Gå til innhold

Hva slags mennesker ser du ned på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva skal til for at du ser "ned" på et menneske? Jeg mener selvfølgelig ikke kriminell adferd eller andre soleklare kriterier, men rett og slett valg de tar som du synes er lavmål.

Personlig har jeg problemer med folk som:

* Går med pels

* Har HOME og LOVE-bokstaver hjemme, her inngår også skrift på veggen *grøss*

* Kaller barna sine Leah, Lucas, Noah, Marielle, Leander, Isabelle, Leon, Liam og lignende

* Synes Siv Jensen har kloke meninger

* Ikke legger ting på plass igjen om de ombestemmer seg i butikken

* Røyker

Vil til slutt minne om at denne ligger på "Skråblikk og generaliseringer", så dette er selvfølgelig ment litt humoristisk.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det første jeg tenkte da jeg så dette spørsmålet var at jeg ikke ser ned på noen egentlig.. kan vertfall ikke komme på noe nå, hehe..

Alle er vi forskjellige, alle ser ulike ut, alle oppfører seg ulikt, alle har ulike meninger.. og alle er vi unike på hver vår måte :)

Og selv om det er ment som morsomt og humoristisk, kan jeg seriøst ikke komme på noen jeg ser ned på.. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser igrunnen mest ned på de som føler seg skikkelig forurettet og meningskneblet når de ikke får gulpet opp de mørkebrune meningene sine.

Link fjernet

Bond, mod

Endret av Bond
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke ned på PERSONER, men jeg kan se ned på personers mening og handlinger.

Noe av det som irriterer meg kraftigst, og som jeg hevder meg over og faktisk ser litt hardt ned på vedkommende, dessverre, er når folk preker til meg om at de som har fagbrev, de som av ulike grunner er under oppfølging av NAV, de som sliter med å finne en jobb, eller er uføre, at de er LITE ELLER INGENTING VERDT. Da kortslutter noe i hodet mitt og jeg greier ikke å tale saklig lenger.

En dag bråstoppet jeg bilen og ba ei kjerring komme seg ut før jeg rygget tilbake og kjørte over henne.

Beklageligvis, men sånn er det.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Barn/ungdom som henger på Mc'ern

- Blærete vestkant-mennesker(er fra vestkanten selv, og blir ofte flau av mine "medmennesker"....)

- Voldtektsmenn

- Folk som rakker ned på FrP-tilhengere

- HOME og LOVE-bokstaver i hjemme

- Eldre gutter og menn som henger på treningssentrene for å vise seg frem, og boler

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Røykere (selv om røkte selv i 10 år og er smertelig klar over hvor vanskelig det er å slutte)

- Mødre/fedre med tepper over vognene til barna sine

- Foreldre som gir små barn (under 5 år er verst) brus (!!!). Aldri skjønt hvorfor noen gjør dette.

- Folk som ser ned på de som går på trygd, narkomane og andre svake menneskegrupper i samfunnet

- Rasister

- Rosabloggere, som f.eks Heidi Alexandra Olsen

- Bolere

- Mennesker som lever som griser, dvs at huset er en svinesti til så og si alle døgnets tider.

- Høylytte, "superkule" og frekke ungdommer som ser det som sin menneskerett å oppføre seg som de vil, når de vil.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser faktisk ned på de som kjører som idioter, som ikke eier respekt for andre førere på veien, krek som ikke forstår hva stål mot stål i 100 km/t kan gjøre av skader. Slike som ikke lærer før de har frontkollidert, drept noen, eller skadet dem og/eller seg alvorlig.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å si at jeg ser ned på noen, men jeg innrømmer å ha fordommer mot de som:

*skryter av at de ikke leser bøker

*innreder i shabby chic eller fransk landstil

*skriver dialekt eller har drøssevis av skrivefeil av typen "Henne(-r) blei sur på meg når jeg ikke ville kjøpe røyk til a. Å da blei jeg sur på hu å."

*kjøper "kunst" i møbelforretninger

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madelene1

Ser man virkelig ned på folk som har LOVE bokstaver hjemme, Folk som kaller ungene sine for Lucas og linnea :klo:

Jaja, man må vel ha noe å klage på..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man virkelig ned på folk som har LOVE bokstaver hjemme, Folk som kaller ungene sine for Lucas og linnea :klo:

Jaja, man må vel ha noe å klage på..

Enig med den.. ganske rare ting, elle hva jeg skal kalle det, å se ned på..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med den.. ganske rare ting, elle hva jeg skal kalle det, å se ned på..

Jeg tror denne tråden er ment for å være litt humoristisk, og jeg tror du gjør lurt i å ikke ta ting som blir sagt her så veldig seriøst selv om noen sikkert er gravalvorlige.

Jeg tror ikke disse som skrev at de ser ned på de som har bokstaver på veggene eller de som døper ungen sin for Lucas, går rundt å ser på de som mindreverdige mennesker, men det har noe med å gjøre at de som alltid følger trender og ting som er in, er mennesker som ikke er svært kreative eller selvstendige. Blir kanskje regnet som en svakhet av enkelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror denne tråden er ment for å være litt humoristisk, og jeg tror du gjør lurt i å ikke ta ting som blir sagt her så veldig seriøst selv om noen sikkert er gravalvorlige.

Jeg tror ikke disse som skrev at de ser ned på de som har bokstaver på veggene eller de som døper ungen sin for Lucas, går rundt å ser på de som mindreverdige mennesker, men det har noe med å gjøre at de som alltid følger trender og ting som er in, er mennesker som ikke er svært kreative eller selvstendige. Blir kanskje regnet som en svakhet av enkelte.

Da skriver man da heller "folk som alltid følger trender" eller noe i den dur ;)

Men ja, skjønner hva du mener ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoho... Jeg røyker, jeg har LOVE og HOME bokstaver hjemme. Jeg har skrift på veggen. Datteren min heter Lea. Hun fikk smake brus før fylte 5 år. Jeg innreder i fransk landstil, og har teppe over vogna til babyen min.

Du er en grusom person.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som dobbeltparkerer, parkerer VED SIDEN av oppmerkede plasser og lager sin egen p-plass og folk som snikparkerer på handicap-plass. Ingenting får meg til å himle mer med mine indre øyne (ja, jeg har mange, tenk) som akkurat det. Ser ned på dem og tenker for megselv at vedkommede må være skikkelig hensynsløs og høy på pæra. Og jeg hater at folk tror de er verdens navle.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoho... Jeg røyker, jeg har LOVE og HOME bokstaver hjemme. Jeg har skrift på veggen. Datteren min heter Lea. Hun fikk smake brus før fylte 5 år. Jeg innreder i fransk landstil, og har teppe over vogna til babyen min.

Sweet Jesus :)

Da vet du hva det betyr neste gang du ikke skjønner hvorfor noen glaner stygt på deg! :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...