Gå til innhold

Skal vi danse 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

det skal noe til å lage en koregrafi som ikke ligner på noen som helst andre, bullshit å begynne å mase om sånt etter stakkaren har vunnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når skulle han liksom sagt det da? Det er jo ikke bra tv å midt i intervjuet bare "ja forresten, denne dansen lånte en del elementer fra en dans som ble danset på et liknende program i 2010".. doh. Hvis ikke SkalViDanse bryr seg så spiller det vel ingen rolle. Han burde kanskje vært mer åpen om det på et eller annet tidspunkt (vet ikke helt når da:P) men det er jo ingen krise heller, de har ikke brutt noen regler. Det er et teit danseprogram på tv liksom, ikke VM i dans:P



Anonymous poster hash: 1283c...8c6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Roar Strand føler seg ille til mote når sjefen hans holder på sånn, Roar er en kjernekar og jeg er sikker på at han ikke ønsker å sverte Egor på noen måte.



Anonymous poster hash: 3b9b2...0a0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun er kjempe vakker ihvertfall, jeg prøvde å finne ut hvem jeg syns var finest av hun og agnete mens skal vi danse gikk nå på lørdag og jeg klarte ikke å bestemme meg. Uansett om agnete har store former og linnea ikke har noen så bryr det meg ikke. Begge 2 er så vakre!

Jeg syns til og med at farm involl er hot.

Linnea!! Selvom agnete er pen hun og, men linnea er slående vakker!

Anonymous poster hash: 44545...555

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun er kjempe vakker ihvertfall, jeg prøvde å finne ut hvem jeg syns var finest av hun og agnete mens skal vi danse gikk nå på lørdag og jeg klarte ikke å bestemme meg. Uansett om agnete har store former og linnea ikke har noen så bryr det meg ikke. Begge 2 er så vakre!

Jeg syns til og med at farm involl er hot.

Linnea!! Selvom agnete er pen hun og, men linnea er slående vakker!

Anonymous poster hash: 44545...555

Men er det bare meg som syns farm er hot?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det bare meg som syns farm er hot?

Vet ikke helt, det er jo så mye kyr og sau der... Fam derimot, hun ser helt ok ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, sa jeg fornavnet feil?

Ja. Men AB rett før deg sa farm involl (haha!!) så det var ikke så rart at du skrev feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men AB rett før deg sa farm involl (haha!!) så det var ikke så rart at du skrev feil.

Han siterte mitt innlegg fra tidligere, litt rar sitering egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Enig ang. dommerne, i hvert fall inn igjen med Tor. Og de kan godt bytte programledere. Hvilke deltagere ønsker vi oss neste sesong da? Hadde vært artig med Ari Behn feks.

Anonymous poster hash: 5dce0...53f

Håper vi får inn Linn Jørum Sulland, Nora Mørk, Voe og Therese Johaug. I hvertfall en av de! :) Ønsker meg mest Sulland!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at Linnea var flinkere enn Agnete og Roar?

Nå fikk jeg til å svare deg her :) Men ja, personlig syns jeg kanskje det. Men det er vel kanskje fordi jeg er litt svak for Linnea. Hun har alltid vært et forbilde for meg, og egentlig hun jeg bare så skikkelig på når hun danset. De andre bare dansa i bakgrunn mens jeg gjorde noe annet, så jeg innser at jeg ikke har full rett til å uttale meg. Men det hadde jeg egentlig ikke hatt uansett, da jeg ikke har en filla peiling på dans i det hele tatt ;) Agnete er en verdig vinner da, det er hun. Men som sagt er jeg litt svak for Linnea. Ønsker henne virkelig alt godt :) Tredjeplass er jo knallbra, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...