Gå til innhold

Farmen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gårdskonkurransen burde være obligatorisk for alle finaledeltakere fra neste år! Så kan de 3 beste gå videre til semien.

La meg gjette.. bitter fordi Olav gikk direkte til semifinalen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La meg gjette.. bitter fordi Olav gikk direkte til semifinalen? :)

Nei, mest fordi Finn garantert er blant de 3 dyktigste innen gårdsdrift.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny oppdatering fra Finn-show:

– Jeg har det så bra, som ingen kan drømme om. Ungene er så stolte av meg, og de får tårer i øynene når de snakker med meg. De sier at jeg er verdens beste pappa. Også sier de at de visste jeg var snill, men de visste ikke at jeg var snill.

http://www.tv2.no/a/6282053

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny oppdatering fra Finn-show:

Jeg har det så bra, som ingen kan drømme om. Ungene er så stolte av meg, og de får tårer i øynene når de snakker med meg. De sier at jeg er verdens beste pappa. Også sier de at de visste jeg var snill, men de visste ikke at jeg var snill.

http://www.tv2.no/a/6282053

Du virker veldig besatt av Finn.

Anonymous poster hash: 0e075...4b6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker veldig besatt av Finn.

Anonymous poster hash: 0e075...4b6

Ja, jeg er besatt av hans selvforherligende uttalelser. Og litt sjokkert av hva den selvutnevnte helgenen klarer å lire av seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny oppdatering fra Finn-show:

– Jeg har det så bra, som ingen kan drømme om. Ungene er så stolte av meg, og de får tårer i øynene når de snakker med meg. De sier at jeg er verdens beste pappa. Også sier de at de visste jeg var snill, men de visste ikke at jeg var snill.

http://www.tv2.no/a/6282053

Tar av...

Anonymous poster hash: a91a2...5b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny oppdatering fra Finn-show:

– Jeg har det så bra, som ingen kan drømme om. Ungene er så stolte av meg, og de får tårer i øynene når de snakker med meg. De sier at jeg er verdens beste pappa. Også sier de at de visste jeg var snill, men de visste ikke at jeg var snill.

http://www.tv2.no/a/6282053

Synes det tar litt av med Finn nå. Han burde roet seg noen hakk nå...

Ser det litt mer fra Olav og Magnhild sitt ståsted nå.

Anonymous poster hash: e6550...b1f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det tar litt av med Finn nå. Han burde roet seg noen hakk nå...

Ser det litt mer fra Olav og Magnhild sitt ståsted nå.

Anonymous poster hash: e6550...b1f

Ja, det var en ganske utrolig kommentar av Finn.

Gud bedre for en fyr. Det motsatte er jo greit nok, at foreldre får tårer i øynene fordi de er stolte over hva barna deres presterer, det er jo normalt, men at foreldre skryter av at det går andre veien??

Det er latterlig. At Frank, og senere Olav og Magnhild, ble lei av den selvhøytidelige fjotten der inne på Farmen er ikke så vanskelig å skjønne lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank vil ikke delta på finalefesten. Grunnen er selvsagt Finn Olav.

- Jeg er helt sikker på at det blir lite hyggelig stemning på den festen. Jeg føler at Finn Olav snakker stygt om alle som var på gården. Han tror tydeligvis han er feilfri selv. Det kan umulig bli en bra fest, sier Aniksdal.

- Når bestemte du deg for å ikke dra?

- Jeg bestemte meg i starten av forrige uke. Når han i tillegg kaller gode Magnhild for et mobbetroll, blir jeg forbanna. Det hører ikke hjemme noe sted. Jeg håper jeg aldri treffer den mannen igjen. Jeg har aldri truffet maken til menneske, sier Aniksdal til Dagbladet.

http://www.kjendis.no/2014/11/27/kjendis/farmen/reality-tv/tv_2/finn_olav_odde/36435831/

Mye lettere å skjønne Frank nå som Finn har vist sitt sanne ansikt.

Endret av Leifern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank vil ikke delta på finalefesten. Grunnen er selvsagt Finn Olav.

- Jeg er helt sikker på at det blir lite hyggelig stemning på den festen. Jeg føler at Finn Olav snakker stygt om alle som var på gården. Han tror tydeligvis han er feilfri selv. Det kan umulig bli en bra fest, sier Aniksdal.

- Når bestemte du deg for å ikke dra?

- Jeg bestemte meg i starten av forrige uke. Når han i tillegg kaller gode Magnhild for et mobbetroll, blir jeg forbanna. Det hører ikke hjemme noe sted. Jeg håper jeg aldri treffer den mannen igjen. Jeg har aldri truffet maken til menneske, sier Aniksdal til Dagbladet.

http://www.kjendis.no/2014/11/27/kjendis/farmen/reality-tv/tv_2/finn_olav_odde/36435831/

Mye lettere å skjønne Frank nå som Finn har vist sitt sanne ansikt.

Ja, for Magnhild er jo alle som er på gården. Det har Finn i tillegg UNNSKYLDT seg for. Enig at Finn tar litt av i mediene, men herrefred...

Anonymous poster hash: 0e075...4b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for Magnhild er jo alle som er på gården. Det har Finn i tillegg UNNSKYLDT seg for. Enig at Finn tar litt av i mediene, men herrefred...

Anonymous poster hash: 0e075...4b6

Han har kalt Olav for det ene og det andre, naturligvis ikke face to face, det er han for feig til, og Charlotte har han ikke sagt mye pent om. Hva han har sagt ellers der inne vet nok Frank mer om enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er latterlig. At Frank, og senere Olav og Magnhild, ble lei av den selvhøytidelige fjotten der inne på Farmen er ikke så vanskelig å skjønne lenger.

Mye lettere å skjønne Frank nå som Finn har vist sitt sanne ansikt.

Du har vel "skjønt det" hele veien, så dette er da noen merkelige utsagn fra deg. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har kalt Olav for det ene og det andre, naturligvis ikke face to face, det er han for feig til, og Charlotte har han ikke sagt mye pent om. Hva han har sagt ellers der inne vet nok Frank mer om enn deg.

Ja, jeg er HELT enig at Finn har driti seg maks ut i mediene nå de seneste dagene. Han burde virkelig spart seg for disse uttalelsene. Jeg mener bare at Frank egentlig ikke kan si noe på dette. Fordi vi alle vet hva Frank har kalt Finn. Var ikke noe slemt ment av meg.

Anonymous poster hash: 0e075...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel "skjønt det" hele veien, så dette er da noen merkelige utsagn fra deg. ;)

Jeg har skjønt det, ja, men kanskje lettere for (den tidligere) Finn-fansen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det er dyktige journalister som står bak det meste, klart de skriver nytt om han hver dag, det lager jo flere klikk for de ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har de fader krølle meg startet innsamlingsaksjon også, for å "overraske" Finn med hytte! :skratte:

Herregud!!

Så mange folk i verden som trenger hjelp, og så er det enkelte som vil prioritere hytte til Finn, jeg tror det ikke!

Link til dette?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Herregud!!

Så mange folk i verden som trenger hjelp, og så er det enkelte som vil prioritere hytte til Finn, jeg tror det ikke!

Link til dette?

Det ligger (selvfølgelig) inne på Farmen på facebook. Det er jo der de sprøeste finnes av disse.

Satt og leste litt der litt tidligere, og der skjer det noe skummelt: Når Finn Olav avviser mobbing, går de på at kona hans mener det. Når sutringen hans kommer frem i mediene, så er han feilsitert. Når han sier unnskyld for å ha kalt noen "mobbetroll" så er det fordi han har blitt presset til det.

Dette er skumle greier sett i et større perspektiv.

Ellers fullstendig enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en mengde pisspreik. De fleste driter i hva Olav har sagt, ikke er det noe ille heller. Han har hatt full kontroll, selvsagt er han smart. Det finnes kanskje mange dumme folk som er med i Frp, men det er mange smarte folk der også, og Olav er altså blant disse.

smarte folk tar ikke sosialt selvmord. Jeg betviler sterkt dine evner til å vurdere hvem som er smart og ikke. Dette ut ifra innleggene dine som ikke akkurat er noe å skryte av.

Anonymous poster hash: e5191...a9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...