Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er litt lei av at folk er så bollete at det blir vanskeligå finne bukser i kjedebutikkene som ikke er en kilometer i livet. :P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt lei av at folk er så bollete at det blir vanskeligå finne bukser i kjedebutikkene som ikke er en kilometer i livet. :P

Og jeg er så lei av at folk er så skinnmagre og flatbrystede at det ikke er mulig å finne en skjorte med plass til pupper. :P

Anonymous poster hash: 0dbad...fb6

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag når jeg venta på bussen så kom en jentegjeng i 16 års alderen. Alle 3 hadde disse populære treningstightsene, uggs og svea jakke. I ansiktet hadde de brukt minst en hel maskara hver, de hadde contert ansiktet ala Kim Kardashian, tykkere bryn enn Cara D mens håret var i en knute som så ut som noe katta mi hadde spydd ut. Denne moten syns jeg ikke noe om:-)

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rutere skjorter kan jo være dritsexy. Spesielt i og med at det ofte er en sikker indikator på om en dame er lesbe eller ikke.

Det visste jeg ikke! Jaja, får skuffe mange lesbiske damer jeg da, haha!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen lilla. Alle nyanser. Det er ikke en pen farge og det er ikke flatterende på noen. Få den bort!

Dette er det mest latterlige jeg har lest her inne.

Anonymous poster hash: 23b63...44e

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så lei alle klærne med det som liksom skal være franske setninger og/eller uttrykk. Gina Tricot: skaff dere en som faktisk kan fransk! :rope:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Lei av det brunkrem-hysteriet hos noen!

NEI, det er IKKE sexy å se ut som ORANGUTANG i trynet!

2. Buksene nedi sokkene. Faktisk.

3. Canada Goose jakka.

4. Treningstights. Det er til TRENING, ikke hverdagsbruk.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt lei av at folk er så bollete at det blir vanskeligå finne bukser i kjedebutikkene som ikke er en kilometer i livet. :P

Og jeg er så lei av at folk er så skinnmagre og flatbrystede at det ikke er mulig å finne en skjorte med plass til pupper. :P

Anonymous poster hash: 0dbad...fb6

Skikkelig plagsomt med begge to. Skulle tro at det fantes en gylden middelvei, men neida.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fargen lilla. Alle nyanser. Det er ikke en pen farge og det er ikke flatterende på noen. Få den bort!

Jaja, deg om det. Jeg elsker lilla :snurt: ( :fnise: )

Jeg er så lei alle klærne med det som liksom skal være franske setninger og/eller uttrykk. Gina Tricot: skaff dere en som faktisk kan fransk! :rope:

Også alle de rare greiene de skriver da! "pen utsikt", "blått hav", "stilig", "elsker" også videre :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, deg om det. Jeg elsker lilla :snurt: ( :fnise: )

Også alle de rare greiene de skriver da! "pen utsikt", "blått hav", "stilig", "elsker" også videre :fnise:

Ja, det er rart! Tror jeg skal lage min egen topp der det står ''Slottet'' eller ''Holmenkollen'' i stedet for Eiffeltårnet eller Champs Elysées eller noe. :ler:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er rart! Tror jeg skal lage min egen topp der det står ''Slottet'' eller ''Holmenkollen'' i stedet for Eiffeltårnet eller Champs Elysées eller noe. :ler:

Hahahaa

Anonymous poster hash: 09d97...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...