Gå til innhold

Farmen 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Teksting får dere ved å trykke på undertekst-knappen på fjernkontrollen, eller tekst-tv side 222.

Anonymous poster hash: e97ab...861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han med det lange sjeggget og det lange håret er allerede irriterende.. For en CREEPY fyr.. Han asiatiske lurer jeg på hvorfor har meldt seg på farmen? Han takler tydeligvis ikke utedoer og frosker :laugh:

Syns det burde være undertekster på farmen, må skjerpe hørselen for å skjønne hva de fleste sier merker jeg :fnise:

Merker at fordommene mine om bergensere kommer frem her - sorry - greit nok at han er koko når det gjelder frosker, men allikevel klarer å starte intriger og dritt. STOR I KJEFTEN, MEN LITEN ELLERS..Samme med han skjeggedusten - æsj - unnasluntrer og mannssjåvinist. Ut med dem begge!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp første episode og må si jeg liker farmen! :)

"Alle" misliker nok herr langskjegg som mener damene burde gjøre all rengjøring, og jeg er ingen unntak.

Syns det var stilig med birøkting iår, det håper jeg det blir mer av.

Ellers er bergenseren med padde-fobien kjempe morsom, selv om jeg får veldig vondt av han siden han er så redd, men syns det er litt dumt at han vil ødelegge ukesoppdraget allerede første uka.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teksting får dere ved å trykke på undertekst-knappen på fjernkontrollen, eller tekst-tv side 222.

Anonymous poster hash: e97ab...861

Står bare det ikke er tilgjengelig med undertekst. Og tekst tv har vi ikke. Men overlever nok :)

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordførerkandidaten er også litt i overkant selvsikker.



Anonymous poster hash: b9ad1...b18
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke han som ble storbonde. Blaæh, for en type!! Forsto med en gang han åpna kjeften hva slags type han var: En selvdiggende ego med trang til å ta ledelsen med det samme. Fikser ikke sånne. Og det ligger an til at denne fyren havner i krangel med de andre ganske snart. Ikke overraskende.



Anonymous poster hash: 5940a...e91
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke han som ble storbonde. Blaæh, for en type!! Forsto med en gang han åpna kjeften hva slags type han var: En selvdiggende ego med trang til å ta ledelsen med det samme. Fikser ikke sånne. Og det ligger an til at denne fyren havner i krangel med de andre ganske snart. Ikke overraskende.

Anonymous poster hash: 5940a...e91

Fikk motsatt inntrykk jeg. En ivrig, rettferdig type som vet å ta i et tak. Han latsabben som fant sitt snitt til å lure seg unna under den første arbeidsøkten imponerte ikke meg videre.

Anonymous poster hash: f9f5e...1e2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skammer meg så inderlig over å være bergenser.

Men må innrømme at jeg lo høyt av han med froskeangsten. Lider av det samme selv :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det nesten bare byfolk som ikke kan en døyt om dyr og dyrehold med? "Vi visste ikke at biene ville følge etter" panneklask!

Anonymous poster hash: e97ab...861

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det nesten bare byfolk som ikke kan en døyt om dyr og dyrehold med? "Vi visste ikke at biene ville følge etter" panneklask!

Anonymous poster hash: e97ab...861

Fordi det hadde blitt grusomt kjedelig om det kun var bønder med?

Anonymous poster hash: 5bc54...e71

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest crazycatlady

Dette kan bli festlig, ja! Lo rått av han med froskeangsten jeg og, han var morsom! Lider av det samme selv, men ikke i så alvorlig grad. Han skjeggebusen er utrolig irriterende! Makan til fjott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han med skjegget irriterer meg allerede.

Er det mulig? Vurderer om han vil være storbondens hjelper for han vet ikke om han får noe ut av det?

Begynne å sabotere ukesoppdrag allerede på dag 1.... Djeses.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjedelig at de allerede er i full gang med å planlegge sabotasje.

Kjedelig?? Er jo det som er GØY!

Anonymous poster hash: fbe1e...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han med skjegget irriterer meg allerede.

Er det mulig? Vurderer om han vil være storbondens hjelper for han vet ikke om han får noe ut av det?

Begynne å sabotere ukesoppdrag allerede på dag 1.... Djeses.

Irriterer deg?? Hæ!

Det er jo sånt som er moro! Er derfor jeg ser på i hvert fall. Håper "han med skjegget" blir lenge!

Dessverre kan det se ut til at han har tabbet seg ut gjennom å bli fiende med storbonden slik at han blir førstekjempe. Utrolig IDIOTISK, men kanskje han kan klare seg gjennom en kamp, er jo bare å velge paddamannen. Men håper jo at begge blir værende lenge. Huff.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skammer meg så inderlig over å være bergenser.

Du har i det minste mot til å innrømme det, men hvorfor du velger å gjøre det i en tråd om et TV-program, nei det er ikke godt å si.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer deg?? Hæ!

Det er jo sånt som er moro! Er derfor jeg ser på i hvert fall. Håper "han med skjegget" blir lenge!

Dessverre kan det se ut til at han har tabbet seg ut gjennom å bli fiende med storbonden slik at han blir førstekjempe. Utrolig IDIOTISK, men kanskje han kan klare seg gjennom en kamp, er jo bare å velge paddamannen. Men håper jo at begge blir værende lenge. Huff.

Anonymous poster hash: fbe1e...900

Hehehe noen sånne fargerike folk er bare morsomme, men han der var bare sånn dum at jeg ble sinna. Fikk lyst til å filleriste ham.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...