Gå til innhold

Vi gifter oss i all hemmelighet


Kardinal

Anbefalte innlegg

Om dere har en fest etter bryllupet så skal den organiseres etter dere er gift, ikke sant. Hvordan er det ellers mulig å planlegge så stor grillgest uten å si hvorfor og hvem blir invitert. Er ikke det litt lenge tidspenn mellom bryllup og fest da?

og jenta MÅ være med. Spesielt om dere to er Hennes foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk :) Ja, da har de jo fått ordnet med andre vitner da. Så det skal jo gå ann. Giftet de seg i en ambasade da kanskje?

Giftet seg i en ambassade ja, men hadde ingen vitner bare de to som sto på forlovererklæringen. (søskenbarna mine er ikke gamle nok til å være vitner)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bustyvel

Kommer til å følge spent med her, dette ligner på planen min :)

Er jeg involert i den eller? :nigo:

Til saken: Dere kan fint gifte deg i utlandet uten forlovere, mange steder ordner de vitner som kan skrive under. Spesielt om du gifter deg ved ambassade/sjømannskirke eller kjøper "bryllupspakke" på hotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Om dere har en fest etter bryllupet så skal den organiseres etter dere er gift, ikke sant. Hvordan er det ellers mulig å planlegge så stor grillgest uten å si hvorfor og hvem blir invitert. Er ikke det litt lenge tidspenn mellom bryllup og fest da?

og jenta MÅ være med. Spesielt om dere to er Hennes foreldre.

Festen skal organiseres etter vi er gift ja :) Bryllupet er i jan/feb/mars og festen blir jun/jul/aug så ja, det kan bli et godt tidspenn, men det får gjestene bare tåle ;) Med tanke på å ta jenta vår med eller ikke så har vi noen ekstra hensyn å ta, så vi får bare se hva vi ender opp med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budskjett Bryllup Thailand

Fly og hotell 30 000
Bryllupsplanlegger 20 000

Klær 8000
Flybilletter 2000
Parkering/Taxi 1000
Sjømannsprest 10 000
Lommepenger 10 000
Vaksiner 1000

Totalt 82 000
__________________

Vi har allerede spart opp 22 000, så da mangler vi 60 000. Setter opp et fast trekk på 5000 i måneden så er det i boks i løpet av 2013! Sparing til festen tar vi i 2015 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har av alle ting kjøpt kjole, altså en BRUDEkjole i helga!!! Og jeg som iallefall ikke skulle ha brudekjole :fnise: Må le av meg selv altså... Haha!!! Snakk om å bli "blown away" og fy søren så fornøyd jeg er :) (Og bittelitte granne forelsket... i kjolen... går det ann? Så patetisk:P)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deluxe%20set%20up%20Phra%20Nang%20Beach_

Blomsterose%20og%20ringer_big.jpg

Når jeg ser disse bildene så er jeg så 100% sikker på at dette er det rette valget for oss!! (Og så har vi en heil haug med andre fordeler)

*Kremt* Eller er jeg som har "bestemt", mannen får bare henge seg på :fnise: Men vi har inngått et kompromiss da ;)

Wow! Dette ser fantastisk ut! :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt lov å være kjempefornøyd med kjolen! :) Kan du si hvilken stil det er? Ballgown, A-form, havfrue...? :)

Er såpasset lite bevandret i brudekjole-verden at jeg ikke vett hva stilen heter :fnise: Men vett at kjolen heter Nigua White One. Kan slenge inn et bilde i morgen :)

Juvel: Ja, ikke sant?? Og det må jo bare bli bra!!

Endret av Kardinal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budskjett Bryllup Thailand

Fly og hotell 30 000

Bryllupsplanlegger 20 000

Klær 8000

Flybilletter 2000

Parkering/Taxi 1000

Sjømannsprest 10 000

Lommepenger 10 000

Vaksiner 1000

Totalt 82 000

__________________

Vi har allerede spart opp 22 000, så da mangler vi 60 000. Setter opp et fast trekk på 5000 i måneden så er det i boks i løpet av 2013! Sparing til festen tar vi i 2015 :)

Oi! koster det 20.000 for bryllups planlegger, hva inkluderer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok meg friheten til å google kjolen, og gurimalla for en NYDELIG kjole!!!! :hoppe: Synes planen deres høres så spennende og mystisk ut, og bare helt fantastisk. Jeg skal nok ha et svært bryllup når tiden er inne, men drømmer meg litt bort i deres altså... :fnise:

Lykke til!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! koster det 20.000 for bryllups planlegger, hva inkluderer det?

Da har jeg tatt godt i altså :) Men det inkluderer leie av strand, transport tur/retur fra hotellet til øya/stranda, at området er pyntet med blomster etc, brudebrukett, blomst til mannen (hva heter det igjen?), fotograf, litt snacks og en flaske vin etterpå. Og all kontakt og organisering (+ et møte når vi kommer ned der) med bryllupsplanleggeren. Ble litt usikker på om frisør og make-up er inkludert... Må skjekke opp :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok meg friheten til å google kjolen, og gurimalla for en NYDELIG kjole!!!! :hoppe: Synes planen deres høres så spennende og mystisk ut, og bare helt fantastisk. Jeg skal nok ha et svært bryllup når tiden er inne, men drømmer meg litt bort i deres altså... :fnise:

Lykke til!! :hjerte:

Det er helt lov og tusen takk! Veldig kjekt med slike tilbakemeldinger, da gleder jeg meg bare enda mer :) Dagene går litt i ett her fortida, så skal slenge inn bilde av meg i brudekjolen nuh!! For jeg syns den er myyyyye finere i virkeligheten/på meg enn de modell bildene på nettet :P Får håpe at du er enig med med da! Haha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Er såpasset lite bevandret i brudekjole-verden at jeg ikke vett hva stilen heter :fnise: Men vett at kjolen heter Nigua White One. Kan slenge inn et bilde i morgen :)

Juvel: Ja, ikke sant?? Og det må jo bare bli bra!!

Fantastisk kjole!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer: Brudekjolen :rodmer:



Tatt bildene vekk jeg :)
Visst ein spør pent, så kanskje dere får sniktitte ;)

Endret av Kardinal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk kjole!!

Takk! Veldig fornøyd selv :) Har postet bilder av kjolen IRL nå, om du vill se :biggrin: Får håpe du syns den er like fantastisk fremdeles da :fnise: Haha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

den var enda finere på deg!!! :) likte veldig godt skjørtet på den.

føler du at du har alt under kontroll? :)

Tja, får jeg vel si der. Brikkene begynner å falle på plass nå heldigvis! Men det er liksom allt det andre i tillegg til bryllupet som gjør meg stresset :fnise: Ofte mye som skjer i desember, og ikke noe unntak her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vett om det er forskjell på varmen, klimaet, været i januar/februar/mars i Thailand (Krabi)? Lurer fælt på hva tid vi skal reise. Det var en del booket hos sjømannspresten i jan/feb. Virker ut som det er da folk reiser (eller iallefall gifter seg :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...