Gå til innhold

The real housewives of.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat den episoden så jeg, og noen episoder etter hvor det kom opp. Det var jo kjempe sak i nyhetene.

Gud så pinlig å bli tatt for å snike seg inn der, og late som at man ble invitert :fnise:

Utrolig pinlig! Men utrolig bra tv:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

New Jersey er favoritten, men fy fader så dårlig den siste sesongen nå var. Og hvor blir det av ny sesong av RHOM ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om gårsdagens episode? Må si at jeg har ikke helt sansen for hun nye Lisa enda :P Og Brandi har virkelig driti seg ut :P Er ikke mye mellom øra hennes altså :P Kjempe kult at Camille, Adrienne og Taylor dukka opp på den feste til KYle :)

Anonymous poster hash: 5f977...3fe

Hva er det Brandi har dritt seg ut med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det Brandi har dritt seg ut med?

På dårlig fot med mange av damene, og ser ikke ut til at det vil bli bedre utover i sesongen...

Anonymous poster hash: 5f977...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

New Jersey er favoritten, men fy fader så dårlig den siste sesongen nå var. Og hvor blir det av ny sesong av RHOM ?

Den er dessverre avlyst, vil nok ikke bli flere sesonger her. Her er et utsnitt fra en Bravoblogg:

"Of course all the Real Housewives shows will return… except for Real Housewives of Miami! After three seasons of poor ratings and storylines that just did not capture the audience Bravo does not have the show on their renewal list. There were conflicting reports about whether or not it would return, but it appears we're waving goodbye to this HW franchise. Unless they're pushing it to late fall…

Now Andy Cohen has stated numerous times they are looking to expand the franchise, so I wouldn't be surprised to learn that a new city is in the works. For some reason Miami just couldn't get it together. I personally think last season's recast was the final death knell. I also believe Andy will not let the glorious Lea Black or the dramaful Joanna Krupa go to waste so I'm positive we'll see those two in some capacity again! Rumor has it Joanna is plotting a move to RHOBH! "

Anonymous poster hash: 5f977...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dårlig fot med mange av damene, og ser ikke ut til at det vil bli bedre utover i sesongen...

Anonymous poster hash: 5f977...3fe

Fikk du med deg hvordan den mobben med kvinner mottok Brandi første gang hun kom inn i serien? Det var baksnakking og drittkasting fra første øyeblikk. Som en gjeng misunnelige fjortiser som rotter seg sammen for at ta hun "unge og pene". Hun fikk så mye tyn og motstand for alt hun sa og gjorde. Jeg fikk vondt av å se det.

I forrige sesong ble Lisa fremstilt som den bitchy. Hun kranglet med Kyle, Joyce og Brandi. Fra før av har hun kranglet med Adrienne, og det var jo en sesong hvor "alle" mislikte Adrienne. Lisa blir kalt "the puppetmaster", for når hun ikke liker noen, drar hun resten av flokken med seg. Men i denne sesongen er hun visst en helgen igjen. Ser ut som om vi skal overbevises til å mislike Brandi nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ompalompa24

Etter å ha sett alle versjonen, inkl. Melbourne og Vancouver syns jeg helt klart at Beverly Hills og Atlanta er best. Vancouver hadde bra potensiale, men likte virkelig hun ene blonde som var ond og fæl og rett og slett en skikkelig mobber.

Endret av ompalompa24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du med deg hvordan den mobben med kvinner mottok Brandi første gang hun kom inn i serien? Det var baksnakking og drittkasting fra første øyeblikk. Som en gjeng misunnelige fjortiser som rotter seg sammen for at ta hun "unge og pene". Hun fikk så mye tyn og motstand for alt hun sa og gjorde. Jeg fikk vondt av å se det.

I forrige sesong ble Lisa fremstilt som den bitchy. Hun kranglet med Kyle, Joyce og Brandi. Fra før av har hun kranglet med Adrienne, og det var jo en sesong hvor "alle" mislikte Adrienne. Lisa blir kalt "the puppetmaster", for når hun ikke liker noen, drar hun resten av flokken med seg. Men i denne sesongen er hun visst en helgen igjen. Ser ut som om vi skal overbevises til å mislike Brandi nå.

Brandi har jo gjort og ikke minst sagt mye dumt. Virker som hun har forandret seg nå, ihvertfall slik hun snakker, men hun har en del å rydde opp med 2-3 av de andre damene, Og ifølge reklamen slår hun Lisa Vanderpump senere i sesongen. Blir spennende å følge med. Ikke fan av den nye Lisa enda, hun er litt høy på pæra :P

Anonymous poster hash: 5f977...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Beverly hills, orange county og new york.

Har også sett den ene sesongen som var med washington, anbefaler alle å se den. Hvis noen husker et par ble anmeldt for å sneket seg inn på en fest i det hvite hus for noen år siden, de er med i serien og du får se at de fikser seg til festen og at de møter opp på det hvite hus uten invitasjon. Hysterisk morsomt å se:P

Hvor ser dere disse damene? finner bare første episode overalt :P

Anonymous poster hash: 5f977...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere disse damene? finner bare første episode overalt :P

Anonymous poster hash: 5f977...3fe

Jeg ser på free-tv-video-online eller noe sånt:) Google det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på free-tv-video-online eller noe sånt:) Google det:)

Har gjort det, ser der jeg også, men den washington dc sesongen har jo bare 2 episoder?

Anonymous poster hash: 5f977...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gjort det, ser der jeg også, men den washington dc sesongen har jo bare 2 episoder?

Anonymous poster hash: 5f977...3fe

http://watchtvseries.to/serie/the_real_housewives_of_dc

Prøv denne linken her, har ikke brukt denne selv, men ser at den har linker til gorillavid og andre jeg pleier å bruke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guilty pleasure! Er oppdatert på Beverly Hills, New York og New Jersey..og Vanderpump Rules. Selv om jeg egentlig ikke har likt NJ så godt de siste...3-4 sesongene :P Glad Caroline endelig forsvant da, så irriterende. Dina er litt kul.

Blir gøy med Bethenny tilbake på NY, så alle spinoff'ene hennes, hun er god underholdning:)

Holder på med Atlanta nå, det er bra, alle virker så ekte der selv om det sikkert er masse fake storylines. Og de er iallfall ikke så opptatt av å fremstå pene og ordentlige til en hver tid..og liker at de gjør litt forskjellige ting, ikke bare familiemiddager som i NJ eller pent-pyntet-fester som i NY og BH :) Er på sesong 5 tror jeg. Tenkte å se Kim sin spinoff etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...