Gå til innhold

Falske øyevippe, er det verdt det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lol.. Aldri sett noen med slike falske øyenvipper. Har sikkert litt med å gjøre at disse var ganske korte. De fleste jeg ser med det (og jo, det er MANGE) har hår i alle kanter og lengder. Har flere venninner med det også.

Anonymous poster hash: f2771...bda

Det er nok fordi de med fine, falske vipper ikke skiller seg ut i så stor grad som de stygge. Ved første øyekast så legger du mest merke til de dårlige resultatene. Kan godt hende du ser mange med "sprøe" vipper, men det finnes nok enda flere med et fint og naturlig resultat.

Anonymous poster hash: cd5c8...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lol.. Aldri sett noen med slike falske øyenvipper. Har sikkert litt med å gjøre at disse var ganske korte. De fleste jeg ser med det (og jo, det er MANGE) har hår i alle kanter og lengder. Har flere venninner med det også.

Der har du det, du dømmer kun etter de som har dårlig utført jobb eller de som vil ha dramatisk look.

For det er veldig mange jenter som har slike vipper som jeg linket til nå, men du ser ikke engang at det er fake.

Vipper er akkurat som sminke, noen har overkill look og noen har naturlig look. Så syns du burde legge bort disse fordommene :)

Anonymous poster hash: 33541...0ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det i sommer, helt genialt. De holdt seg kjempefine, og jeg fylte på etter ca. 5 uker. Hadde ingen reaksjoner eller noe, det eneste var at jeg er veeeldig glad i å pirke på ting, så rett før jeg fylte på hadde jeg pilket av nesten halvparten, og mange av mine egne vipper ble med... Så da jeg skulle fylle på var det ikke like mange ekte vipper å feste de falske i, så ble ikke like fint resultat da. Jeg beholdte de nye i to uker, siden jeg var på sydentur, men pilket av alle sammen dagen etter jeg kom hjem siden jeg var så sinnssykt lei (og bare derfor, de var jo fine, og datt ikke av av seg selv).

Vippene mine var kjempestygge etter jeg pilket de av, og jeg fikk helt sjokk. De var superkorte, og meget uttynnet, noe som i stor grad kan skyldes at jeg pilket så mye, vil jeg tro. Ble kjempelei meg, og kunne heller ikke bruke mascara, da det så ut som 3 mm lange vipper som sto rett ut, i stedet for fine lange buede vipper jeg hadde naturlig før jeg satte på. Ble derfor positivt overrasket etter bare en ukes tid, da vippene mine var fine igjen! Det skjedde nesten over natta, plutselig var de lange og fine. Derfor er jeg ikke redd for å ta igjen, når økonomien tillater det. Trodde jo de var ødelagt for alltid, men vipper vokser fort, så det er null stress.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du det, du dømmer kun etter de som har dårlig utført jobb eller de som vil ha dramatisk look.

For det er veldig mange jenter som har slike vipper som jeg linket til nå, men du ser ikke engang at det er fake.

Vipper er akkurat som sminke, noen har overkill look og noen har naturlig look. Så syns du burde legge bort disse fordommene :)

Anonymous poster hash: 33541...0ff

"fordommer". haha..... Fordommer mot lange øyenvipper, give me a break...

Anonymous poster hash: f2771...bda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ødelegger de ordentlige vippene dine... Det har skjedd både med mora mi, meg og flere venninner. Snakk om forskjellige salonger rundt om i norge, så kan ikke være så mange som er flinke på dette her.

Om personen som setter dem på er dødsflink kan det hende det fungerer bra, men jeg synes det var bortkasta penger.

Mascara fungerer best for min det og holder i massevis :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ødelegger de ordentlige vippene dine... Det har skjedd både med mora mi, meg og flere venninner. Snakk om forskjellige salonger rundt om i norge, så kan ikke være så mange som er flinke på dette her.

Om personen som setter dem på er dødsflink kan det hende det fungerer bra, men jeg synes det var bortkasta penger.

Mascara fungerer best for min det og holder i massevis :)

Nettopp, hadde folk bare giddet å gjøre litt research så kunne de funnet de beste stedene. Og da hadde man sluppet alle disse tilfellene.

Har hatt vippe extensions i 8 mnd nå og har fortsatt mine egne intakt :)

Anonymous poster hash: 33541...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"fordommer". haha..... Fordommer mot lange øyenvipper, give me a break...

Ikke mot lange vipper men mot vippe extensions.

Men altså, måten du har svart på i tråden så langt gjør at vi lar den ligge her. Jobber i barnehage så får mer enn nok der :)

Anonymous poster hash: 33541...0ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, hadde folk bare giddet å gjøre litt research så kunne de funnet de beste stedene. Og da hadde man sluppet alle disse tilfellene.

Har hatt vippe extensions i 8 mnd nå og har fortsatt mine egne intakt :)

Anonymous poster hash: 33541...0ff

samme her :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint så lenge man ikke overdriver og tar på alt for mye og for lange vipper i forhold til det man har naturlig.

Ser en del eksempler på de som overdriver,og har veldig lange/tykke/fyldige vipper oppe,og nesten ingenting nede. Da er det ganske lett å se at det er fake,for en person med naturlig lange og fyldige vipper vil ha samme type vippehår både oppe og nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok heller det er du som ikke vet hvor mange som faktisk har det.

Eller syns du dette og dette ser fake ut? Hvis du syns det ser sprøtt ut så er det nok heller du som er sprø :)

Anonymous poster hash: 33541...0ff

Jeg ser at de er fake pga lite hår nede men beggge var fine uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt falske vipper fra mai frem til nå. Det var veldig praktisk og man ser alltid fresh ut, men mine fallt av ganske fort. De føles litt stive og jeg savnet å kunne gni meg i øynene. Jeg hadde tenkt å fylle på igjen nå, men fant ut at jeg ikke gidder å bruke så mye penger på det. Jeg har fortsatt mine vipper. De følels kortere ut, men det kan være pga overgangen.

Uansett jeg synst det er finere å ha på maskara og ha naturlige vipper. Man blir iallefall avhengig av de falske. Jeg ble lei å måtte fylle på hele tiden og det tar tid:)

Anonymous poster hash: de3b1...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med slike punktvipper? må man bytte hver dag eller kan de sitte noen dager? vurderer å prøve -er hm sine bra?



Anonymous poster hash: 0e2b2...424
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...