Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt enig, synes Jenny får ufortjent kritikk hele tiden. Hun ER pen ja. Og hva er galt med å være litt stille av seg? Må hun danse naken på bordet og drite seg ut foran hele verden på tv? Blir hun da verdig til å gå til finalen.

Jess. Meg over som anonym btw. Jeg skjønner godt at folk syns det kan være kjedelig å se på, men det gir dem ingen grunn til å være så frekke. Noen stikker seg mer ut enn andre, sånn er det bare. Klandre heller BB om dere ikke liker deltakerne, det er de som har casta dissa folka.

Skjønne godt at hun ble lei seg av å bli kalt kjedelig.

Jeg fatter virkelig ikke hva godt man får ut av å slenge dritt om folk. Det gjelder generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da veldig. Føler du deg mye bedre nå, som du har rakket ned på både personlighet- og utseendet?

Jenny har ADD, det er diagnosen hennes. Å kalle folk for tilbakestående er bare slemt, og veldig unødvendig. Jenta ER pen. Hvorfor ikke kommentere utseendet til hele gjengen mens du er i gang?

Syns enkelte her burde tenke seg litt om. Å Rakke ned på utseende til folk ol, burde dere holde dere for god til. Greit nok at det er et forum, men herregud. Er det rart så mange barn blir mobbet når man ser holdningene til relativt voksne mennesker?

Anonymous poster hash: b7fab...5f0

Hva med å lese ordentlig før du kommer og kommenterer som en bedreviter?! Jeg rakket ikke ned på utseendet hennes, jeg skrev at hun var søt men kan ikke forstå hva som er pent med henne. Hvor rakket jeg ned på utseendet hennes der? Når jeg skrev at hun er søt? Jeg skrev også at tilbakestående var å ta i men det merkes at det er noe med henne og det står jeg for. Hvis man er med i Big Brother eller på tv generelt sett må man tåle å få kritikk.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å lese ordentlig før du kommer og kommenterer som en bedreviter?! Jeg rakket ikke ned på utseendet hennes, jeg skrev at hun var søt men kan ikke forstå hva som er pent med henne. Hvor rakket jeg ned på utseendet hennes der? Når jeg skrev at hun er søt? Jeg skrev også at tilbakestående var å ta i men det merkes at det er noe med henne og det står jeg for. Hvis man er med i Big Brother eller på tv generelt sett må man tåle å få kritikk.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Bedreviter? Javel. Det var sånn jeg oppfattet det du skrev, kanskje jeg mistolket det.

Du rakker ned ved å si at du kan ikke fatte hvorfor folk syns hun er pen. Folk flest hadde ikke syntes at det er greit å høre om seg selv. "Du er søt, men pen?.. Nei".

Kritikk er greit nok. Syns bare folk fort føler de kan dra den litt vel langt, så fort man blir en litt mer offentlig person. Man glemmer fort at de er like normale og sårbare som alle oss andre. Hadde folk reagert sterkt på en slem og utagerende person, så kan man skjønne det litt mer. Men å få så krasse kommentarer siden man ikke stikker seg ut, men ellers virker som en ordentlig person, DET skjønner jeg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedreviter? Javel. Det var sånn jeg oppfattet det du skrev, kanskje jeg mistolket det.

Du rakker ned ved å si at du kan ikke fatte hvorfor folk syns hun er pen. Folk flest hadde ikke syntes at det er greit å høre om seg selv. "Du er søt, men pen?.. Nei".

Kritikk er greit nok. Syns bare folk fort føler de kan dra den litt vel langt, så fort man blir en litt mer offentlig person. Man glemmer fort at de er like normale og sårbare som alle oss andre. Hadde folk reagert sterkt på en slem og utagerende person, så kan man skjønne det litt mer. Men å få så krasse kommentarer siden man ikke stikker seg ut, men ellers virker som en ordentlig person, DET skjønner jeg ikke.

Min mening er at hun er søt men ikke pen og det ser jeg ikke noe problem i å mene. Hva er problemet med å være søt? Det er like bra å være søt som pen. Noen er søte og andre pene, begge deler er positivt. Hadde jeg skrivd at hun er så stygg at jeg kan ikke forstå hvorfor noen syns hun er pen så hadde det vært en helt annen sak! Jeg rakker absolutt ikke ned på utseendet til folk med å si at de er søte men ikke pene. Stygg, ekkel, motbydelig, forferdelig og alle mulige andre stygge ord er en annen sak. Alle de som er med på Big Brother vet at de er på tv og folk kan se de hele tiden og må godta at folk har meninger om dem. Jeg syns det er kjedelig at Jenny er med for hun har ingen rolle i huset og hun lager ikke noe liv, så for meg er hun en kjedelig person å se på. Så hvis du mener at jeg har dradd den langt her så får det være ditt problem.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det Erland sier nå stemmer? At man ikke trenger adresse på det man skal sende men det kommer fram allikevel. Så hvis jeg vil sende et brev til Erland så kan jeg bare skrive BB-Erland også sporer posten opp hvem det er? Han mener posten har dektektiver som finner ut av hvem han er og hvor han bor.



Anonymous poster hash: 582e5...1c2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om det Erland sier nå stemmer? At man ikke trenger adresse på det man skal sende men det kommer fram allikevel. Så hvis jeg vil sende et brev til Erland så kan jeg bare skrive BB-Erland også sporer posten opp hvem det er? Han mener posten har dektektiver som finner ut av hvem han er og hvor han bor.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Posten kan åpne brev/pakker etc om de ikke finner ut hvem som skal ha pakken og det ikke står avsender på, i håp om at de finner en adresse inni. Elllers ligger det tusenvis av uleverte brev/pakker på postsentralen som de ikke får levert,

Hvis det er snakk om en liten bygd, og du kun adresserer til tante Magda i "Gnoskegrenda", så vil den nok komme fram siden alle der kjenner hverandre. Å sende brev til onkel Tore, Oslo, er håpløst.

Anonymous poster hash: c8eed...74a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posten kan åpne brev/pakker etc om de ikke finner ut hvem som skal ha pakken og det ikke står avsender på, i håp om at de finner en adresse inni. Elllers ligger det tusenvis av uleverte brev/pakker på postsentralen som de ikke får levert,

Hvis det er snakk om en liten bygd, og du kun adresserer til tante Magda i "Gnoskegrenda", så vil den nok komme fram siden alle der kjenner hverandre. Å sende brev til onkel Tore, Oslo, er håpløst.

Anonymous poster hash: c8eed...74a

Ja det var egentlig det jeg tenkte også:)

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere der blir Anna og Anders? Han virker forelsket i henne. Tror hun har glemt Thorbjørn....

Anonymous poster hash: 3ea76...d1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt noen tvforelskelse før, men Andres altså :rodmer: Jeg synes det er kjempe rart at ingen har kapret han ennå. Damn han er deilig :sjenert:

Anonymous poster hash: e8c51...358

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere der blir Anna og Anders? Han virker forelsket i henne. Tror hun har glemt Thorbjørn....

Anonymous poster hash: 3ea76...d1f

Enig. Men så slemme BB er, legger opp til romanse mellom dem - latterlig dårlig gjort.

Anonymous poster hash: b096d...f8c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooog -. FOR en tragisk irriterende episode i dag! Har det ikke skjedd mer spennende enn at Erland er paranoid og gnåååler om den helvetes muldvarpen? Gaaah!



Anonymous poster hash: b096d...f8c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Anna og Anders gifter seg i finalen, og vinner sammen.

Anonymous poster hash: f6141...152

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri hatt noen tvforelskelse før, men Andres altså :rodmer: Jeg synes det er kjempe rart at ingen har kapret han ennå. Damn han er deilig :sjenert:

Anonymous poster hash: e8c51...358

Jeg vet! Hver gang jeg ser bb tenker jeg at han er så kjekk..! Kosebamse! :rodmer: Endret av Frisørdama
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem blei utpekt som mulvarpen? Nettsiden dems er jo totalt ubruklig, null info!

Ettersom jeg forstdod på deltakera ble det Anders, men alle har ikke sagt hvem de stemte på så er noe usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva skal muldvarpen gjøre? Blir personen immun? Og er det deltakere som velger hvem som bli muldvarpen?

Den de stemmer på at er muldvarpen blir immun, og får dermed plass i finalen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders er jo direkte fæl. En feit, svett og rødmusset svenske som attpåtil har dårlig personlighet ved å være dobbeltmoralsk og alltid få seg en god latter av å mobbe andre. Det har vært lite eyecandy for oss jenter denne sesongen. De to andre svenske tullebukkene hvis navn rettmessig har gått i glemmeboka kanskje, men de var til gjengjeld dumme som brød.

Pelle er en narsissistisk dritt som bør skaffe seg personlig trener og psykolog etter oppholdet i huset. Erland er diffust feminin i framtoningen, men den soleklart mest sympatiske av guttene denne sesongen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders er jo direkte fæl. En feit, svett og rødmusset svenske som attpåtil har dårlig personlighet ved å være dobbeltmoralsk og alltid få seg en god latter av å mobbe andre. Det har vært lite eyecandy for oss jenter denne sesongen. De to andre svenske tullebukkene hvis navn rettmessig har gått i glemmeboka kanskje, men de var til gjengjeld dumme som brød.

Pelle er en narsissistisk dritt som bør skaffe seg personlig trener og psykolog etter oppholdet i huset. Erland er diffust feminin i framtoningen, men den soleklart mest sympatiske av guttene denne sesongen.

Og du fremstår som dritsjarmerende😑😑!

Anonymous poster hash: 45f9f...9d7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...