Gå til innhold

Er jeg jålete?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som sagt over så liker jeg også at menn tar vare på utseende sitt og er hygieniske! Alt for mange menn som kanskje skulle tatt en eller to flere dusjer i løpet av en uke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mann og elsker klær og mote. Helst dyre klær og merkeklær, men kjøper billige klær som jeg liker også. Er opptatt av utseendet, og det er viktig at jeg ser bra ut. Håret må være fint og vasker håret annen hver dag. Har jeg skjegg så må det trimmes. Hår andre steder må også trimmes. Likevel tørr jeg å få skitt under negla. Vil høre deres mening. Er jeg jålete? Selv synes jeg ikke d.

Anonymous poster hash: 66d87...c14

Mann eller gutt? Jeg har bare sterke fordommer mot mennesker som skriver sms-språk og får da en sterk fornemmelse at vi snakker om tenåringer eller deromkring.

Anonymous poster hash: e896c...6f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og elsker klær og mote. Helst dyre klær og merkeklær, men kjøper billige klær som jeg liker også. Er opptatt av utseendet, og det er viktig at jeg ser bra ut. Håret må være fint og vasker håret annen hver dag. Har jeg skjegg så må det trimmes. Hår andre steder må også trimmes. Likevel tørr jeg å få skitt under negla. Vil høre deres mening. Er jeg jålete? Selv synes jeg ikke d.

Anonymous poster hash: 66d87...c14

Ja, jeg synes du høres homo ut.

Anonymous poster hash: 722b8...07f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann eller gutt? Jeg har bare sterke fordommer mot mennesker som skriver sms-språk og får da en sterk fornemmelse at vi snakker om tenåringer eller deromkring.

Anonymous poster hash: e896c...6f4

Mann/gutt blir kalt begge deler så. Er 24 år.

Ja, jeg synes du høres homo ut.

Anonymous poster hash: 722b8...07f

Jeg er ikke homo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns bare det er positivt med menn som legger en liten innsats i hvordan de ser ut og tar vare på utseende sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt menn som tar vare på utseendet sitt og er litt jålete. Og det betyr absolutt ikke at de er noe mindre maskuline i mine øyne av den grunn :)

Enig i dette. For min del gjør det dem gjerne mer maskuline (inntil en viss grense). Kjæresten min er veldig forfengelig og tar godt vare på utseende sitt. Samtidig så er han flink til å kle seg etter anledningen, og det er vel så viktig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg synest det er flott at du passar på å sjå velstelt ut. Når det gjeld interessa di for mote og merkeklede, så kjenner eg at det skurrar litt for meg. Eg synest menn skal sjå plettfritt barbert og klipt ut, men kleda skal berre passe til høvet, effortlessly. Eg synest det ser teit ut med alle (alle kjønn) som har slikt utstudert danderte klede til dømes. Det er greitt å ha gjort ein innsats med å velje klokke, mansjettknappar og klede, men det skal ikkje sjå ut som om det tok så mykje tid. Gjeld alle kjønn, men har eit undantak for festhår og festsminke på kvinner, der kan det godt sjå ut som om det tok tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jålete, det er når du bruker sminke, hyler over en kvise, avlyser en avtale pga en dårlig hårdag, har moteprogrammer på fast opptak osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...