Gå til innhold

Svenske Hollywoodfruer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er også sjokkert over Gunilla. Men nå synes jeg Åsa drar det litt for langt. Gunilla har tydeligvis problemer, og er en litt "spesiell" person (for å si det mildt). Men Åsa mobber henne jo, ganske stygt. Og har jobbet for å få med seg Britt Ekland på sin side, slik som kvinner gjør når de vil fryse ut noen. Jeg synes det er ganske feigt, egentlig.

Anonymous poster hash: 39664...9dd

Jeg er litt enig i dette. Gunilla er jo gal og eier ingen som helst form for bakkekontakt eller selvinnsikt. Men jeg synes ikke det er grunn til at man skal provosere henne, og gjøre ting man vet hun misliker sterkt. Da ypper man jo til bråk og drama - men jeg mistenker det er hele hensikten. Drama = underholdning på tv.

Jeg mistenker også at Gunilla spiller en del. Joda, hun er jo temmelig rar og uten bakkekontakt som person, men tror at hun overdriver det x10 for tv. For ingen kan være så gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunshine23

Jeg har alltid trodd Gunilla bare spiller. Hun er sikkert rar og gal til vanlig, men ikke så psyko som hun er i serien. Det er reality. De vil ha drama for å få flere seere.

Jeg så et intervju med Heidi og Spencer fra The Hills for ikke så lenge siden. De sa at mye var fake. Produsentene sa de fikk høyere lønn for skape drama og intriger. Feks sa de at den kranglen de to hadde i bilen om Heidi var gravid eller ikke var planlagt. Det hele endte med at han kastet henne ut av bilen å kjørte avgårde. Heidi sto på fortauet å gråt. Vel han kom tilbake og de dro på en restaurant da de sluttet å filme :fnise:

Så de er mye planlegging og fake ting som skjer i reality.

Endret av Sunshine23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunilla lager en pilotepisode til en realityserie hvor hun skal finne seg en ektemann. Så brudekjolen er til nå de skal filme det (fake) bryllupet når hun har valgt den rette mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av problemene til Gunilla er at hun har et mindreverdighetskompleks, og når noen pirker borti, så reagerer hun med sinne og utfrysing f.eks. F.eks da bryllupskjolebutikkdamen begynte å snakke om wedding planner (noe Gunilla ikke har/har råd til) så truet hun butikkdamen med å ikke handle kjole der (eller noe slik..).

Likeens så bruker hun det at de andre damene er (mener Gunilla) skitne og umoralske som en måte å opphøye seg selv overfor de andre damene. De andre damene er mye mer hollywoodfrue-suksessfulle, enten ved at de har hatt egen stor karriere, eller ved at de har giftet seg til rike menn.... Og det tååååler ikke Gunilla.

Hun har bare feid over en fyr, for å bli gravid, og deretter kunne kreve underholdningspenger.

Hun blr i et crappy område, i en leidd rønne, går i gamle fæle klær og har en vanlig bil. De andre damene bor i inngjerede områder/store eide villaer.

Anonymous poster hash: 80cd6...880

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Gunilla bor vel i NY? hun har bare leid seg en plass i LA for å være med i serien.

Hun var modell back in the days, men vet ikke helt hva hun har gjort de siste årene. Hun har vel ingen jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem har han ikke vært bortpå liksom.

Anonymous poster hash: 11911...83f

Han trenger nok ikke å bli hengt ut i boken til Gunilla. Alle har en fortid, men la nå fortid være fortid. Det er ikke ulovlig å ha et forhold når man er ugift og singel, uansett om man er fyrstelig, kongelig eller liknende. Albert er gift nå og Gunilla burde finne seg for god til å henge ut folk i boken.Uansett. "Liksom..."

Anonymous poster hash: c3460...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunilla tror jeg bare spiller. Hun må nok overdrive en del for hun kan da virkelig ikke være syk i hodet til vanlig?! F.eks da Erika skulle ta karuseller, så synes jeg hun skapte seg veldig.

Å de leppene til Åse er skikkelig fæle. Grøss



Anonymous poster hash: 67ff7...72f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid trodd Gunilla bare spiller. Hun er sikkert rar og gal til vanlig, men ikke så psyko som hun er i serien. Det er reality. De vil ha drama for å få flere seere.

Jeg så et intervju med Heidi og Spencer fra The Hills for ikke så lenge siden. De sa at mye var fake. Produsentene sa de fikk høyere lønn for skape drama og intriger. Feks sa de at den kranglen de to hadde i bilen om Heidi var gravid eller ikke var planlagt. Det hele endte med at han kastet henne ut av bilen å kjørte avgårde. Heidi sto på fortauet å gråt. Vel han kom tilbake og de dro på en restaurant da de sluttet å filme :fnise:

Så de er mye planlegging og fake ting som skjer i reality.

Helt klart - i tilnærmet alt.. Særlig Pantelånerne i Detroit og Pantelånerne i Las Vegas

Anonymous poster hash: dd875...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart - i tilnærmet alt.. Særlig Pantelånerne i Detroit og Pantelånerne i Las Vegas

Anonymous poster hash: dd875...226

Det programmet har jeg aldri sett. Hva handler det om og hvorfor er det mye skuespill? Ble litt nysgjerrig nå :fnise:

Anonymous poster hash: 67ff7...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde vært produsent av Svenske Hollywoodfruer hadde jeg garantert tilbudt Åsa å være med i neste sesong. Kun for å irritere Gunilla. (Som hardnakket påstår at Åsa aldri vil bli med i flere sesonger)

Anonymous poster hash: f801f...bab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde vært produsent av Svenske Hollywoodfruer hadde jeg garantert tilbudt Åsa å være med i neste sesong. Kun for å irritere Gunilla. (Som hardnakket påstår at Åsa aldri vil bli med i flere sesonger)

Anonymous poster hash: f801f...bab

Og nå også Britt

Anonymous poster hash: f801f...bab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha-ha, jeg tar meg selv i å sitte å lage en sånn skikkelig trutmunn :sminkedokke: hver gang kamera er på Åsa! :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Omg Jeg ler meg i hjel av Gunilla! :skratte:

Hun er en tikkende bombe og kan jo sprenges når som helst. Jeg hadde ikke turt å være i samme rom som Gunilla. Hun er jo gal!

Å stakkars Erika da. Hun må jo bli kjempe flau. Jeg er glad ikke min mor oppfører seg slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også sjokkert over Gunilla. Men nå synes jeg Åsa drar det litt for langt. Gunilla har tydeligvis problemer, og er en litt "spesiell" person (for å si det mildt). Men Åsa mobber henne jo, ganske stygt. Og har jobbet for å få med seg Britt Ekland på sin side, slik som kvinner gjør når de vil fryse ut noen. Jeg synes det er ganske feigt, egentlig.

Anonymous poster hash: 39664...9dd

Jeg er egentlig enig.

jo Gunilla er crazy og rar, men Åse legger jo litt opp til det selv og hun trenger ikke å provosere Gunilla så mye som hun gjorde. Unødvendig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle ønske Agnes-Nicole og Anna Anka fortsatt var med :(



Anonymous poster hash: b3f48...b49
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske Agnes-Nicole og Anna Anka fortsatt var med :(

Anonymous poster hash: b3f48...b49

Husker Agnes Nicole alltid ble så sur hvis hun kalte henne for Agnes og ikke Nicole :fnise:

Anonymous poster hash: 67ff7...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunilla er splitter pine gal :fnise: Synes Maria er så søt, litt i sin egen boble, men finnes ikke noe vondt i den dama. Britt er artig! :) Åsa er....Åsa.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere tv3 sa til Åsa at hun skulle sende den mms'n til Gunilla? De visste jo at det ville skape drama, og dermed god tv.

Anonymous poster hash: f801f...bab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...