Gå til innhold

Fat Logic


Pringle

Anbefalte innlegg

Jeg burde spise opp alt det usunne jeg har i hus slik at jeg ikke har fristelser når jeg begynner å slanke meg imorgen.



Anonymous poster hash: 7d086...7ed
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grunnen til at vekten har økt, er fordi jeg er blitt så flink til å drikke mye vann!



Anonymous poster hash: 26143...89f
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde spise opp alt det usunne jeg har i hus slik at jeg ikke har fristelser når jeg begynner å slanke meg imorgen.

Anonymous poster hash: 7d086...7ed

:ler: Den hørtes kjent ut.

Men dere har glemt den viktigste: "Siden jeg bare spiste salat til lunch kan jeg helt sikkert spise biff med bearnaise til middag - og ha dessert attpå."

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter faktisk i hvor feite folk er, og hvilke unnskyldninger de har for å forbli feite. Så lenge de ikke prøver å spre dritten sin til andre. Hadde ei dame på jobb som veide en del kilo for mye. Greit nok, kunne pokker ikke brydd meg mindre. Greia var dog at hun mente å inneha ganske store kunnskaper om kosthold, sunt/usunt hva som gjør deg tynn/feit. Denne dritten tok hun ikke fem øre for å generøst dele med normalvektige kollegaer "Åh, ser du har X på skiva i dag, ja. Ikke for mye av det, eller så blir du feit, hehehe! Brød er jo ikke så sunt heller, vet du!" "Vet du, grunnen til at folk blir feite, er at.."

Vel, så hvorfor tar du ikke i bruk denne "kunnskapen" istedet for å plage resten av oss med den? Vi trenger den ikke, og den virker jo tydeligvis ikke på deg, siden du fremdeles er feit?



Anonymous poster hash: 579d2...932
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

"Saltkjeks er sunt, om jeg spiser det i stedet for potetgull kan jeg spise så mye jeg vil."

"Mørk sjokolade er bra for hjertet, og da må det være sunt!"

"Honning er naturlig, så da må det være greit med en spisesje per tekopp."

...er det rart jeg pleide å veie omkring 100 kilo, sier jeg bare. :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Solbrunt fett er penere enn bleikt fett, så jeg drar på stranda istedet for trenigssenteret i dag, jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dytter i meg potetgullet, sjokoladen og smågodtet når jeg er hjemme alene, det er det ingen som kommer til å oppdage :rolleyes:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har vært så flink denne uken, så i dag kan jeg spise akkurat det jeg vil!"

8000 kalorier senere:

"Åh, jeg har så dårlig samvittighet for at jeg har spist så mye. Men nå kan jeg like godt spise opp det som er igjen."

Har hatt en del sånne dager :fnise:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har vært så flink denne uken, så i dag kan jeg spise akkurat det jeg vil!"

8000 kalorier senere:

"Åh, jeg har så dårlig samvittighet for at jeg har spist så mye. Men nå kan jeg like godt spise opp det som er igjen."

Har hatt en del sånne dager :fnise:

AHhh! Den er jeg ille på! "Nå har jeg allerede spist usunt, så da kan jeg likesågreit fortsette resten av dagen med cola og potetgull!"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg burde spise opp alt det usunne jeg har i hus slik at jeg ikke har fristelser når jeg begynner å slanke meg imorgen.

Anonymous poster hash: 7d086...7ed

Den har jeg brukt MANGE ganger. Det også logikken om at jeg like gjerne kan spise opp alt godteriet i dag for det blir jo ikke færre kalorer av at jeg fordeler goderiet over tid.....

Anonymous poster hash: 0322f...de3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er så sliten etter jobben i dag at jeg sikkert har trent nok allerede i dag!" :rolleyes:

"Jeg er så sliten at jeg trenger litt koffein nå." *bælme cola*



Anonymous poster hash: 1f297...5ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Offensive Pie

Stakkars hund :(

Anonymous poster hash: 8331a...f5e

Om det er en trøst, så gikk hunden også ned til gjenforeningen tre måneder senere, når eierne hadde forstått hva en kalori var.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- må spise ordentlig før jeg skal noe, ellers kan jeg bli sulten! Selv om det jeg skal er selskap med mat og kaker...

- hvis jeg spiser en real lunsj, middag, så spiser jeg heelt sikkert mindre dessert senere!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å spise litt for å kickstarte forbrenningen



Anonymous poster hash: 0322f...de3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 sit-ups! Da har jeg trent. Man må spise etter man har trent!



Anonymous poster hash: 4b448...2d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ostepop til 10 kroner, sparer jo så mye at jeg bare må ha! Trenger jo ikke spise alt på en gang (særlig...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...