Gå til innhold

tjuesju millioner etthundre og åttetusen sekunder ..


Petalouda

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt kjole i dag !! Herreguuuud så fiiin den er, jeg er helt forelsket :)

Jeg skal jo ha to kjoler, og jeg har kjøpt fredagskjolen, ikke selve vielseskjolen. Men jeg har sannelig forelsket meg i en kjole til som jeg neeeesten kjøpte i dag, men jeg må ha med meg litt flere øyne som kan hjelpe meg med å se.

For fy feeela, jeg kunne lett kjøpt begge to i dag, men det er fortsatt ti måneder igjen, jeg trenger å ha litt mer is i magen ..... eller gjør jeg det ?

Den satt som støpt, eneste er tyllen som må legges opp to tre centimeter nederst. Skoene passet perfekt til, jeg fant bånd og slør og diadem også, alt var bare helt perfekt, jeg fikk tårer i øynene faktisk :strix:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jaaa !!! ble så sinnsykt fornøyd, nå håper jeg bare de ikke selger ut kjolen min før jeg får samlet crewet som skal hjelpe meg å stemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her tror jeg nok det er best å gjøre som i reklamen: Løp og kjøp, og ikke se på en annen kjole (utenom den andre du skal ha ;)). Den du får tårer i øynene av, den er den rette.

Endret av sofie777
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg kjenner at jeg har veeeldig lyst til det, men samtidig trenger jeg noen flere øyne som kan se sammen med meg. Og siden forlovelsen vår ikke blir annonsert før lørdag er det foreløpig ikke så mange som vet noe som jeg kan be om hjelp lissom .... *ler*

dessuten har jeg lovet at kjæresten skal få være med, og han er på utenlandsjobbetur akkurat nå ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget nettopp at jeg har perfekte sko til den nye kjolen (de må bare skomakerpusses litt) og at jeg har den perfekte boleroen i sånn juksepusepels, og det kule er at boleroen går til begge kjolefargene enda de ikke er like i fargen, jippi :):):)

Nå gleder jeg meg mer enn noen gang til å annonsere planene våre, hipp hurra for at alt løser seg for snille jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Så herlig! Jeg merker jeg blir glad på dine vegne altså! Og syntes det var små dårlig service og ikke ville holde av kjolen for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig! Jeg merker jeg blir glad på dine vegne altså! Og syntes det var små dårlig service og ikke ville holde av kjolen for deg.

ja vettu det syns jeg også, særlig når jeg faktisk kjøpte den ene. Vi snakker jo ikke om i ukesvis heller lissom, vi snakker om noen dager sånn at jeg kan få kjæresten hjem, for han vil gjerne bli med og se ..

Men jeg satser på at det blir slik det skal, enten er kjolen der og da er det rett, eller så selger de den og da er det sånn det skal være :) Jeg har fortsatt nesten ti måneder igjen uansett, så jeg har god nok tid - slik jeg ser det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aphrodite

Nei, jeg er enig med deg. Du ba ikke om flere uker, men noen dager. Det syntes jeg de burde kunne gjøre for deg, ettersom du allerede har kjøpt en kjole der.

Men det er som du sier, hvis den ikke er der når du kommer neste gang så var det ikke meant to be!

Og du har for all del god tid tenker jeg. 10 måneder er en god stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har god tid, og dessuten tror jeg det er mulig å finne flere kjoler som kan være drømmekjolen. men jeg må innrømme at jeg likte prisen på denne veldig, 5600 kroner er helt klart verdt å ta med i betraktningen (pluss pluss for alt tilbehør da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ser heeelt enkel ut, lett ivoryfarget, tyll, veldig klassisk, litt blondebroderier og helt vanlig v- hals egentlig. Men det var noe med måten den satt på meg på. Uendelig vakkert .... *fornøyd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bryllupsdagbok er moro, selvom jeg ser at det ikke er like vanlig som i gamle dager :)

Så spennende med kjoleprøving da, jeg har vært to ganger nå, og har storkost meg !! Skal helt klart innom to tre butikker til, det er så mange butikker som har ulike leverandører, og det morsomme er at jeg velger noe heeeelt annet enn det jeg tror jeg skal velge når jeg først står der i prøverommet .. Fant helt klart favoritten i dag, men jeg skal avgårde og prøve mer før jeg bestemmer meg. Jeg har god tid ennå, og dersom den jeg fant i dag forsvinner fra butikken før jeg får bestemt meg, vel, da var det ikke rett kjole likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er grisefin, men den ser heeelt annerledes ut på modellen enn på meg! Helt overrasket over at samme kjole kan se sååå forskjellig ut på to jenter, klart at modellen og jeg ikke er like, men jeg slår henne glatt hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...