Gå til innhold

Hvilken fotballspiller liker du minst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

John Arne Riise (hvis han er fotballspiller) og vår venn Eriksen av de norske. Ellers vil jeg si van Persie, Robben og de Jong fra Nederland, Ronaldo og Pepe fra Portugal, Neymar fra Brasil, Lewandowski fra Polen, Anelka, Evra, Clichy og Nasri fra Frankrike, Terry, Cole, Rooney og Barton fra England, Eto'o fra Kamerun, Tevez fra Argentina, Suarez og Lugano fra Uruguay, Zlatan fra Sverige, Bendtner og Bille Nielsen fra Danmark. Sikkert MANGE jeg har glemt.



Anonymous poster hash: 6c115...d56
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg visste at jeg hadde glemt noen. Mario Götze fra Tyskland.



Anonymous poster hash: 6c115...d56
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker også disse oppmerksomhetssyke bimboene som mange av fotballspillerne har til kjærester. Typ under VM-finalen, da vi måtte vente kjempelenge på utdelingen fordi disse kvinnene entret banen for å bli tatt bilde av. Skikkelig hjernedødt.



Anonymous poster hash: 730cc...836
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han med t-skjorte og kortbukse og fotballsko som flyr rundt etter en ball. Dere vet vel hvem jeg mener? Ja, han liker jeg minst for tiden.



Anonymous poster hash: 9a418...cfe
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars Kristian Eriksen.

Kan ikke så mange fotballspillere, men vet helt klart at ikke jeg har sansen for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at jeg hadde glemt noen. Mario Götze fra Tyskland.

Anonymous poster hash: 6c115...d56

Å ja? Hvorfor? Syns han virker som en snill gutt, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han med t-skjorte og kortbukse og fotballsko som flyr rundt etter en ball. Dere vet vel hvem jeg mener? Ja, han liker jeg minst for tiden.

Anonymous poster hash: 9a418...cfe

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja? Hvorfor? Syns han virker som en snill gutt, jeg.

Jeg blåser i hvilken tilknytning han har til Bayern. Spiller man for Dortmund så har man brent alle broer til Bayern. Det verste er at han liksom skal vise Dortmund respekt og later som at han er en ordentlig fyr. Liker heller ikke at han er kompis med Reus, men Reus er jo ålreit og behandler ham bedre enn det han fortjener. Av samme grunn er også Lewandowski, van Persie, Cole og Clichy på lista. Nasri er en forferdelig type utenom overgangen fra Arsenal til araberklubben også.

Anonymous poster hash: 6c115...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theo Walcott! Hvor dan kunne jeg glemme? Skal alltid gjøre seg så intellektuell med å si "obviously" i hver bidige setning. "Yeah, I'm obviously happy with the goal. But we still have a lot of points to play for, obviously. Obviously I want to keep my place in the national squad, but obviously that's up to the gaffa, obviously."

Endret av evnukken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte Adebayor fra Togo også.

Anonymous poster hash: 6c115...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars Kristian Eriksen.

Kan ikke så mange fotballspillere, men vet helt klart at ikke jeg har sansen for han.

Måtte tenke meg litt om, (Hmm... Lars Kristian.. Odd Grenland..Tja.. Noe oppskrytt, kanskje? Men irriterende?... :klo: ) men så tok jeg den.

Good one. Me like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blåser i hvilken tilknytning han har til Bayern. Spiller man for Dortmund så har man brent alle broer til Bayern. Det verste er at han liksom skal vise Dortmund respekt og later som at han er en ordentlig fyr. Liker heller ikke at han er kompis med Reus, men Reus er jo ålreit og behandler ham bedre enn det han fortjener. Av samme grunn er også Lewandowski, van Persie, Cole og Clichy på lista. Nasri er en forferdelig type utenom overgangen fra Arsenal til araberklubben også.

Anonymous poster hash: 6c115...d56

Men deg selv er du fornøyd med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men deg selv er du fornøyd med?

Så så. Fotball er den eneste gjenlevende arenaen hvor menn får lov til både å hate og gråte. Vennligst ikke ødelegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så så. Fotball er den eneste gjenlevende arenaen hvor menn får lov til både å hate og gråte. Vennligst ikke ødelegg.

Jeg visste ikke at man måtte spørre deg om lov til å kommentere innleggene i tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at man måtte spørre deg om lov til å kommentere innleggene i tråden...

Lighten up. Gawd! Neste gang skal jeg sende deg en PM og spørre deg om lov før jeg svarer på innleggene dine. Orker ikke å krangle.

Endret av evnukken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lighten up. Gawd! Neste gang skal jeg sende deg en PM og spørre deg om lov før jeg svarer på innleggene dine.

"Vennligst ikke ødelegg" når jeg kommenterer andres vindskakke grunnlag for å mislike Mario Götze, etter først ha ramset opp to spillerbusser fulle av helt ålreite fotballspillere som personen heller ikke liker...

Hvilken ungdomsskole går du på, forresten...?

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Vennligst ikke ødelegg" når jeg kommenterer andres vindskakke grunnlag for å mislike Mario Götze, etter først ha ramset opp to spillerbusser fulle av helt ålreite fotballspillere...

Du, jeg bare spøkte med deg, selv om det var et poeng inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Arne Riise (hvis han er fotballspiller) og vår venn Eriksen av de norske. Ellers vil jeg si van Persie, Robben og de Jong fra Nederland, Ronaldo og Pepe fra Portugal, Neymar fra Brasil, Lewandowski fra Polen, Anelka, Evra, Clichy og Nasri fra Frankrike, Terry, Cole, Rooney og Barton fra England, Eto'o fra Kamerun, Tevez fra Argentina, Suarez og Lugano fra Uruguay, Zlatan fra Sverige, Bendtner og Bille Nielsen fra Danmark. Sikkert MANGE jeg har glemt.

Anonymous poster hash: 6c115...d56

Uff da, må være tøft å sitte inne med så mye hat.

Anonymous poster hash: 12ef3...fbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, må være tøft å sitte inne med så mye hat.Anonymous poster hash: 12ef3...fbd

Hat har aldri vært tema i denne tråden. Fail.

Anonymous poster hash: 6c115...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...