Gå til innhold

Ned 10 kg - noen som blir med?


Siljemo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja! Vi har ca samme utgangspunkt:) Jeg er 162, veier 61 og skal ned til 51! Hvordan tenker du å klare det og har du plan på hvor lang tid du skal bruke?

Håper vi kan motivere hverandre, jeg har utsatt vektnedgangen lenge nå så nå er det på tide å ta ett tak :P

-A

Anonymous poster hash: 26305...a0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jo normalvektige?

Anonymous poster hash: 033e7...53f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med. Er 168 cm høy og veier 60 kg, skal ned igjen til 55 i første omgang

Anonymous poster hash: 9b3d3...08e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jo normalvektige?

Anonymous poster hash: 033e7...53f

Jeg er 10cm høyere TS og 64kg, og jeg har 80 cm i magemål enda. Folk er forksjellige.

Anonymous poster hash: 5f997...b46

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 170 og veier 98 kg. Skal ned mer, men tenker 10 kg er en grei start. Får jeg være med?

Anonymous poster hash: 1b2e5...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 10cm høyere TS og 64kg, og jeg har 80 cm i magemål enda. Folk er forksjellige.

Anonymous poster hash: 5f997...b46

Det jo ikke mye? Jeg er 160, 48 kg og 80 i magemål.. XS i klær er ofte for stort.

Anonymous poster hash: 033e7...53f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs hva du mener med magemål. Hvis du mener rundt midjen, så er 80 cm litt mye. http://iform.nu/kosthold/sunn-vekt/midjemal-de-magiske-80-holder-du-deg-under

Mente rundt midjen ja. Mener 80 = overvektig, og 88 = fedme? Pluss på godt med hjerteproblemer i familien er det ikke akkurat en ønskesituasjon:P

Bare synes at folk ikke skal være så snar med å si at noen er det ene eller det andre ut i fra vekt og høyde, for folk er så utrolig forskjellig.

Men uansett; lykke til til deg TS, og dere som hiver dere på:)

Anonymous poster hash: 5f997...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne være med! Er 163 høy og veier 77 kg. Ned 10 kg i første omgang!



Anonymous poster hash: d4228...4b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

260 høy, da er normalvekta 160kg.



Anonymous poster hash: d8902...9f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Vi har ca samme utgangspunkt:) Jeg er 162, veier 61 og skal ned til 51! Hvordan tenker du å klare det og har du plan på hvor lang tid du skal bruke?

Håper vi kan motivere hverandre, jeg har utsatt vektnedgangen lenge nå så nå er det på tide å ta ett tak :P

-A

Anonymous poster hash: 26305...a0a

Så gøy! :)

I første omgang skal jeg begynne med å kutte ut brus og godteri. Jeg spiser brødmat og kylling/fisk middag. Jeg har sikkelig vanskeligheter med å finne en riktig diett! Finner jeg en, med ordentlig variert mat prøver jeg den.

I en drømmesituasjon hadde jeg gått ned de kiloene til uka :P Men, jeg har som er mål/ønske om å bruke 6 uker.

Jeg er nå i min andre uke på å spise sunt og litt trening og har ikke gått med mye, men må begynne å trene mer!

Hvordan og hvor lenge for deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med. Er 168 cm høy og veier 60 kg, skal ned igjen til 55 i første omgang

Anonymous poster hash: 9b3d3...08e

Så bra at du blir med :) Trenger motivasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 170 og veier 98 kg. Skal ned mer, men tenker 10 kg er en grei start. Får jeg være med?

Anonymous poster hash: 1b2e5...696

Selvfølgelig, det er jo bare bra! :) Trenger flere som er med for da tvinger jeg meg selv litt å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! :)

I første omgang skal jeg begynne med å kutte ut brus og godteri. Jeg spiser brødmat og kylling/fisk middag. Jeg har sikkelig vanskeligheter med å finne en riktig diett! Finner jeg en, med ordentlig variert mat prøver jeg den.

I en drømmesituasjon hadde jeg gått ned de kiloene til uka :PMen, jeg har som er mål/ønske om å bruke 6 uker.

Jeg er nå i min andre uke på å spise sunt og litt trening og har ikke gått med mye, men må begynne å trene mer!

Hvordan og hvor lenge for deg? :)

Når du er normalvektig fra før og har et mål/ønske om å gå ned 10 kg på 6 uker, så kommer du nok til å gå på en skikkelig smell.

Endret av magicpie
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir også gjerne med. Skal helst ned 10kg før 20.august, uten å gå på shake eller ekstremdiett. Veier 90kg og er 170cm høy. Planen min er å kutte ned på brødmat, hvitost og melk (drikker altfor mye helmelk), samt trene minst tre ganger i uken.



Anonymous poster hash: e256d...b37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også gjerne med. Skal helst ned 10kg før 20.august, uten å gå på shake eller ekstremdiett. Veier 90kg og er 170cm høy. Planen min er å kutte ned på brødmat, hvitost og melk (drikker altfor mye helmelk), samt trene minst tre ganger i uken.

Anonymous poster hash: e256d...b37

Det klarer du ikke uten å gå på ekstremdiett. For å gå ned 10 kg før 20. august må du ha et kaloriunderskudd på 2414 kalorier hver dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!

Er 167 cm høy, og veier rundt 62 kg nå. Trenger ikke å gå ned til 52 hvis jeg legger på meg litt muskler, men tenker ned til 55 i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med! 157 cm og veier for tiden 62 kg.. Altfor mye, har gått opp 5 kg de siste 6 mnd og jeg grøsser ved tanken! Jeg har forøvrig ikke tenkt til å gå ned disse kiloene på 6 uker, men kanskje 6 måneder? Kan jo selvfølgelig gå fortere hvis det gjør det naturlig, men er ikke sånn at jeg må gå ned 10 kg så fort som mulig. Målet er å ha en kropp jeg er fornøyd med neste sommer :) får vel begynne med å kutte brus og godteri en periode + holde meg til ett glass vin fredag og lørdag :biggrin:



Anonymous poster hash: 764d9...8a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...