Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Milepæl i dag! Nå er det jo så mange her som er langt forbi den magiske 12 uker'n, men jeg kan ikke annet enn å glise idag :)

For noen uker tilbake fikk jeg et innfall om at det er nå eller aldri, så jeg bestilte meg tur til syden! Reiser neste uke. Er det noen som har tips og viktige beskjeder jeg må få med meg? Har ikke vært utenlands på mange år :)

Støttestrømper til flyturen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy! :strix:

Jaa, nå kan jeg slappe av litt mer :) fant den ikke først og ble litt redd, men det viste seg at jeg lette alt for langt opp. Baby gjemmer seg nesten bak skambenet enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg sånn halvveis inn hit.. Siden terminen min ble flyttet til 1.mars igår!

Vi fikk vite på UOL at vi får en jente!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg melder meg sånn halvveis inn hit.. Siden terminen min ble flyttet til 1.mars igår!

Vi fikk vite på UOL at vi får en jente!!

Hva var første termindato? Velkommen hit, og så gøy at dere venter jente! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var første termindato? Velkommen hit, og så gøy at dere venter jente! :D

27.februar. Så jeg ble flyttet 2 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg sånn halvveis inn hit.. Siden terminen min ble flyttet til 1.mars igår!

Vi fikk vite på UOL at vi får en jente!!

Velkommen og gratulerer ned en liten jente i magen :rodmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mange. Har hatt dilla på sjokolademelk og epler, men det har roet seg nå. Nå er det bare generelt det å spise jeg har dilla på. :P

Signerer denne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg sånn halvveis inn hit.. Siden terminen min ble flyttet til 1.mars igår!

Vi fikk vite på UOL at vi får en jente!!

Velkommen hit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milepæl i dag! Nå er det jo så mange her som er langt forbi den magiske 12 uker'n, men jeg kan ikke annet enn å glise idag :)

For noen uker tilbake fikk jeg et innfall om at det er nå eller aldri, så jeg bestilte meg tur til syden! Reiser neste uke. Er det noen som har tips og viktige beskjeder jeg må få med meg? Har ikke vært utenlands på mange år :)

Hurra for milepæl og reise! Husk å sjekke matråd for det landet du skal til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og prøvetrillet vogner nå. Falt veldig for Bugaboo Buffalo! Dyr, men utrolig fin, blir liten når man pakker den sammen, har supersmarte løsninger for de fleste funksjoner og har mye inkludert i prisen! Ååå, håper jeg får overbevist kjære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen med rare lyster?

Spiste wienerpølse i brød til middag to dager forrige uke, og tror jammen meg jeg gjentar suksessen denne uka ;)

jeg hadde så sykt lyst på tequila her om dagen! så jeg blandet sitronsaft og salt oppi en shotteglass og det smakte jammen meg herlig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, nå har jeg kjent sånne luftbobler for første gang. sitter heelt nederst i magen og jeg kan skjønne at folk kanskje kan tro det er bevegelser for det kiler skikkelig :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært og prøvetrillet vogner nå. Falt veldig for Bugaboo Buffalo! Dyr, men utrolig fin, blir liten når man pakker den sammen, har supersmarte løsninger for de fleste funksjoner og har mye inkludert i prisen! Ååå, håper jeg får overbevist kjære!

Så kjekt! Vi har allerede bestemt oss, Brio Happy duo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hihi, nå har jeg kjent sånne luftbobler for første gang. sitter heelt nederst i magen og jeg kan skjønne at folk kanskje kan tro det er bevegelser for det kiler skikkelig :fnise:

Jeg kjente noe akkurat i det jeg leste innlegget ditt! Fått "lokalisert" bebis litt mer ved hjelp av doppler nå, så vet litt mer hvor jeg skal kjenne etter :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente noe akkurat i det jeg leste innlegget ditt! Fått "lokalisert" bebis litt mer ved hjelp av doppler nå, så vet litt mer hvor jeg skal kjenne etter :D

Ååå, så morro! Gleder meg til jeg er langt nok til at luftoblene mine er babyspark! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på OUL i dag - så ei perfekt lita jente med alt på plass :) Termin. 2. mars ca!

Ååh, så gøy! :hoppendeglad: Gratulerer! Hvordan er statusen her inne nå, tro? To jenter og en gutt så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...