Gå til innhold

Skravletråd september/oktober 2015


ablaze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye joyce  :blomst:  Kan tenke meg det er mye følelser i sving, kos deg masse med guttene dine i tiden fremover :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kom lille prinsessa vår! Vannavgang kl 03.15, på sykehuset kl 06.15 og født kl 17.36. Forholdsvis fin fødsel, men satt fast etter to timer med pressrier så ble tatt med vakuum og kom på noen sekunder! Nå koser vi oss på pasienthotellet. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går kom lille prinsessa vår! Vannavgang kl 03.15, på sykehuset kl 06.15 og født kl 17.36. Forholdsvis fin fødsel, men satt fast etter to timer med pressrier så ble tatt med vakuum og kom på noen sekunder! Nå koser vi oss på pasienthotellet. :)

Gratulerer såå masse!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer fantasdick :strix:

Her er det ny kontroll på torsdag, skal bli godt å få se knøttet igjen. Jeg har sluttet på blodfortynnende i dag og er derfor litt engstelig for at hun ikke har det bra. Ikke lenge igjen for min del nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk kjære dere! 😍

Lille prinsessa mistet så mye vekt etter fødselen og er litt gul, så vi fikk ikke dra hjem før i går. Har endelig fått ordentlig melkeproduksjon (melkespreng!) så nå går hun opp i vekt sakte men sikkert. Har avtale om å veie og scanne tc på helsestasjonen i morgen slik at vi slipper å dra til byen igjen (vi bor noen timer unna). Krysser fingrene!

Ellers er hun en alldeles nydelig liten baby, skriker aldri og er bare supersøt. Spiser og sover "hele tiden". Vi er så forelsket! <3 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uke 38 idag og jeg leeeter desperat etter symptomer på at noe skjer men NEI :grine:

Skikkelig utolmodig idag... Håååper liksom at noe skal skje snart men virker som frøkna har det for godt der inne til å gidde å gjøre seg klar for å komme ut.. Det er jo to uker til termin og jeg må jo forberede meg på at det kan bli overtid, men akkurat idag så skulle jeg ønske at vannet gikk eller at jeg fikk rier... 

 

*klageinlegg*   :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også klar for at vesla skal komme NÅ! Samtidig som det er greit at hun venter til igangsetting siden jeg vet hvem som er på jobb da ;) Teller dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er også klar for at vesla skal komme NÅ! Samtidig som det er greit at hun venter til igangsetting siden jeg vet hvem som er på jobb da ;) Teller dager.

Hvor lenge før termin skal du settes igang?Er snakk om det for meg også nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

settes i gang 38+1

Ok, er det noen spesiell grunn til at du settes igang såpass tidlig? Du trenger ikke svare om du ikke vil altså:) hos meg var det snakk om 39+1 grunnet nesten morkakesvikt sist. Var mye snakk om at det var det tidligste grunnet modning til foster osv.. Må si det er litt nervepirrende nå på slutten, når det nesten gikk galt sist, vil bare ha han ut liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer snart babyene som perler på ei snor. Jeg er bare 35 uker, så får kose meg med deres fødsler en liten stund før jeg skal i ilden selv. M kom 39+3 så håper jo jeg ikke går så mye over det, men man vet jo aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...