Gå til innhold

Hvilken jakke til disse skoene?


Alethia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spørs på stilen din, men det meste passer til Dr. Martens. Selv synes jeg det er kjempefint med jeansjakke, men kan også være fin til en vinterjakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs på stilen din, men det meste passer til Dr. Martens. Selv synes jeg det er kjempefint med jeansjakke, men kan også være fin til en vinterjakke

Hvilken type vinterjakke tenker du på da? Er jo så mye forskjellig. Synes også der er fint til jeansjakke, men vil jo holde meg litt varm nå i vinter også :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker mine dr. Martens med alt fra skinnjakke med ullgenser under, til dunkåpe, vanlig kåpe og regnkåpe/jakke. Nå er mine varme, med fór, så da brukes de ganske lenge utover høsten/vinteren i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type vinterjakke tenker du på da? Er jo så mye forskjellig. Synes også der er fint til jeansjakke, men vil jo holde meg litt varm nå i vinter også :rolleyes:

Det finnes jo fôrete jeansjakker! De er kjempefine :) Tenker på typ boblejakker og parkaser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo fôrete jeansjakker! De er kjempefine :) Tenker på typ boblejakker og parkaser :)

Åh, det visste jeg ikke. Takk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker mine dr. Martens med alt fra skinnjakke med ullgenser under, til dunkåpe, vanlig kåpe og regnkåpe/jakke. Nå er mine varme, med fór, så da brukes de ganske lenge utover høsten/vinteren i tillegg.

Hvilke er det du har? Hva heter de? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Jeg bruker Dr. Martens til alt annet enn trenchcoat.

Eg bruker mine til trenchcoat. Men eg brukar dei berre til jeans, då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...