Gå til innhold

erfaring med forkjølelsesympt. og ryggsmerter noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Våknet opp idag med sykt vondt i halsen og følte meg generelt litt slapp. Er ikke så veldig dårlig, bare litt sliten liksom. Når jeg stod opp merket jeg at jeg hadde litt vondt øverst i ryggen på begge sider, og dette kjenner jeg når jeg puster dypt inn og ut. Det er liksom hele øverste del av ryggen på begge sider, og går til litt under skulderbladene. Eneste jeg kan komme på er lungebetennelse, men jeg hoster ikke, og er ikke allmenntilstanden er ikke så dårlig heller. Har vært forkjøla før, men ikke med disse smertene øverst i ryggen...

Merka igår at jeg var litt kald og nøys mye, så dette kan jo bare være en vanlig forkjølelse, men hvorfor har jeg vondt øverst i ryggen ved lungene da?!



Anonymous poster hash: ce6be...d17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest constance90

Det er nok heller musklelsmerter som ikke er så unormalt med forkjølelse :)

Begynner du å hoste veldig så bør du ta en tur til legen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm syns ikke det kjennes ut som noen av disse. Når jeg reiser meg føles det litt som at luften blir slått ut av meg, på en måte. Som når man detter og lander på ryggen og mister pusten. Aldri hatt sånn før. TS



Anonymous poster hash: ce6be...d17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Hmmm syns ikke det kjennes ut som noen av disse. Når jeg reiser meg føles det litt som at luften blir slått ut av meg, på en måte. Som når man detter og lander på ryggen og mister pusten. Aldri hatt sånn før. TS

Anonymous poster hash: ce6be...d17

Da får du ringe til legen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...