Gå til innhold

Svenske Hollywoodfruer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gunilla virker ikke mentalt stabil.Helt koko.Stakkars jentunge som må bo hos henne .BV burde komme på banen synes jeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er flink til å ta seg av moren sin, da, det skal hun ha! Tar henne med på date og greier! :)

Anonymous poster hash: af2dc...402

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sett denne tråden tidligere i dag på KG, så når jeg kom over Svenske Hollywoodfruer nå i kveld ble jeg sittende å se resten av programmet.

Herre for et liv de lever! Og dette sier jeg ikke fordi jeg er misunnelig... Og hun gamle, dritskumle dama som lurte på om menn var mann nok til å håndtere henne har så absolutt tannprotese :enig:

(Seriøst, dama ser jo grum ut.. som om hun planlegger å være en faktisk maneater og ikke på cougar-vis)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Åsa en føflekk under munnen? Det er et lite "sår" der som jeg ikke skjønner hva er.

Digger Maria, jeg. Hun er liksom så god :)



Anonymous poster hash: f801f...bab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sett denne tråden tidligere i dag på KG, så når jeg kom over Svenske Hollywoodfruer nå i kveld ble jeg sittende å se resten av programmet.

Herre for et liv de lever! Og dette sier jeg ikke fordi jeg er misunnelig... Og hun gamle, dritskumle dama som lurte på om menn var mann nok til å håndtere henne har så absolutt tannprotese :enig:

(Seriøst, dama ser jo grum ut.. som om hun planlegger å være en faktisk maneater og ikke på cougar-vis)

Hun gamle, dritskumle dama med musefletter :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVA feiler det munnen til hun åsa, overleppen beveger seg ikke når hun snakker eller smiler :sjokkert:



Anonymous poster hash: bd571...492
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang munnen til Åsa: et lass botox , men det blå merket under leppen vet jeg ikke. Kanskje blødning under huden etter stikk fra sprøyte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett Gunilla i andre sesonger, men ikke denne. Tipper hun er like klin kokos i denne som hun var i de andre.

Dattera kan jo ikke synge!! Gunilla må jo være døv.

Jeg har lenge lurt på om dette bare er skuespill eller om hun faktisk er så gal. Hun er jo skikkelig creepy synes jeg. Skummel dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang munnen til Åsa: et lass botox , men det blå merket under leppen vet jeg ikke. Kanskje blødning under huden etter stikk fra sprøyte?

Tar man botox i leppene? Trodde botox er ment for å fjerne rynker. Man tar vel restylane eller juvederm i leppene.

Ikke meningen å være så pirkete, men bare lurer :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er flink til å ta seg av moren sin, da, det skal hun ha! Tar henne med på date og greier!

Anonymous poster hash: af2dc...402

Hmm.....jeg reagerte på den turen i bil/opptaket som den eldste måtte bli med på sist. Når jeg ser på den damen,

ser jeg en gammel dame som er dement, eller ikke langt unna. Hun forsto ikke hva de skulle, hvor de var eller noe som helst.

Den gamle lente seg inntil sin datter og sa til sist; "jeg er redd!"....og det er det ikke ok å se på. Demente trives som regel best i et oversiktlig, beskyttet, kjent miljø og det å dra henne med som en veskehund fra sted til sted, til nye personer og hendelser, er alt annet enn å ta vare på sin gamle mor. Det er hva jeg mener. :( Stakkars gamlemor som ikke får ha fred og ro i sin alderdom.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt sår om hjertet når jeg ser på Gunillas mamma... Tydelig at hun ikke er med i tiden og skjønner i det hele tatt hva som foregår, men prøver så godt hun kan. Kjente tårene presse på når hun lente seg mot G i bilen og lurte på hvor de skulle, at hun var redd....

Uff, stakkars gamle mennesket bør få ro og fred, kan ikke tenke meg at hun trives der borte, hentet Gunilla henne med seg til USA for å passe på henne eller hvordan ble det?

Ble forøvrig "imponert" når hun Åsa damen klarte å si at om huset til 40 000 dollar i måneden !!!!!!!! ikke var pent nok måtte hun ta inn på hotell på flekken. Ikke visste hun om det var dyrt eller billig heller, herregud.



Anonymous poster hash: bd571...492
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble forøvrig "imponert" når hun Åsa damen klarte å si at om huset til 40 000 dollar i måneden !!!!!!!! ikke var pent nok måtte hun ta inn på hotell på flekken. Ikke visste hun om det var dyrt eller billig heller, herregud.

Anonymous poster hash: bd571...492

Et hus trenger da ikke å falle i smak selv om det koster aldri så mye.

Anonymous poster hash: c8458...0cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.....jeg reagerte på den turen i bil/opptaket som den eldste måtte bli med på sist. Når jeg ser på den damen,

ser jeg en gammel dame som er dement, eller ikke langt unna. Hun forsto ikke hva de skulle, hvor de var eller noe som helst.

Den gamle lente seg inntil sin datter og sa til sist; "jeg er redd!"....og det er det ikke ok å se på. Demente trives som regel best i et oversiktlig, beskyttet, kjent miljø og det å dra henne med som en veskehund fra sted til sted, til nye personer og hendelser, er alt annet enn å ta vare på sin gamle mor. Det er hva jeg mener. :( Stakkars gamlemor som ikke får ha fred og ro i sin alderdom.

Uff dette var bare trist og veldig dårlig gjort. Hun mente sikkert godt, men dog.

Anonymous poster hash: c2dfe...f33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hun er flink til å ta seg av moren sin, da, det skal hun ha! Tar henne med på date og greier! :)

Anonymous poster hash: af2dc...402

Blir glad når eg ser på folk som tar av seg foreldrene sine. Det finnes mange som glemmer dem på gamlehjemmet.

Anonymous poster hash: 35d7d...515

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant dette intervjuet med Gunilla

Men har hun gebiss? Noen ganger gjør hun noe rart med ganen, og tannkjøttet hennes ser så platikk ut :sjenert:

Hun har falske tenner i fronten i overkjeven. Enten kroner eller fasetter/porselensfasader. Og litt betent tannkjøtt....... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir glad når eg ser på folk som tar av seg foreldrene sine. Det finnes mange som glemmer dem på gamlehjemmet.

Anonymous poster hash: 35d7d...515

Enig, det er søren ikke mye sjarmerende med den dama, men det er beundringsverdig at hun vil ta seg av mammaen sin selv. Men det er utfordrende når hun er slik en jævel mot pleierne hun ansetter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så vondt av datteren hennes. Stakkars jente. Noen burde virkelig fortelle Gunilla hva hun gjør med barnet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret

Jeg synes Maria virker veldig okey, men jeg fikk med meg en litt morsom sak hun pålegger alle hjemme hos seg: at døren skal stå åpen til rommet de er i. Så når barna har kjærestebesøk skal døren alltid være åpen. Og det samme praktiserer hun og mannen. Hun var fortvilet over at sønnen hadde hatt døren igjen sist kjæresten var der og skulle få mannen sin til å snakke med han. Merkelige greier :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...