Gå til innhold

Hvilken farger passer best til en med mørke grønne øyne og mørkt hår?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kastet alle øyenskyggene mine. De var tutgamle, så trenger nye. Litt usikker på farge da. Trenger en lys en i alle fall. Tips til noen farger til min øyenfarge? Gjerne fra hvilket merke å. Må ikke teste på dyr.

Anonymous poster hash: a4ca0...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du har mørkt hår, hvit hud og grønne øyne er du heldig. Jeg ville brukt en lys foundation, markert øyenbryn og brukt eyeliner og mascara. Jeg ville ikke brukt øyenskygge tror jeg. Jeg ville også brukt rød leppesift. Jeg ser for meg Audrey i Twin peaks, så fin :(

Anonymous poster hash: c9629...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har ganske lys i huden men jeg kan vel bruke en beige øyenskygge feks?

Anonymous poster hash: a4ca0...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brun og bronze farger, samt lilla er flott til grønne øyne og mørkt hår.

Tips er Urban Decay Naked 1 palette, alle fargene i denne paletten

er flotte til en med dine farger :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke farger du vil passe kommer ann på om du har varme eller kalde undertoner. Har du varme undertoner vill kopper, rødbrun og mosegrønt være fint til deg. Om du har kalde undertoner vill lilla, kjølige rosafarger og noen kjølige grønnfargen se fint ut på deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du varm eller kald hår og hudtone?

Jeg har mørkt hår og grønne øyne, kald hårtone og litt usikker på hudtonen. Tror kanskje den er nøytral. Jeg kler klare farger som kongeblått, svart, klar lilla osv. Liker meg ikke i bruntoner, olivengrønn, og "skitne" farger.

Men i øyenskygge kler jeg gjerne farger med bruntoner, taupe farge er veldig fint på meg. De fleste kle en taupe øyenskygge.



Anonymous poster hash: 62138...7dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et tips er å kjøpe en dupe til naked palette fra urban decay sånn som vimsefrøken foreslo. For meg er den altfor dyr, så jeg bestilte en dupe for ikke så lenge siden. http://www.makeuprevolutionstore.com/ koster rundt 4 pund, og er minst like bra! Ligger endel videoer om de på youtube :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

jeg har grønne øyne og mørkt hår. men bruker ikke mye øyenskygge da, litt mer som i #2, bruker røde lepper (skifter mellom orangerød-rød-plommerød-rosarød) TYNNTYNN strek over øyet og maskara på de ytre vippene. over hele nede. brun/rød/rosa rouge alt ettersom.. Men det var jo ikke det du spurte om hehe.. Når jeg bruker øyenskygge bruker jeg brune toner, det er pent med grønnfargen jeg har (har grønnbrune) Bruker ofte en rødbrun farge under øyet. Noen ganger den røde rougen min bare. Andre ganger bruker jeg svart/grå- smokey eyes. Noen få ganger tar jeg lys nude skygge, men ender nesten alltid opp med å ta noe mørkere over da jeg ikke synes det passer til øynene mine. Men jeg elsker nudefarger :( du må nesten bare prøve deg frem altså. Brun/sort/brunrød slår ikke feil :) ville vært forsiktig med lyse farger. Rosa er en knallpen farge til grønne øyne, men hallo, hvem vil gå med rosa øyenskygge?! Gull/bronse er også veldig pent, men passer jo ikke til hverdags da..



Anonymous poster hash: 18847...33d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...