Gå til innhold

Nettshopping… MYE på en gang!


snilla

Anbefalte innlegg

Nå er jeg i ferd med å gå litt bananas hos blivakker … handlekurven er nå på 1900 kr :sjokkert:

Stort sett EmerginC- og Matis-produkter som jeg har tenkt på å prøve lenge.

Er 1900 på hudprodukter (rens, toner, dagkrem, serum, nattkrem + en mascara) helt krise? Har aldri handlet for så mye på en gang i en nettbutikk før! Er jeg gal, eller er det en ok sum? :fnise:

Jeg pleier liksom bare å kjøpe ett og ett produkt i butikken, så merker ikke at det er så mye penger som går.. Vurderer å bare lukke handlekurven og gå å legge meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer jo an på hvor lenge produktene varer. Kjøper du ikke noe de neste 12mnd så blir jo ikke månedssummen så veldig stor. Så lenge du har penger til leie, mat osv. og dette er noe du ønsker deg så ser jeg ikke problemet:)



Anonymous poster hash: e323c...526
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler aldri sånt men jeg syns ikke 1900 hørtes ut som helt vanvittig mye for såpass mye produkter, og hvis du likevel ville kommet til å handle de i butikken fremover så er det vel innafor å skeie ut? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg handler forresten også inn mye om gangen, spesielt når det er spesielle tilbud og sånt. Svir i lommeboka der og da, men da har jeg lenge og i lengden sparer man penger på det. Selvsagt ikke for folk som ikke bryr seg om hudpleie og ikke er produktjunkier, men for min egen del gjør det netthandel gull verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå gleder jeg meg bare til alle produktene kommer :) det er mye penger for meg, men ikke mer enn at det ikke går ut over økonomien. Noen bruker mye penger på tv-spill, filmer, blader eller frisørtimer.. Jeg har ikke en dyr interesse/hobby, men har derimot en kranglete hud :P Får trøste meg med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker sikkert det samme på kosmetikk i måneden, men det føles liksom mindre når man legger igjen 500 her og 500 der.. :fnise:



Anonymous poster hash: 8909c...d89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er mye, kommer helt an på hva du ønsker å prioritere og om du selv har råd til det.

Selv bruker jeg minst like mye på hudpleie, og kjøper du mye på en gang, så har du en stund.

Men har man ikke råd til slike produkter, og merker at det går ut over andre ting økonomisk

sett så burde man revurdere kjøpene sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt svi av noen lapper på hudpleie og hårprodukter i ny og ne, men da har jeg for en stund, og slipper å kjøpe ting i det små. Føler det blir dyrere å kjøpe litt her og der, og da har jeg ingen kontroll på hvor mye penger jeg egentlig bruker. Opplever at jeg bruker mindre shampo hvis den er drøy (og dyr!) er lettere for meg å sløse det ut hvis jeg vet at det er "billigprodukter", og det er lettere for meg å kaste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er produkter du pleier å bruke, så gjør det jo ikke noe. Men hvis du har lest i en blogg at du bare MÅ ha ditten og datten, så ender du trolig opp med en masse produkter du aldri kommer til å bruke. Prøver du et nytt produkt som skal virke på en spesiell måte, så er det lurt å få en prøve først. Jeg har prøvd flere produkter som har hatt null virkning (som har fungert fint på andre). Men heldigvis har jeg som regel ikke kjøpt full størrelse av ting før jeg vet at det virker og vil bli brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er produkter du pleier å bruke, så gjør det jo ikke noe. Men hvis du har lest i en blogg at du bare MÅ ha ditten og datten, så ender du trolig opp med en masse produkter du aldri kommer til å bruke. Prøver du et nytt produkt som skal virke på en spesiell måte, så er det lurt å få en prøve først. Jeg har prøvd flere produkter som har hatt null virkning (som har fungert fint på andre). Men heldigvis har jeg som regel ikke kjøpt full størrelse av ting før jeg vet at det virker og vil bli brukt.

Samme tenker jeg også, er jo så mye vi MÅ ha. Noen eksempler som kommer opp i mitt hode når jeg tenker på bloggernes anbegaling, er f.eks leppeskrubb, spraytan, toalettvesker i alle fasonger som du bare MÅ ha. Eller 5 forskjellige typer leppepomader som visstnok skal være såååå gode.. Synes mange av bloggerne har et sykt forbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge det ikke går over andre nødvendige utgifter seg jeg ikke hvorfor du ikke skulle unne deg det. Jeg bestiller vel i gjennomsnitt sminke/hud/hårprodukter for 1000 kr i måneden fra Feelunique, men det hender jeg legger inn bestillinger på 2-3000. Typisk at mye går tomt samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...