Gå til innhold

typen skal på guttetur


Gjest leiseg

Anbefalte innlegg

Jeg har vært en del av guttegjengen så lenge jeg kan huske og har alltid blitt hatet av dama den første tida en av gutta får seg kjæreste . Jeg blir ofte kjent med andre gutter via andre venner og det hender fort at jeg er den ene jenta som slenger meg på en guttetur hvis noen sier det er ok. Jeg blir alltid invitert på guttevors med pils og playstation og hadde blitt pissesur om jeg ikke fikk være med bare fordi kjæresten til en av vennene mine syns det var upassende.

Du trenger nok ikke føle deg truet. Hu er sikkert litt guttete i oppførselen siden hu skal på guttetur og søker nok ikke noe mer enn en bra konsertopplevelse. Ikke alle jenter er hurpemegger :)

Si ifra til kjæresten din at du syns det er litt rart og at du føler deg truet så er han litt mer obs på flørting osv.

Men da er du det mannen min kaller guttejente - altså en jente som gutter ser på som en gutt og ikke som et kjæresteemne.

Det finnes mange jenter som blir ansett som "en av kara" og som gutta ikke finner attraktiv seksuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært en del av guttegjengen så lenge jeg kan huske og har alltid blitt hatet av dama den første tida en av gutta får seg kjæreste . Jeg blir ofte kjent med andre gutter via andre venner og det hender fort at jeg er den ene jenta som slenger meg på en guttetur hvis noen sier det er ok. Jeg blir alltid invitert på guttevors med pils og playstation og hadde blitt pissesur om jeg ikke fikk være med bare fordi kjæresten til en av vennene mine syns det var upassende.

Du trenger nok ikke føle deg truet. Hu er sikkert litt guttete i oppførselen siden hu skal på guttetur og søker nok ikke noe mer enn en bra konsertopplevelse. Ikke alle jenter er hurpemegger :)

Si ifra til kjæresten din at du syns det er litt rart og at du føler deg truet så er han litt mer obs på flørting osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært en del av guttegjengen så lenge jeg kan huske og har alltid blitt hatet av dama den første tida en av gutta får seg kjæreste . Jeg blir ofte kjent med andre gutter via andre venner og det hender fort at jeg er den ene jenta som slenger meg på en guttetur hvis noen sier det er ok. Jeg blir alltid invitert på guttevors med pils og playstation og hadde blitt pissesur om jeg ikke fikk være med bare fordi kjæresten til en av vennene mine syns det var upassende.

Du trenger nok ikke føle deg truet. Hu er sikkert litt guttete i oppførselen siden hu skal på guttetur og søker nok ikke noe mer enn en bra konsertopplevelse. Ikke alle jenter er hurpemegger :)

Si ifra til kjæresten din at du syns det er litt rart og at du føler deg truet så er han litt mer obs på flørting osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her :)

har vel kanskje glemmt å fortelle det viktigste her... jeg veit a det er dårlig gjort, men når han lot vær og logge ut av fjesbokji på min datamaskin, og det popper opp en samtale fra henne... hvem lar være og lese da? nei. det er i tidligere samtaler med henne at de har planlagt alt dette. hun har skrevet til han, og spurt om hun får reise med hann. spurt om flytider og hotellrom, booket alt likt. de har

møttes på fest en gang, og deretter blitt facebookvenner. de har en felles venn, og kjenner ikke hverandre. det er disse tingene her somm plager meg!

han ver ikke ar jeg vet for å si det slik. å jeg spurte han om hvem som skulle dra dit, og da nevnte han alle utenom henne. så han lyver til meg om det også... føler meg sviktet

Jammen, da lyver han jo for deg! Det er det som er problemet her! Her ville jeg bare vært ærlig og sagt at melding fra henne poppet opp og du leste det som sto, og.. HVA I HELVETE ER DET DU DRIVER MED? :kjefte:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her :)

har vel kanskje glemmt å fortelle det viktigste her... jeg veit a det er dårlig gjort, men når han lot vær og logge ut av fjesbokji på min datamaskin, og det popper opp en samtale fra henne... hvem lar være og lese da? nei. det er i tidligere samtaler med henne at de har planlagt alt dette. hun har skrevet til han, og spurt om hun får reise med hann. spurt om flytider og hotellrom, booket alt likt. de har

møttes på fest en gang, og deretter blitt facebookvenner. de har en felles venn, og kjenner ikke hverandre. det er disse tingene her somm plager meg!

han ver ikke ar jeg vet for å si det slik. å jeg spurte han om hvem som skulle dra dit, og da nevnte han alle utenom henne. så han lyver til meg om det også... føler meg sviktet

Tror jeg ville bedt ham forklare bakgrunnen for hvorfor han utelot bare henne da han fortalte hvem som skulle være med, dersom det var en redelig sak.

Det her virker ikke bra, TS... rett og slett ikke...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, har kompisene hans pratet noe om denne dama? Vet de egentlig at hun skal være med? Eller er dette bare en "deal" mellom typen din og henne? Samboeren min foreslo at du skulle prate med en av dem og høre hva som skjer.. Vet ikke om det er lurt, men men ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leiseg

Forresten, har kompisene hans pratet noe om denne dama? Vet de egentlig at hun skal være med? Eller er dette bare en "deal" mellom typen din og henne? Samboeren min foreslo at du skulle prate med en av dem og høre hva som skjer.. Vet ikke om det er lurt, men men ;)

de vet ikke hvem hun er engang, det er ingen felles venn av noen som skal være med. hun bare plutselig dukket opp etter en fest. jeg skjønner ingenting :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

de vet ikke hvem hun er engang, det er ingen felles venn av noen som skal være med. hun bare plutselig dukket opp etter en fest. jeg skjønner ingenting :(

Det er vel ikke noe å skjønne. Han er ute etter et eventyr. Kan jo hende hun er bedre enn deg... see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de vet ikke hvem hun er engang, det er ingen felles venn av noen som skal være med. hun bare plutselig dukket opp etter en fest. jeg skjønner ingenting :(

Så det er bare typen din som "kjenner" henne? ganske suspekt...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE venner og bekjente av meg som har fått seg en "venn" av det motsatte kjønn langt uti forholdet, har

A) endt opp med å gjøre det slutt med sin bedre halvdel.

...og etter en gooooooooood stund blitt sammen med denne "vennen".

B) Vært utro med den nye "vennen".

C) Fått følelser for den nye "vennen"; men til slutt satt en stopper for det.

Du kan godt stole på han, men du kan ikke stole på dama - hun har INGENTING å tape på å gå etter typen din.

Jeg er ikke et paranoid kvinnemenneske, men jeg har sett med egne øyne hva nye "vennskap" mellom mann og kvinne gjør med et forhold - dessverre.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest leiseg

TS her!

Beklager for utrolig seint svar.. Jeg tok det opp med han, innrømte at jeg hadde lest samtalene deres. Han ble veldig skuffet over meg, og unnskylde seg med at jeg sikkert hadde blitt sint om han hadde sagt at hun skulle være med. Vi pratet vel og lenge om det, og jeg ytret mine sterke meninger om at man ikke bare tar kontakt med en nesten totalt fremmed og bestiller en weekendtur med vedkommede. Dette så han ikke som noe problem, og han kunne ikke troooo at hun var interessert i han... naive mann!

Etter at vi pratet om det, var han tilfreds, men det er jo selvfølgelig ikke jeg. Ansiktet på den andre dama brenner i øynene mine, uansett hvor jeg ser. Han er ærlig nå og forteller hvis de skriver med hverandre. Jeg burde være glad, men jeg er ikke det. Redselen og sjalusien tar all plass i mitt spekter med følelser om dagen. Stresser og er sur mot alle, gjør jeg og. Senest i dag poppet en samtale opp på facebook da jeg skulle logge han av og logge meg på. Her spør hun om nummeret hans, slik at de kan møtes på flyplassen og ikke miste hverandre dit de skal ;) ;) ;). Dette var supplert med tusen blunkefjes. Han, som den naive dusten han er ga henne nummeret sitt. Så nå kan de ha kontakt på SMS også.

Jeg holder på å bli gal!! De drar i dag, men kommer ikke tilbake før mandag... jeg har noen tunge dager foran meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest leiseg

TS her!

Beklager for utrolig seint svar.. Jeg tok det opp med han, innrømte at jeg hadde lest samtalene deres. Han ble veldig skuffet over meg, og unnskylde seg med at jeg sikkert hadde blitt sint om han hadde sagt at hun skulle være med. Vi pratet vel og lenge om det, og jeg ytret mine sterke meninger om at man ikke bare tar kontakt med en nesten totalt fremmed og bestiller en weekendtur med vedkommede. Dette så han ikke som noe problem, og han kunne ikke troooo at hun var interessert i han... naive mann!

Etter at vi pratet om det, var han tilfreds, men det er jo selvfølgelig ikke jeg. Ansiktet på den andre dama brenner i øynene mine, uansett hvor jeg ser. Han er ærlig nå og forteller hvis de skriver med hverandre. Jeg burde være glad, men jeg er ikke det. Redselen og sjalusien tar all plass i mitt spekter med følelser om dagen. Stresser og er sur mot alle, gjør jeg og. Senest i dag poppet en samtale opp på facebook da jeg skulle logge han av og logge meg på. Her spør hun om nummeret hans, slik at de kan møtes på flyplassen og ikke miste hverandre dit de skal ;) ;) ;). Dette var supplert med tusen blunkefjes. Han, som den naive dusten han er ga henne nummeret sitt. Så nå kan de ha kontakt på SMS også.

Jeg holder på å bli gal!! De drar i dag, men kommer ikke tilbake før mandag... jeg har noen tunge dager foran meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette hadde jeg faktisk ikke godtatt.

Jeg hadde ikke ventet hjemme på mandag hvis jeg var deg TS.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri godtatt det! Idag så skal 'alt' være tillatt i et forhold, herregud.. Er det RART at det er mange som går fra hverandre? Og værtfall pga utroskap.

Anonym poster: b16259fb95825184bd93a70105a22c35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ojda. dette lyder ikke bra. Tror de kommer til å ha vill sex på hotellet etter konserten...

Anonym poster: 7ca39ad3d274f6833992748dc0ef020c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Ikke akseptabelt. Det tror jeg ikke han hadde synes andre veien heller. Hadde det ikke vært ekstra pirrende dette så hadde han respektert deg og ikke truffet dama. Siden det er så viktig for han sier resten seg nesten selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Han er i praksis i ferd med å etablere seg i et nytt kjæresteforhold. Og du sitter bare stille og godtar det, til han dumper deg etter turen... Ikke så rent lite imponert over tafattheten din her må jeg si...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Han er i praksis i ferd med å etablere seg i et nytt kjæresteforhold. Og du sitter bare stille og godtar det, til han dumper deg etter turen... Ikke så rent lite imponert over tafattheten din her må jeg si...

Ja, jeg hadde dumpet fyren tvert. Ingenting å lure på. Han er konfliktsky tydeligvis, og håper dette bare skal seile forbi. Det samme med deg. Du er jo så snill og godlynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...