Gå til innhold

hjelp! kan jeg bruke disse pumpsa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Skal på julebord i morgen kveld, og med trangt studentbudsjett så har jeg neppe råd til å kjøpe nye sko... vennligst gi meg deres ærlige mening på disse svarte pumpsa... duger de til julebord?

Tenkte å bruke en LBD jeg har i skapet også...

Anonymous poster hash: f0676...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke noe bilde her om det var meningen?

Det var meningen med bilde ja... men det kom visst ikke med... :-s

Anonymous poster hash: f0676...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: f0676...39b prøver på nytt...

TS

Anonymous poster hash: f0676...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er da helt vanlig sko?? Skulle tro de hadde blinkelys og neonfarger så usikker som du hørtes ut :fnise:

Ikke ment som hets, men jeg satt i spenning å ventet på bildet. Skoene er ok de, kos deg på julebord :)

Anonymous poster hash: 0dfda...e1f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da helt vanlig sko?? Skulle tro de hadde blinkelys og neonfarger så usikker som du hørtes ut :fnise:

Ikke ment som hets, men jeg satt i spenning å ventet på bildet. Skoene er ok de, kos deg på julebord :)

Anonymous poster hash: 0dfda...e1f

Hihi. Sorry! Var ikke meningen å bygge opp forventningene om noen sinnsyke sko! :-)

Godt å høre at de var OK... var litt bekymret for dommen de skulle få...

TS

Anonymous poster hash: f0676...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS igjen her...

Skoa er tydeligvis innenfor... :-) hva slags strømpebukser vil passe best til disse skoa og en sort kjole som går til midt på låret? Sorte eller hudfargede?

Anonymous poster hash: f0676...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS igjen her...

Skoa er tydeligvis innenfor... :-) hva slags strømpebukser vil passe best til disse skoa og en sort kjole som går til midt på låret? Sorte eller hudfargede?

Anonymous poster hash: f0676...39b

Sorte tynnstrømpebukser :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Skal på julebord i morgen kveld, og med trangt studentbudsjett så har jeg neppe råd til å kjøpe nye sko... vennligst gi meg deres ærlige mening på disse svarte pumpsa... duger de til julebord?

Tenkte å bruke en LBD jeg har i skapet også...

Anonymous poster hash: f0676...39b

He, de pumpsene var jo veldig fine, og helt innenfor til julebord. Hadde sett for meg noen ugly pumps når du skrev som du gjorde :)

Jeg synes også forresten de strømpene du har på bildet var pene, kan jeg spørre hva slags merke og farge det er?

Når det gjelder combo til julebord, så synes jeg du kanskje kunne vurdert kaffe/sjoko/espresso-fargede strømper, det er utrolig pent til sort kjole og sorte sko, med rett tilbehør!

Det blir ikke så hardt som sort/sort/sort, men gir bena en mer myk mørk glød, utrolig pent!

Enjoy,

Vantage

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, de pumpsene var jo veldig fine, og helt innenfor til julebord. Hadde sett for meg noen ugly pumps når du skrev som du gjorde :)

Jeg synes også forresten de strømpene du har på bildet var pene, kan jeg spørre hva slags merke og farge det er?

Når det gjelder combo til julebord, så synes jeg du kanskje kunne vurdert kaffe/sjoko/espresso-fargede strømper, det er utrolig pent til sort kjole og sorte sko, med rett tilbehør!

Det blir ikke så hardt som sort/sort/sort, men gir bena en mer myk mørk glød, utrolig pent!

Enjoy,

Vantage

Takk! :-) var litt bekymret for at de var litt "gammel kjerring" med den tjukke hælen og at de bare er sånn halvhøye...

De strømpene er fra Pierre Robert. Nude tror jeg fargen heter...

Enig i at sort-sort-sort kanskje blir litt kjedelig... får se om jeg får tatt turen innom en strømpebutikk... takk for gode tips! :-)

Anonymous poster hash: f0676...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :-) var litt bekymret for at de var litt "gammel kjerring" med den tjukke hælen og at de bare er sånn halvhøye...

De strømpene er fra Pierre Robert. Nude tror jeg fargen heter...

Enig i at sort-sort-sort kanskje blir litt kjedelig... får se om jeg får tatt turen innom en strømpebutikk... takk for gode tips! :-)

Anonymous poster hash: f0676...39b

Hei, takk for svar. Nå ble jeg litt overrasket over at det var Pierre Robert i nude, for de så utrolig mye penere ut på bildet enn jeg synes de gjør i virkeligheten. De så litt shiny marmoraktige ut..... :) Trodde det var en litt eksklusiv strømpe du hadde på bildet.

Hvis du har muligheten, sjekk ut Oroblu Magie 40 i kaffefarger, det er pen strømpe med litt julebordshimmer :) Eller gå innom jentene på Kicks Steen & Strøm, de har mange strømper i riktige farger for deg og er flinke til å finne det du (jeg) vil ha.

Enjoy,

Vantage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, takk for svar. Nå ble jeg litt overrasket over at det var Pierre Robert i nude, for de så utrolig mye penere ut på bildet enn jeg synes de gjør i virkeligheten. De så litt shiny marmoraktige ut..... :) Trodde det var en litt eksklusiv strømpe du hadde på bildet.

Hvis du har muligheten, sjekk ut Oroblu Magie 40 i kaffefarger, det er pen strømpe med litt julebordshimmer :) Eller gå innom jentene på Kicks Steen & Strøm, de har mange strømper i riktige farger for deg og er flinke til å finne det du (jeg) vil ha.

Enjoy,

Vantage.

Ikke den vanlige matte du finner i dagligvarebutikken nå... dette er en limited edition de vel solgte i våres, og den er mer shiny enn de vanlige... og blitzen gjorde sikkert sitt til at de kanskje ser litt ekslusive ut... :-)

Anonymous poster hash: f0676...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoene var fine, men strømpebuksa var krise. Glitrende og glinsende "hudfargede" strømper ser aldri bra ut. Skal man ha hudfarget må de matche helt med din egen hudfarge og ikke glinse.



Anonymous poster hash: 12466...cc5
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Penelopee

Skoene er fine :) Høres bra ut med svart kjole også, men jeg ville heller ha brukt en tynn, svart strømpebukse og ikke hudfarget, da det nesten ser ut som om man går med proteser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at skoene er gangbare! :-)

Skjønner at det er ulike meninger om strømper her... var de så ille de jeg hadde på i går? Brukte de med sorte ankelstøvletter i går, og det var faktisk to personer som kommenterte at strømpene var fine... mulig det var ironi? :-o

Anonymous poster hash: f0676...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine sko :) synst strømpene ser litt typisk farmor ut på bildet, men det kan se ut som bildet er tatt ned blitz? Da vil jeg i såfall tro de ser mindre shiny og "proteseaktig" ut i virkeligheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine sko :) synst strømpene ser litt typisk farmor ut på bildet, men det kan se ut som bildet er tatt ned blitz? Da vil jeg i såfall tro de ser mindre shiny og "proteseaktig" ut i virkeligheten

Takk! :-) ja, blitzen gjorde nok sitt, men de er ganske shiny... huff! Folk må ha trodd jeg var gamlis eller protesebruker! :-o

Anonymous poster hash: f0676...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...