Gå til innhold

Kom dere ut av treningstightsen !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

eller så får man værsågod ta på seg normale klær.

Anonymous poster hash: 6bc11...d9a

Kanskje du skal fremme dette som lovforslag? Folk må jo vite at de er pliktig å innrette seg etter din mening.

Anonymous poster hash: c135b...900

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rart man blir så hårsår fordi man har meninger om denne saken. Folk får gå som man vil, men det må være mulig å kommentere det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor legge seg borti hva andre mennesker velger å gå med? Dere trenger ikke gå i noe dere synes er stygt selv, men gi nå faen i hva andre velger å gå i.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.

Man går da ikke ute blant folk i svett treningstøy, gjør man vel? Handler jo om å ta hensyn til de rundt seg.

Mener jeg laget en tråd om akkurat dette her tidligere.

Når en løper ute så løper en i svett treningstøy. At du er så fisefin at du ikke tolererer dette får være ditt problem men jeg kommer nok ikke til å ta hensyn til slike som deg når jeg jogger ute.

Anonymous poster hash: df951...0ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tid dere jenter som går ut treningstights så kan jeg lettere kjenne kjønnslukten deres fra underlivet, enn om dere har på dere en løs bukse..



Anonymous poster hash: bee52...799
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det litt det samme som når gutter (og jenter forsåvidt) går i typisk fotballshorts/treningsshorts. det er ikke nødvendigvis stygt, men det er liksom noe man burde slutte med når man oppnår en viss alder. Selvsagt kan det se ganske sporty ut, men det gir et visst inntrykk av at man fremdeles ikke har vokst opp enda.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Går folk med treningsklær når de ikke har/skal trent? xD

Det samme jeg tenkte!

Da jeg trente på senter hadde jeg kort vei hjem, og gadd derfor aldri dusje der. Skiftet overdel og sokker, og tok på vanlige sko og jakke før jeg gikk hjem for å dusje. Kunne og driste meg innom butikken på veien om det var noe småting jeg skulle ha.

Men å ta på seg treningstights når man skal ut på cafe, shopping, eller slike ting? Aldri hørt om eller lagt merke til.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som innbilte meg at folk som brukte treningstights brukte det fordi de var på vei til/fra trening :P Jeg går selv ofte på butikken i plagget for å kjøpe noe før trening. At folk i det hele tatt gidder å bry seg om hva slags bukser jeg går med er for meg et mysterium.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er uhygienisk, forutsetter at plagget vaskes som alle andre, synes heller ikke det ser dumt ut, med noen unntak mht hvilken type tights og kropp det er snakk om.

Men, det er perverst sexy, og passer i de fleste tilfeller, ikke til annet enn trening, eller til å slappe av hjemme.

Endret av MrSmith
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en løper ute så løper en i svett treningstøy. At du er så fisefin at du ikke tolererer dette får være ditt problem men jeg kommer nok ikke til å ta hensyn til slike som deg når jeg jogger ute.

Anonymous poster hash: df951...0ad

Når man jogger ute bruker man treningstøy, det gjør da jeg også. Jeg snakker om å bruke treningstøy uten å faktisk trene. Folk må ha på seg det de vil, men jeg må få mene hva jeg vil om saken. Tar ikke hensyn til slike som deg når jeg gjør meg opp en mening om ting.

Men å ta på seg treningstights når man skal ut på cafe, shopping, eller slike ting? Aldri hørt om eller lagt merke til.

Har du virkelig ikke sett det? Mange som gjør det, som regel kvinnfolk.

Endret av sjonkelrolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får gå med det de vil for min del, men man er jo ikke akkurat så velkledd i en sånn tights, da. Det er jo i grunnen bare en sexy form for joggebukse - for de som har figuren til det. Jeg hadde nok reagert litt i mitt stille sinn hvis en av mine kollegaer kom på jobb i en sånn (kontorlandskap, statlig virksomhet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk får gå med det de vil for min del, men man er jo ikke akkurat så velkledd i en sånn tights, da. Det er jo i grunnen bare en sexy form for joggebukse - for de som har figuren til det. Jeg hadde nok reagert litt i mitt stille sinn hvis en av mine kollegaer kom på jobb i en sånn (kontorlandskap, statlig virksomhet).

Det er ikke snakk om at folk bruker det på jobb. På et kontor har man en kleskode.

Det er snakk om ute til hverdags, når man går fra postkontor til matbutikk, henter i barnehage osv.

Anonymous poster hash: c135b...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om ute til hverdags, når man går fra postkontor til matbutikk, henter i barnehage osv.

Anonymous poster hash: c135b...900

Eller sitter på kafé i timesvis (skjønner ikke at folk har tid til det :P)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme jeg tenkte!

Da jeg trente på senter hadde jeg kort vei hjem, og gadd derfor aldri dusje der. Skiftet overdel og sokker, og tok på vanlige sko og jakke før jeg gikk hjem for å dusje. Kunne og driste meg innom butikken på veien om det var noe småting jeg skulle ha.

Men å ta på seg treningstights når man skal ut på cafe, shopping, eller slike ting? Aldri hørt om eller lagt merke til.

Samme her, bodde 2 min unna, gikk noen ganger innom butikken. Eller hvis jeg hadde en avtale og måtte gå rett på trening for å rekke det gikk jeg gjerne i treningstights akkurat da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke snakk om at folk bruker det på jobb. På et kontor har man en kleskode.

Det er snakk om ute til hverdags, når man går fra postkontor til matbutikk, henter i barnehage osv.

Anonymous poster hash: c135b...900

Tja, vet du det med sikkerhet? Jeg jobber innenfor utdanningssektoren, og det er lite kleskoder ute og går. Jeg har sett folk komme på jobb i joggebukser, så at noen dukket opp i en sånn tights er ikke helt utenkelig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid dere jenter som går ut treningstights så kan jeg lettere kjenne kjønnslukten deres fra underlivet, enn om dere har på dere en løs bukse..

Anonymous poster hash: bee52...799

:sjokkert::hoho:

Anonymous poster hash: 87a06...87e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Jeg har egentlig ikke noe i mot tights, men jeg synes det er veldig mange damer som tilsynelatende ikke dusjer på treningssenteret, siden de har på samme tightsen både før, under og etter. Hvis man går eller kjører egen bil er det greit, men ikke å sitte på bussen og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...