Gå til innhold

God frisør i Kristiansand?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken frisør anbefaler du i Kristiansand og hvorfor? Helst ikke Majas...

Har lyst til å gjøre noe helt nytt med håret mitt (vet ikke helt hva), og vil derfor ha en flink frisør som kan komme med gode innspill. :)



Anonymous poster hash: fb569...0fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.romett.no/frisor/

Spør etter Beathe, hun er en utrolig dyktig frisør og hennes personlighet er så herlig at frisøropplevelsen blir en koselig del av dagen. Hun er dyktig på å fremheve ansikt med klipp og farge, og stoler 100 % på henne. Fikk henne anbefalt av venninne.



Anonymous poster hash: 08541...b98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Margrethes, har alltid vært fornøyd med de. Sist skulle jeg farge håret mitt før bryllupet, og sa at jeg måtte ha en som var veldig dyktig på farge. Jeg ble ikke skuffet :)



Anonymous poster hash: 34820...475
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også fornøyd med anne margrethes. Pleier ikke gjøre så mye annet enn klipp/strip. Har alltid vært fornøyd med hårbehsndlingen. Eneste jeg har vært misfornøyd med var en halv time forsinkelse en gang og at frisøren da var veldig stresset når det var min tur.

Bonus: hvis du går der nå før jul, får du gavekort på hårkur ved annen behsndling i jan/feb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra på A-salong tollbodgata. Går kun til ho. Hun er veldig flink på alt og hun gjør som du sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg var nettopp på A-salong på Sandens. Ble kjempefornøyd. Malin tror jeg hun het. Hun så med en gang hva som passet meg og jeg ente opp med helt ny kjempeflott sveis.



Anonymous poster hash: 1145b...8b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sist på A-Salong på Sørlandssenteret hos ei som het Mari. Veldig fornøyd! Utrolig hyggelig jente som tok seg god tid til meg og mitt hår, og hadde gode ideer og innspill til hva som kunne passe meg. Jeg skal garantert tilbake til henne :-)



Anonymous poster hash: e9323...19a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...