Gå til innhold

Leos reise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har fulgt med på dette programmet? Hva synes dere isåfall? Jeg likte den første episoden fra Brasil veldig godt, og synes konseptet er kult :)



Anonymous poster hash: 01f2d...113
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likte også episoden fra Brasil ganske godt, den var jo ganske informativ i tillegg! Så bare siste halvdel av episode 2 da, men det ble for mye tits and ass for min del. Håper episode 3 tar seg opp igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, har sett de to første programmene og likte det veldig godt. kommer nok til å se alle programmene :-) jeg liker Leo. han er en fin fyr. er et litt annerledes reiseprogram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så imponert over hvordan Leo kommer i snakk med og blir kjent med folk uansett hvor han er! Virker som han er flikt til å lese situasjoner og bestemme hvordan man best kan oppsøke folk



Anonymous poster hash: 01f2d...113
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Jeg bestemte meg for å se selvom jeg ikke var fristet etter første episode, og må si det har vokst på meg.
Er også imponert over det som er nevnt over her med at han er så flink å komme i snakk med mennesker så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Ajkic, og så frem til denne serien. Episoden fra Serbia var best, den eneste noenlunde bra episoden...



Anonymous poster hash: 11104...7a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett dagens episode, den fra Kambodsja. Tror jeg synes denne episoden var den beste hittil, kanskje fordi det var mer fokus på selve landet og kulturen, ikke festen.. Får lyst til å reise når jeg ser serien :)



Anonymous poster hash: 01f2d...113
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, digger Leo. Og enig med AB over, episoden fra Kambodsja var en av de beste til nå. Likte også den fra London godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...