Gå til innhold

Ønsker du å være pen, utseendemessig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest lillelarve

Hm... Da jeg var ung tenåring ønsket jeg å bli penere. Jeg håpet at jeg en gang skulle være fin å se på.

Nå bryr jeg meg egentlig ganske lite om hva andre mener og jeg er fornøyd med meg selv. Setter så klart pris på fine kommentarer fra andre og blir jo kjempe glad for det! Men det er absolutt ikke noe jeg forventer eller trenger/vil ha for å føle meg bedre. Jeg har det godt og er såpass selvsikker at jeg ikke trenger bekreftelse/oppmerksomhet.

Jeg bruker omtrent ikke sminke. Jeg skjuler kun eventuelle kviser fordi jeg synes de er ekle. Jeg pynter meg svært sjeldent. Går omtrent bare i treningsklær/komfortable klær. Bryr meg mer om komfort. Er likevel fornøyd med meg selv.

Jeg er bare så takknemlig for at jeg har det bra. Har jobb, tak over hodet, en kjæreste som elsker meg for den jeg er, en familie, mat på bordet og en sunn kropp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at folk snur seg etter deg uten at du trenger å gjøre noe særlig spesielt må da være av de beste følelsene i verden :)

Endret av Blod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bildet i avataren din er deg, så skjønner jeg deg ;)

Ja. Det er en del damer som syns halen min er creepy :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ofte høre at jeg er pen, og at jeg har et spesielt utseende (blandingsrase, jippi...), men grunnen til at folk snur seg rundt for å se på meg er fordi jeg bruker boots i knalle farger, fordi jeg pleide å farge håret mitt lilla og blått og fordi jeg elsker å pynte meg (noe som var normalt på min vgs btw). Skulle ønske jeg var penere likevel, da jeg fortsatt føler meg mer "søt" enn pen. Kunne også vært foruten kvisene over hele kroppen :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror alle ville valgt å være pene, om de hadde muligheten til det. Selv er jeg pen, og det gir en mange fordeler. ;)

De peneste jentene er de som ikke er klar over hvor pene de egentlig er, for eksempel slik som Nosoul.

Du derimot, sikkert pen altså, men det kommer an på øyet som ser. Dessverre for din del liker jeg ikke folk som mangler en viss ydmykhet. :P

Anonymous poster hash: a1a90...07a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

De peneste jentene er de som ikke er klar over hvor pene de egentlig er, for eksempel slik som Nosoul.

Du derimot, sikkert pen altså, men det kommer an på øyet som ser. Dessverre for din del liker jeg ikke folk som mangler en viss ydmykhet. :P

Anonymous poster hash: a1a90...07a

Kjenner at jeg er fryktelig nysgjerrig på utseende til denne sagnomsuste Nosoul. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste norske jenter har tenkt en eller annen gang at de ønsker å være penere, meg inkludert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du derimot, sikkert pen altså, men det kommer an på øyet som ser. Dessverre for din del liker jeg ikke folk som mangler en viss ydmykhet. :P

Anonymous poster hash: a1a90...07a

Å si at man er pen er ikke bare greit, det er bra. Janteloven derimot.

Til TS. Ja, har tenkt at det hadde vært kult å vært pen.

Endret av Summers
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De peneste jentene er de som ikke er klar over hvor pene de egentlig er, for eksempel slik som Nosoul.

Du derimot, sikkert pen altså, men det kommer an på øyet som ser. Dessverre for din del liker jeg ikke folk som mangler en viss ydmykhet. :P

Anonymous poster hash: a1a90...07a

'Mangler en viss ydmykhet' Prøver du å si at det var feil av ab å kalle seg selv pen?

Jantelov Norge

Jeg er allerede pen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Mangler en viss ydmykhet' Prøver du å si at det var feil av ab å kalle seg selv pen?

Jantelov Norge

Jeg er allerede pen.

Hm.

Det der var interessant.

Seriøst! La meg slippe ydmykhet og falsk beskjedenhet, og se de som står fram: Ja! Jeg er pen. Men ikke behandle meg bere eller verre enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lite grann. Jeg føler meg ikke direkte stygg, men jeg er ingen skjønnhet. Helt normal, norsk jente. Ikke noe særtrekk, ikke noe spesielt med mitt utseende. Og for min del har det ingenting å si. Jeg tror det passer meg fint akkurat sånn. Jeg får sjeldent kompliment for mitt utseende, sist gang var vel for 3-4 år siden av en eldre dame. Det gjorde dagen min så mye bedre. Hadde vært fint mer flere kompliment, så klart, men jeg tror en verdsetter dem mer om det ikke er like frekvent mellom dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ønsker bare å være normal, velstelt og ikke skille meg ut. Ønskerikke å være smellvakker eller en sexbombe, jeg gjør det jeg kan for å ikke være sånn! Er det unormal tankegang? (Mener ikke at man kler seg utfordrende, men at man er over gjennomsnittet pen). Jeg forstår meg ikke på damer som ønsker at menn snur seg etter dem på gata eller gir dem oppmerksomhet på den måten. Jeg hatte hatet det! Jeg synes det er ekkelt hver gang noen fremmede gir meg oppmerksomhet slik. Er jeg rar?

Anonymous poster hash: 567ba...2a3

Jeg ønsker heller ikke å være smellvakker, så sånn sett har jo naturen vært snill mot meg. :fnise: Takler ikke helt å få en kompliment av en vilt fremmed en sjelden gang, så hvordan hadde gått om det hadde vært dagligdags?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at man er pen er ikke bare greit, det er bra. Janteloven derimot.

Til TS. Ja, har tenkt at det hadde vært kult å vært pen.

Stort sett Paradise Hotel materiale som uttaler så udelt negativt om janteloven.

Anonymous poster hash: afd00...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De peneste jentene er de som ikke er klar over hvor pene de egentlig er, for eksempel slik som Nosoul.

Du derimot, sikkert pen altså, men det kommer an på øyet som ser. Dessverre for din del liker jeg ikke folk som mangler en viss ydmykhet. :PAnonymous poster hash: a1a90...07a

De er nok klar over det de som gir inntrykk av at de ikke er det. Hørt om det å fiske etter komplimenter. Rart at menn aldri skjønner det :P

Anonymous poster hash: d156f...dda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De peneste jentene er de som ikke er klar over hvor pene de egentlig er, for eksempel slik som Nosoul.

Du derimot, sikkert pen altså, men det kommer an på øyet som ser. Dessverre for din del liker jeg ikke folk som mangler en viss ydmykhet. :PAnonymous poster hash: a1a90...07a

Og veldig komisk at du ikke skjønner hva de som legger ut bilder av seg selv er ute etter?

"Jeg er ikke så veldig pen, tihi, her et bilde"

"Men du er jo kjempepen"

Anonymous poster hash: d156f...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nok klar over det de som gir inntrykk av at de ikke er det. Hørt om det å fiske etter komplimenter. Rart at menn aldri skjønner det :P

Anonymous poster hash: d156f...dda

Kjipt å skrive noe sånt når innlegget du svarer på handler om Nosoul.

Endret av Summers
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg er så stygg at folk får lyst til å gni syre i øynene etter å ha sett meg, men jeg tror ikke jeg er en person som folk snur seg etter på gata heller. Nå har jeg ikke gjort så veldig stor innsats for å bli en sånn person heller. Sminke kan gjøre de utroligste ting med et ansikt - så det er mulig å forvandle seg til et vakkert menneske. Men selvsagt; sminke har jo sine begrensninger, og det blir et helsikes styr når man må bruke uttallige produkter. Jeg må ærlig innrømme at jeg skulle ønske jeg var noe penere. Jeg ville isåfall ha vært en klassisk skjønnhet, som Grace Kelly. Men det er vel kanskje å håpe på for mye. Eller hatt mer eksotiske trekk.



Anonymous poster hash: a931b...892
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og veldig komisk at du ikke skjønner hva de som legger ut bilder av seg selv er ute etter?

"Jeg er ikke så veldig pen, tihi, her et bilde"

"Men du er jo kjempepen"

Anonymous poster hash: d156f...dda

Du har aldri sett uatraktive mennesker som deler bilder av seg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...