Gå til innhold

VELDIG tynne legger. Hvordan kle meg?


spegel

Anbefalte innlegg

Har så komplekser for bena mine! Har str 38 i sko, og så tynne legger at jeg nesten kan ta rundt dem med hånda. Videre har jeg veldig små knær/kneskåler. Over knærne er jeg mer "normal". Dette er et problem når jeg skal kle meg. Ser dum ut i skinny jeans, for det fremhever mine tynne legger. Har jeg sko på da, ser jeg ut som langbein. Overdriver ikke. Ser ut som en narkoman/anoreksiarammet fra lårene og ned.

Det finnes ikke støvletter som passer i leggen... så ja. Tips? Julebord med ny jobb snart, og jeg har så utrolig lyst til å se flott ut! Tenker litt på noe ala denne stilen http://glambistro.com/wp-content/uploads/2013/11/perfect-fitting-boots-outfit.jpg Hva tenker dere? :) Alle råd og tips mottas med stor takk :)

Endret av spegel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den stilen du linker til er kul, men i mine øyne ikke helt julebord.... Støvletter over knærne og en typisk julebordkjole kan fort gi deg et horete look. Synes jeg.

Hvis det er leggene dine du er bekymret for, hva med en enkel laaang kjole? Typisk stroppløs, så kan du piffe den opp med fancy smykke eller øredobber.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duoboots har støvletter med vidde fra 30 til 50 cm, kanskje du kan finne deg støvletter der? Jeg har et par som jeg har hatt i mange år, kvaliteten er kjempegod!

*edit* Glemte linken

Endret av Kvist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig

Har så komplekser for bena mine! Har str 38 i sko, og så tynne legger at jeg nesten kan ta rundt dem med hånda. Videre har jeg veldig små knær/kneskåler. Over knærne er jeg mer "normal". Dette er et problem når jeg skal kle meg. Ser dum ut i skinny jeans, for det fremhever mine tynne legger. Har jeg sko på da, ser jeg ut som langbein. Overdriver ikke. Ser ut som en narkoman/anoreksiarammet fra lårene og ned.

Det finnes ikke støvletter som passer i leggen... så ja. Tips? Julebord med ny jobb snart, og jeg har så utrolig lyst til å se flott ut! Tenker litt på noe ala denne stilen http://glambistro.com/wp-content/uploads/2013/11/perfect-fitting-boots-outfit.jpg Hva tenker dere? :) Alle råd og tips mottas med stor takk :)

Syns det er kult jeg, liker tynne bein i tighte jeans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er kult jeg, liker tynne bein i tighte jeans.

Kult?? :o Det syns ikke jeg! Normalt slanke bein, joda, ser bra nok ut det. Men ikke så tynne som mine :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du målt omkretsen på leggene dine? - på leggens tykkeste punkt.

Ja, de er 29-30cm på det tykkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duoboots har støvletter med vidde fra 30 til 50 cm, kanskje du kan finne deg støvletter der? Jeg har et par som jeg har hatt i mange år, kvaliteten er kjempegod!

*edit* Glemte linken

Mange fine der, så bra at det finnes slike butikker! :) Synd at det er aaalt for dyrt for meg nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...