Gå til innhold

Prøvedrømming


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Følger der her også jeg !! :hoppendeglad: :hoppendeglad: Dette er jo såå spennende! Kjenne igjen det du sier med redselen for å ikke kunne få barn! kjent på den både titt og ofte jeg også.. MEn tror nok det er en tanke/følelse absolutt alle mennesker sliter med på et stadie i livet desverre. :) Men nå er jo sjansene veldig små for at det kal gjelde akkurat deg da :):smilyblomst:

Hihi, så gøy at du vil følge meg :5: .

Ja, er vel bare sånn 5 prosent som faktisk ikke blir gravid inne 2 år og kun 2 prosent, som faktisk ikke er fertile? Leste noe sånt her om dagen, så det lover jo på mange måter godt for oss. Eller meg da, for du kan jo allerede være gravid :hoppendeglad: . Kjenner jeg er spent på dine vegne!! Håper det klaffer :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er sant som du sier, vi blir nok gravide alle mann! haha jaaa jeg føler meg som jeg er 7 år igjen og venter på julaften....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi, kjenner meg igjen her. Kommer til å ta helt av før IKM. Tipper forresten at de testene kommer før mandag-tirsdag. Tok bare to dager når jeg bestilte dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: Alt for tidlig å teste men...... :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: Alt for tidlig å teste men...... :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

På lørdag så er du.... hvor langt over EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bli nok gravide, må bare være litt tålmodig:-) noe som ikke alltid er like enkelt. Fra EL til IKM er såå kjedelig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bli nok gravide, må bare være litt tålmodig:-) noe som ikke alltid er like enkelt. Fra EL til IKM er såå kjedelig!

Jaa kjempe kjedelig !!! :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, så da må du egentlig vente til mandag, helst tirsdag altså, som du skrev. Ahhhh, kjedelig ventetid, men akk så gøy om testen blir positiv :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, den ble postet før den skulle. Dumme, dumme tableten. Hvorfor får jeg ikke slettet den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ja, det jeg SKULLE skrive var:

Nå har jeg akkurat :trene: , eller løpt da. Føler meg mest sånn her: :daane: . Jeg har lenge vært i skikkelig god form. Inntil de siste månedene. Blitt litt for mye kos og vin med min kjæreste, så en joggetur på 55 min var døden. Men, nå er jeg i gang igjen og det er også kjæresten min. Som forøvrig kommer hjem om noen timer :yvonne: . Da skal vi drikke litt :kristin: , se en film og bare koooooose. Åh, har savnet han denne uka. Ikke sett hverandre siden søndag.

Så først, litt mat og rydde, deretter sofa og kjærestekos. Har ikke EL i dag, men tror det nærmer seg, hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så flink du er da!! alltid koselig med sofa og kjærestekos :)

Merker hvor høyt jeg elsker han når vi er borte noen dager fra hverandre. Har virkelig skutt blink med han her. Fantastisk mann :hjerter_rundt: .

Skal du noe koselig i dag da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får besøk av noen venniner, planer var vin og kakling.. men tør ikke drikke vin nå, sånn just in case... Så blir nok bare kakling, og en unnskylding for hvorfor vi drikker brus istedenfor vin.. hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som har jogga!! :) Kjenner meg igjen i det du sier om at det blir mye kos, mat og vin i sofakroken med kjæresten. Jeg har vel lagt på meg 7-8 kg siden vi ble sammen for 5,5 år siden! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adeline*Jouvin

Men ja, det jeg SKULLE skrive var:

Nå har jeg akkurat :trene: , eller løpt da. Føler meg mest sånn her: :daane: . Jeg har lenge vært i skikkelig god form. Inntil de siste månedene. Blitt litt for mye kos og vin med min kjæreste, så en joggetur på 55 min var døden. Men, nå er jeg i gang igjen og det er også kjæresten min. Som forøvrig kommer hjem om noen timer :yvonne: . Da skal vi drikke litt :kristin: , se en film og bare koooooose. Åh, har savnet han denne uka. Ikke sett hverandre siden søndag.

Så først, litt mat og rydde, deretter sofa og kjærestekos. Har ikke EL i dag, men tror det nærmer seg, hihi :)

Kos deg masse i kveld!! Det er så deilig meg kjærestekos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får besøk av noen venniner, planer var vin og kakling.. men tør ikke drikke vin nå, sånn just in case... Så blir nok bare kakling, og en unnskylding for hvorfor vi drikker brus istedenfor vin.. hahaha

Hehe, det forstår jeg godt at du lar være å gjøre. Koselig blir det nok lell. Hvilke unnskyldning skal du bruke? Eller, sier du kanskje det bare som det er? :)

Så flink du er som har jogga!! :) Kjenner meg igjen i det du sier om at det blir mye kos, mat og vin i sofakroken med kjæresten. Jeg har vel lagt på meg 7-8 kg siden vi ble sammen for 5,5 år siden! :fnise:

Jeg har lagt på meg 3-4 kilo siden jul og jeg er bare 163, så det syns godt på min lille kropp. Og nå skal jeg i grunnen bare bli feitere også, det er i hvert fall planen :)

Kos deg masse i kveld!! Det er så deilig meg kjærestekos!

:hjerter_rundt::hoppendeglad: Gleder meg sånn. Kos deg du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarsel! Intime detaljer.

I dag kjente jeg på livsmorshalstappen for aller første gang. Den var litt vendt nedover. Småhard, ingen el-slim. Er egentlig litt gøy å bli kjent med kroppen sin på denne måten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg sier nok ikke det riktig enda gitt... Nei jeg sier jeg går på antibioika grunnet urinveisinfeksjon jeg.... :briller::vetikke::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...