Gå til innhold

Hvilken fotballspiller liker du minst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest RompeRusk

Er Peter Kovacs godset spiller? er det han rødhåra? :P

å bare fordi jeg siterer ditt innlegg, jeg har fått klem av Magne Hoset(a)

fotballspillere jeg ikke liker er han Nikki bille RBK.

Rødhåret ungarsk, tror han spiller for Godset ja ;) Har ihvertfall nylig spilt for Odd..

Glemte selvfølgelig å ta med Riise-brødrene på lista!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Artig og utradisjonell tråd her på kvinneguiden.

 

Til tema:

 

Angel Di Maria. Makan til pingle og ryggradløs type.

 

Diego Costa, av den åpenbare grunn at han er en ufyselig type på banen som gjør alt for å provosere frem reaksjoner hos sine motspillere. 

 

Gerrard. Ugh. 



Anonymous poster hash: 23350...44d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Nichlas Bentner og Nicki Bille Nielsen:

Begge virker mindre intelligente,rett og slett.Ekstremt klysete og høye på seg selv,trass at begge er middelmådige spillere på sitt nivå og aldri vil bli noe særlig mer enn det.

 

-Zlatan Ibrahimovic:

Likte han før,men kommentarene om kvinnefotball skjønner jeg ikke.Hvorfor skal kvinnefotball alltid sammenliges opp mot herrespillernes prestasjoner?Ingen sammenligner Marit Bjørgen opp mot Petter Northug og konkluderer med at hun og de andre kvinnelangrennsløperne er dårlige fordi de ikke går like fort som herrene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Pepe og Sergio Ramos

De er idioter som har prøvd å ødelegge Messis karriere utallige ganger. Med tanke på at Pepe mest sannsynligvis lider av hjerneproblemer forstår jeg hans reaksjon. Husker fortsatt den dagen han prøvde å drepe en motspiller ved å sparke han x-antall ganger ved ansiktområdet.

-John terry og tidligere fotballspiller Giggs

De eier ikke moral og skikk. Terry er utro med kompisen sin kone, mens Giggs var utro med brorens kone gjennom mange år.

- Costa, Neymar, ronaldo og robben

Klassespillere hele gjengen, men jeg fordrar de som provoserer og samt filmer.

Jeg må si at Costa er en artig fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nilsson

-Nichlas Bentner og Nicki Bille Nielsen:

Begge virker mindre intelligente,rett og slett.Ekstremt klysete og høye på seg selv,trass at begge er middelmådige spillere på sitt nivå og aldri vil bli noe særlig mer enn det.

 

-Zlatan Ibrahimovic:

Likte han før,men kommentarene om kvinnefotball skjønner jeg ikke.Hvorfor skal kvinnefotball alltid sammenliges opp mot herrespillernes prestasjoner?Ingen sammenligner Marit Bjørgen opp mot Petter Northug og konkluderer med at hun og de andre kvinnelangrennsløperne er dårlige fordi de ikke går like fort som herrene?

 

Det handler om psykologi (kontroll). Slike utsagn er i bunn og grunn tildekt mannsjåvinisme. På den måten får han kuet kvinnene uten å ta i bruk burka og pisk. Årsaken til at Zlatan uttaler seg slik er fordi enkelte kvinner (underdanige) og menn liker holdningen og synes rett og slett det er "macho" og tøft. Typisk narssistisk atferd.

 

Ignorant og utrolig uintelligent utspill.

 

Hvorfor er det ingen som kritiserer oss menn for at vi er dårlige til å føde? Fordi det er dumt.

 

Hilsen,

Mann

Endret av nilsson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det handler om psykologi (kontroll). Slike utsagn er i bunn og grunn tildekt mannsjåvinisme. På den måten får han kuet kvinnene uten å ta i bruk burka og pisk. Enkelte kvinner (underdanige) liker holdningen og synes rett og slett det er tøft. Typisk narssistisk atferd.

 

Hilsen,

Mann

 

Ja sikkert en del damer som liker sånt.Dem om det.Den Balkan-macho greia appellerer ikke til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramirez - ser ut som at han prøver å skade motstanderene. Forøvrig liker jeg ikke mesteparten av Stoke laget heller.



Anonymous poster hash: e9ce9...5d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Pål Andre Helland. Brukbar fotballspiller, men som menneske står han til styrk. Identitetsproblemer og komplekser opp til halsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pål Andre Helland. Brukbar fotballspiller, men som menneske står han til styrk. Identitetsproblemer og komplekser opp til halsen.

Nei hæ:/ han virker jo grei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Couldn't care less😁 Eller, kanskje LKE, men han er jo så underholdende av jeg tror jeg liker han best at alle!😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest besserwesser

Haha, ser Pål Andre Helland er en gjenganger her. For en klovn..

På meg virker det som om han prøver å fylle en rolle han ikke helt mestrer. Litt som en usikker tenåringsgutt fra Bærum med identitetsproblemer.

Endret av besserwesser
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...