ekstra tent av synet av det, eller gjør det ikke noe ekstra for dere?

Jeg har aldri fått smakt ordentlig på ei jente, men jeg tenner bare mer og mer på det..



Anonymous poster hash: 7270f...54b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øv deg på rekelake...



Anonymous poster hash: 4ec5d...158
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått smakt ordentlig på ei jente, men jeg tenner bare mer og mer på det..

Haha som om vi ikke skjønte det fra de første linjene du skrev :fnise:

Det renner nok ikke ut noen safter av en kvinne. Det som kan komme ut i løpet av dagen heter utflod og jeg tviler på at det er det du vil slikke i deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha som om vi ikke skjønte det fra de første linjene du skrev :fnise:

Det renner nok ikke ut noen safter av en kvinne. Det som kan komme ut i løpet av dagen heter utflod og jeg tviler på at det er det du vil slikke i deg.

Så du er sånn en pingle som ikke slikker du :fnise: ?

Utflod/safter går vel på det samme..

Anonymous poster hash: 7270f...54b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha som om vi ikke skjønte det fra de første linjene du skrev :fnise:

Det renner nok ikke ut noen safter av en kvinne. Det som kan komme ut i løpet av dagen heter utflod og jeg tviler på at det er det du vil slikke i deg.

Nå tror jeg ikke ts snakket om utflod da men..

Ikke er det utflod som kommer ut når man er kåt heller.

Anonymous poster hash: f8f5b...c22

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha som om vi ikke skjønte det fra de første linjene du skrev :fnise:

Det renner nok ikke ut noen safter av en kvinne. Det som kan komme ut i løpet av dagen heter utflod og jeg tviler på at det er det du vil slikke i deg.

Det høres ikke ut som du er noe ekspert heller for å si det slik.

Stor forskjell på utflod og kåthets safter og sistnevnte er helt normalt selvsagt så om du ikke har opplevd det tror jeg ikke du skal være så kjepphøy med ts sin manglende erfaring for det sier jo vel så mye om dine prestasjoner om du ikke har fått erfare slikt hos en kvinne.

Anonymous poster hash: ff3e4...729

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er sånn en pingle som ikke slikker du :fnise: ?

Utflod/safter går vel på det samme..

Hahaha! For det første så slikker jeg ved vær anledning jeg får ettersom det er utrolig deilig. Også har jeg fått høre ofte at jeg er veldig flink, sånt gir mersmak.

Og nei, utflod og safter er IKKE det samme. Når du slikker så kommer det ikke utflod men det blir mye spytt fra deg sammen med kvinnenes safter. Men det er ikke sånn at fittesaften til en kvinne renner ut.

Skjønner at du ikke er gamle gutten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg ikke ts snakket om utflod da men..

Ikke er det utflod som kommer ut når man er kåt heller.

Jeg vet jo det, poenget er at TS ikke hva forskjellen er en gang. Og han tror at det renner safter ut av jenter når de blir kåte. Det blir vått men det renner ikke med mindre man slikker og det blandes med spytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke ut som du er noe ekspert heller for å si det slik.

Stor forskjell på utflod og kåthets safter og sistnevnte er helt normalt selvsagt så om du ikke har opplevd det tror jeg ikke du skal være så kjepphøy med ts sin manglende erfaring for det sier jo vel så mye om dine prestasjoner om du ikke har fått erfare slikt hos en kvinne.

Oh lord! :fnise: Så klart vet jeg det, det er jo nettopp det som er morsomt at TS ikke vet.

Og jeg har nok slikket mer fitte enn de fleste på min alder.

Er du veldig ung? Virker som om du ikke klarer å forstå hva som faktisk menes i en tekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vegne av alle med sosial antenne: :kvalm:



Anonymous poster hash: 0591b...cdf
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! For det første så slikker jeg ved vær anledning jeg får ettersom det er utrolig deilig. Også har jeg fått høre ofte at jeg er veldig flink, sånt gir mersmak.

Og nei, utflod og safter er IKKE det samme. Når du slikker så kommer det ikke utflod men det blir mye spytt fra deg sammen med kvinnenes safter. Men det er ikke sånn at fittesaften til en kvinne renner ut.

Skjønner at du ikke er gamle gutten :fnise:

Du er morsom. (Eventuelt dum).

Jeg har faktisk hatt kjæreste og hos henne så "rant" det ut safter av henne. Jeg holdt meg alltid til klitten, og angrer på at jeg ikke slapp meg helt løs der nede..

Og på måten du snakker på skjønner jeg også at du ikke er gamle gutten..

Anonymous poster hash: 7270f...54b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh lord! :fnise: Så klart vet jeg det, det er jo nettopp det som er morsomt at TS ikke vet.

Og jeg har nok slikket mer fitte enn de fleste på min alder.

Er du veldig ung? Virker som om du ikke klarer å forstå hva som faktisk menes i en tekst.

"E"er du veldig ung" nei, men er du litt små dum?

Mengden safter som vi kvinner får er veldig individuell, både fra kvinne til kvinne og fra gang til gang på samme måten som mengden med utflod. At det renner noe kåthetssafter er ikke uvanlig.

Og en fyr kan da ha slikket 1000 kvinner men det betyr ikke nødvendigvis at har opplevd en kåt kvinne med kåthetssafter så du får skryte av antallet kvinner tungen din har vært bortpå uten at det sier så mye i seg selv.

Anonymous poster hash: ff3e4...729

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er morsom. (Eventuelt dum). Jeg har faktisk hatt kjæreste og hos henne så "rant" det ut safter av henne. Jeg holdt meg alltid til klitten, og angrer på at jeg ikke slapp meg helt løs der nede.. Og på måten du snakker på skjønner jeg også at du ikke er gamle gutten.. Anonymous poster hash: 7270f...54b

Det renner ikke ut men det blir utrolig vått hos enkelte, ja.

Så det eneste som faktisk renner ut av jenter er utflod i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det renner ikke ut men det blir utrolig vått hos enkelte, ja.

Så det eneste som faktisk renner ut av jenter er utflod i løpet av dagen.

Nå er det meg som begynner å lure på hvor gammel DU egenentlig er... Jeg er 39, er du?
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det renner ikke ut men det blir utrolig vått hos enkelte, ja.

Så det eneste som faktisk renner ut av jenter er utflod i løpet av dagen.

Tror ikke du har så god peiling som du prøver å gi utrykk for. Her tar du iallefall kraftig feil.

Anonymous poster hash: ff3e4...729

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"E"er du veldig ung" nei, men er du litt små dum?

Mengden safter som vi kvinner får er veldig individuell, både fra kvinne til kvinne og fra gang til gang på samme måten som mengden med utflod. At det renner noe kåthetssafter er ikke uvanlig.

Og en fyr kan da ha slikket 1000 kvinner men det betyr ikke nødvendigvis at har opplevd en kåt kvinne med kåthetssafter så du får skryte av antallet kvinner tungen din har vært bortpå uten at det sier så mye i seg selv. Anonymous poster hash: ff3e4...729

Det renner ikke bare ut nei, sånn at du kan stå på huk og det drypper på gulvet. Det er i såfall ufattelig uvanlig.

Men det kan bli utrolig vått ja og det er jo klart at de kommer i munnen på den som slikker. Men det er ikke sånn at slikker i seg saftene som en hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det meg som begynner å lure på hvor gammel DU egenentlig er... Jeg er 39, er du?

Så du mener at hvis du setter deg på huk så renner det fittesaft ut av deg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du har så god peiling som du prøver å gi utrykk for. Her tar du iallefall kraftig feil.Anonymous poster hash: ff3e4...729

Så du mener at hvis du setter deg på huk så renner fittesaften det av deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uvanlig at det renner nedover lårene mine når jeg står på alle fire og suger kjæresten. Det er nok ikke utflod...



Anonymous poster hash: 3df5b...b10
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...