Gå til innhold

Tenger fra dere damer her inne...r


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjære damer/jenter her inne på KG!

Saken er at nå vil jeg slå meg litt løs, og da tenkte jeg skulle kjøpe noen klær som dere jenter/damer liker å bruke å gå med.

Nå har jeg satt av et budsjett på 2500kr.

Og da skal jeg shoppe skikkelig...tror jeg..

Så da trenger jeg gode råd av dere jenter/damer om hva jeg skal kjøpe. Alt fra det lille under til smykker (PS!Har ikke hull i ørene, har ikke lyst til å ta hull bare pga dette. Enkle sminkesaker tar jeg også med.

Har dere noen linker å legge med så ta med det.

Stil: Litt penere hverdag

Alder: 34+

Kroppstr. Normal, men har litt fett rundt magen

Liker farger, men godt gå sort/hvitt.

Selvsagt så skal jeg ikke gå på byen i dette,

dette er/blir min lille hemmlighet..som bare dere damer og jeg vet om :danse:

Tusen takk til alle som vil bidra med gode råd.

Jeg er spent på hva slags svar jeg får.

Hilsen

Mann35

som har lyst til å prøve noe nytt :bolledeig:



Anonymous poster hash: c0a6e...88a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her igjen: Jeg ønsker seriøse svar kun fra dere jenter.



Anonymous poster hash: c0a6e...88a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ville kjøpt ein svart kjole, i alle fall. Kan hende med litt høgt liv, om du treng å skjule magen. Og så treng du ein BH med moglegheit til å stappe noko oppi, så klart. Ville satsa på rund hals, eller i alle fall ikkje utringing som skulle vise kløft, sidan du vel ikkje har det...

Har du barberte bein? I så fall: tynne svarte strømpebukser. Hår på beina? Tjukke strømpebukser!

Og eit par sko, men dei må berre vere høghælte om du klarar å gå på det. Kan hende snellehæl ville funka, då kan du også øve på å gå på dei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha gått for en kjole som er innsvinget i livet, gjerne med et skjørt som går til rett over knærne. Grunnen til dette, er at menn jo er rettere i fasongen enn kvinner, og dermed kan det være greit å hjelpe til litt, så fasongen blir mer kvinnelig. De aller fleste menn har vakre ben, så vis gjerne disse :)

Lykke til og slå deg løs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:

Tusen takk for bidragene. Jeg tar i mot flere tips/gode ideer.



Anonymous poster hash: c0a6e...88a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ville kjøpt ein svart kjole, i alle fall. Kan hende med litt høgt liv, om du treng å skjule magen. Og så treng du ein BH med moglegheit til å stappe noko oppi, så klart. Ville satsa på rund hals, eller i alle fall ikkje utringing som skulle vise kløft, sidan du vel ikkje har det...

Har du barberte bein? I så fall: tynne svarte strømpebukser. Hår på beina? Tjukke strømpebukser!

Og eit par sko, men dei må berre vere høghælte om du klarar å gå på det. Kan hende snellehæl ville funka, då kan du også øve på å gå på dei!

Tror hun mente dagligdagse klær, siden det står at hun selvsagt ikke skulle på byen i det.

Anonymous poster hash: dc5f4...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...