Gå til innhold

Dumpe typen pga liten pikk ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

vurderer å dumpe typen fordi han har en liten tiss, føler meg utrolig slem men har møtt en mann med en stor en som kan tilfredstille meg. hvordan gjøre det mest mulig skånsomt ?



Anonymous poster hash: 87646...f9d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hummels

Så da kan menn bare dumpe kvinner som ikke har god nok fitte for de har funnet ei med bedre fitte? Siden kvinner dumper menn for de har for liten pikk? Herregud. Det er ikke greit. Vil du være drittsekk så er det vel greit. Det viktigste er vel at du er sammen med en som du faller for og liker for den han er. Ikke størrelsen på pikken!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller du kan si det slik det er. " Dessverre er jeg for stor nedentil for deg. Så derfor må jeg med tanke på ditt beste avbryte vårt forhold."



Anonymous poster hash: 560e0...76e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer å dumpe typen fordi han har en liten tiss, føler meg utrolig slem men har møtt en mann med en stor en som kan tilfredstille meg. hvordan gjøre det mest mulig skånsomt ?

Anonymous poster hash: 87646...f9d

Så var det på`n igjen *sukk*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så da kan menn bare dumpe kvinner som ikke har god nok fitte for de har funnet ei med bedre fitte? Siden kvinner dumper menn for de har for liten pikk? Herregud. Det er ikke greit. Vil du være drittsekk så er det vel greit. Det viktigste er vel at du er sammen med en som du faller for og liker for den han er. Ikke størrelsen på pikken!

Ikke mat trollet :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke tilfredstilt av han. han har 11 cm tynn pikk. Var avhengig av å være sammen med han da jeg studerte, men nå er jeg mer selvstendig og tenker klarere. Livet er for kort etc.



Anonymous poster hash: 87646...f9d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er greit, men syns du heller du skal formulere det som at du er svært vid og dyp, og er på jakt etter skikkelig kjøttpølse. Jeg hadde ikke blitt veldig såret av dette, det var en her som skrev at hun var 24cm dyp og ville bli bånna, og jeg blir ikke bitter fordi jeg ikke har verdensrekorden i tømmer. Jeg ville derimot syns det var kjipt hvis jeg trodde jeg ikke var macho nok, eller ikke drittsekk nok. Og så ville jeg endt opp som bitterpikk på KG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke tilfredstilt av han. han har 11 cm tynn pikk. Var avhengig av å være sammen med han da jeg studerte, men nå er jeg mer selvstendig og tenker klarere. Livet er for kort etc.

Anonymous poster hash: 87646...f9d

Faen jeg så ikke dette før jeg postet.

Fl@m3b8r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zzzzz, ferdig å trolle nå??

Alle skjønner at du er en bitterpikk som er ute etter å lokke jenter til å si ting sånn at flere menn kan hate på oss damer..

Anonymous poster hash: 13473...941

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dump stakkaren :rolleyes:

Han får det nok bedre uten deg uansett.



Anonymous poster hash: 1fbea...171
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir som å dumpe dama pga flagrelepper eller noe sånt. Er jo helt på styr dette.



Anonymous poster hash: 7d8bb...479
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Be han ta pikkoperasjon hvis han skal fortsette være sammen med deg

Hvorfor i alle dager skulle han det? Mulig å være så reflektert som du er? Må si jeg er imponert.:)

Anonymous poster hash: 13473...941

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EspenAskeladd

Hvorfor i alle dager skulle han det? Mulig å være så reflektert som du er? Må si jeg er imponert. :)

Anonymous poster hash: 13473...941

/sarkasme\

Hvorfor i alle dager forstod du ikke den? Mulig å være så reflektert som du er? Må si jeg er imponert.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg. Menn må lære seg å forstå at vi kvinner har behov for ordentlig kuk av og til.



Anonymous poster hash: 37999...f2f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skulle han det? Mulig å være så reflektert som du er? Må si jeg er imponert. :)

Anonymous poster hash: 13473...941

Nei, fordi det tydeligvis er et veldig stort problem for henne. Hva er bedre da? At hun ber han gjøre som hun vil eller at hun skal fortsette å være misfornøyd med forholdet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...