Gå til innhold

Julegave til mor


Miih

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns mamma er den letteste å gi gaver til. Jeg har lyst til å kjøpe alt jeg ser til henne :)

- smykke/ armbånd/ øredobber

- bodylotion/ kremer/ parfyme/ sminke

- såpeprodukter, badebomber, ++

- veske/ lommebok/ kortholder (evt gravert)

- film/ bok/ cd

- lys, kaffe, te, sjokolade, pynteting

- tøfler, badekåpe

- vin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at mamma er den enkleste å gi til :) Utenom de gode tipsene fra Miss moneypenny, vil jeg foreslå;

- en god pysjamas

- gavekort på hudpleie, frisør etc.

- Skikkelig hudpleieprodukter/hårpleie

- klokke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kurv med diverse boblebadprodukter, hudpleie,te, hjemmelagd kjeks og en fin kopp. Det likte moren min veldig godt hvertfall

Anonymous poster hash: 5c2b7...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å sette av en kveld til å lage noe? Kjøpe leire/clay på panduro og lage skål til (gifte?)ringen som kan stå ved oppvaskkummen, og skrive inn initialene eller noe annet fint?

Eller er jeg stor fan av å lage tema-kurver til de som har alt. Er hun glad i ost og vin kan du jo fylle den med hjemmelagde kjeks, chutney, oster og en vin, samt legge ved noe som piffer opp (servietter, ostekniver, lys, vinglass med initialer, etc).

Dersom du ikke har mye tid til overs synes jeg teater/kino-billetter + gavekort på middag (enten ute eller hjemme hos deg) som dere skal bruke sammen er en fin og personlig gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi et forstørret fotografbilde i en ramme av poden. Hun elsker ham utrolig høyt, så hun kommer til å sette stor pris på det. :)



Anonymous poster hash: f72dc...1a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om hun liker å lese...

En kurv/eske med en god bok, te, krus, sjokolade, drops, og et fint bokmerke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gi mamma en bok hun har ønsket seg, 2 duftlys/kubelys i glass i fin farge om jeg finner det og så skal jeg lage et bokmerke :)

Synes Lunalu sitt forslag var så koselig at jeg tror jeg må finne en kurv og legge med noe godis også :)



Anonymous poster hash: 861f5...07b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor er en frysepinn, så for to år siden kjøpte jeg et pledd i alpakkaull til henne, og i fjor fikk hun elektrisk varmeteppe. I tillegg er hun fryktelig glad i smykker som glitrer, så det pleier hun også å få i ulike varianter. I år er jeg usikker, men det blir nok noe smykker, i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma er helt klart den letteste å kjøpe gaver til.

Hun har blant annet fått kalender med bilde av familie hver måned, feks barn/barnebarn/barn med svigerbarn/besteforeldre. I fjor fikk hun en veggalmanakk, en slik navnet på alle i huset står øverst og så skriver man planer for hver person under. Her kunne vi velge bilde av familien på forsiden, og bilde av hver person under navnet også. Begge deler ble hun veldig glad for!

Hun liker også interiør, og der er det mye å finne!

Ellers bøker/gavekort på bøker, bodylotion/kremer/parfyme/sminke/såper, gavekort på kino/restaurant/hudpleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns mamma er den vanskeligste å gi til. Bruker ikke parfyme eller smykker. Av hudkremer er hun veldig kresen, og liker å velge selv hva hun kjøper. Hun går som regel på en eller annen merkelig diett, så mat går heller ikke.. Huff. Er litt rådvill. Tenker kanskje å printe ut et stort bilde av hunden hennes, men kjedelig hvis hun ikke henger det opp, hun har nøye planlagt hvordan bilder/kunst henger på veggen.

Anonymous poster hash: 8ae39...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...