Gå til innhold

Veien vår til å bli 3 :)


Tittentei88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søndag igjen. Ukene går så fort, men alikevel så sent. Er så godt å ha en hel helg sammen med samboer, hvor vi slapper max av 😊 Jeg bruker mye av tiden til å lese i baby bøker osv. Er så trygt og godt å lese seg litt opp. I dag er jeg 4+5. Nå må jeg bare kommer over uke 4, så er jeg enda mer fornøyd.

Fremdeles ingen symptomer på meg. Ingen kvalme, ingen ømme bryst, ingen super luktesans osv. Går kun oftere på do enn før + disse mensmurringene i mage og korsrygg. Tror jeg skal være glad så lenge kvalmen holder seg borte. 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smerter i nedre del av mage.. Dette har jeg hatt i noen dager. I tillegg til brun utflod på papiret når jeg tørker meg. Gikk til lege og fikk påvist UVI en dag. Fikk penicillin for dette. Tok deretter HCG blodprøve for å se om verdiene øker eller synker. Alle svar er klar til mandag. Send meg noen gode tanker 😏😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med deg? Klem til deg :)

Heihei 😊 HCG prøvene gikk oppover i fin fart :D. Nå er kvalmen kommet, og jeg er grodd fast i sofaen enn så lenge! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei 😊 HCG prøvene gikk oppover i fin fart :D. Nå er kvalmen kommet, og jeg er grodd fast i sofaen enn så lenge! Hehe

Så kjekt å lese! 😊 Håper kvalmen ikke blir så ille. Tenker dere å ta tidlig ul, eller er dere tålmodige nok til å vente på den ordinære? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at det går riktig vei :D kvalmen skjønner jeg at ikke er noe særlig, men håper den gir seg fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å lese! 😊 Håper kvalmen ikke blir så ille. Tenker dere å ta tidlig ul, eller er dere tålmodige nok til å vente på den ordinære? :)

Jeg har allerede vært på UL. Kunne ikke se så mye da. Gynokolog ville se meg i uke 8 igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan går det med dere? :)

Hei. Va på UL på fredag. Alt fint og et bankende hjerte. Fikk 3d ultralyd bilder også 😊 Får nå bare vente spent til jeg bikker 12 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...