Gå til innhold

Sons of Anarchy (USA sendetid - med spoilere)


Kassiopeia

Anbefalte innlegg

Jeg er overbevist om at Gemma er en av de få, om ikke den eneste som overlever hele dritten til slutt. Enten slutter det med at hun sitter alene og tar seg et drag av siggen i mens hun stirrer ut i intet med et tomt blikk etter alle de andre er døde, bortsett fra Wendy som klarte å rømme med Abel og babyen. Eller at det slutter med Gemma kjørende med guttene i baksete etter alle de andre er døde. Muligens overlever typen hennes også og drar avsted med dem for å starte på nytt, men har på følelsen at han dør.

Ikke noe spoiling her, er bare sånn jeg tror det skjer. Sons of anarchy ble åpenbart en serie for å hylle kona si, Kurt Sutter gjorde dette til Gemma-showet for lenge siden!

Jeg håper virkelig at jeg tar feil og at det blir en helt annen slutt, for Gemma er den siste som fortjener å overleve og det kommer til å ødelegge hele serien som en helhet. Dexter er en annen serie som rævkjørte hele serien med en elendig slutt, Breaking Bad klarte å løfte serien ti hakk med en fantastisk slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å herreguuuuud denne har jeg ikke sett. Ligger USA en uke foran oss som ser på tv2zebra? Men som jeg har ventet på at noen skal si noe. Stakkars lille Abel har det ikke lett om dagen :/

Anonymous poster hash: 70800...b54

Ja, jeg tror nok det :) Vi ser en dag etter de har sendt i USA som regel, og Zebra er nok en episode bak.

Ja, huff han sliter veldig. Ventet så sinnsykt på at han skulle si det, og endelig kom det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.....må medgi at jeg betrakter Jax i et mye mindre sympatisk

lys enn jeg gjorde tidligere. Greit nok... like ille som Clay er han

dog ikke enda, men han er rimelig kaldblodig og sosiopatisk når det

kommer til å drepe andre mennesker like fullt.

Syns det ille som har rammet han er fullt fortjent. Karma mao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at Gemma er en av de få, om ikke den eneste som overlever hele dritten til slutt. Enten slutter det med at hun sitter alene og tar seg et drag av siggen i mens hun stirrer ut i intet med et tomt blikk etter alle de andre er døde, bortsett fra Wendy som klarte å rømme med Abel og babyen. Eller at det slutter med Gemma kjørende med guttene i baksete etter alle de andre er døde. Muligens overlever typen hennes også og drar avsted med dem for å starte på nytt, men har på følelsen at han dør.

Ikke noe spoiling her, er bare sånn jeg tror det skjer. Sons of anarchy ble åpenbart en serie for å hylle kona si, Kurt Sutter gjorde dette til Gemma-showet for lenge siden!

Jeg håper virkelig at jeg tar feil og at det blir en helt annen slutt, for Gemma er den siste som fortjener å overleve og det kommer til å ødelegge hele serien som en helhet. Dexter er en annen serie som rævkjørte hele serien med en elendig slutt, Breaking Bad klarte å løfte serien ti hakk med en fantastisk slutt.

god teori! så pr-trailer der noen av skuespillerene snakket om hvordan sesongen ender, der sa de at serien var litt inspirert av shakespare og kommer nok til å ende tragisk :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tror nok det :) Vi ser en dag etter de har sendt i USA som regel, og Zebra er nok en episode bak.

Ja, huff han sliter veldig. Ventet så sinnsykt på at han skulle si det, og endelig kom det!

Så kult at han sa det til Jax. Var overbevist om at han kom til å si det til Wendy som da hadde brukt ørten episoder på å rote rundt for å finne ut av hva hun skulle gjøre :P Hvilken dag ser dere da?

Anonymous poster hash: 70800...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at Gemma er en av de få, om ikke den eneste som overlever hele dritten til slutt. Enten slutter det med at hun sitter alene og tar seg et drag av siggen i mens hun stirrer ut i intet med et tomt blikk etter alle de andre er døde, bortsett fra Wendy som klarte å rømme med Abel og babyen. Eller at det slutter med Gemma kjørende med guttene i baksete etter alle de andre er døde. Muligens overlever typen hennes også og drar avsted med dem for å starte på nytt, men har på følelsen at han dør.

Ikke noe spoiling her, er bare sånn jeg tror det skjer. Sons of anarchy ble åpenbart en serie for å hylle kona si, Kurt Sutter gjorde dette til Gemma-showet for lenge siden!

Jeg håper virkelig at jeg tar feil og at det blir en helt annen slutt, for Gemma er den siste som fortjener å overleve og det kommer til å ødelegge hele serien som en helhet. Dexter er en annen serie som rævkjørte hele serien med en elendig slutt, Breaking Bad klarte å løfte serien ti hakk med en fantastisk slutt.

Er redd du har rett, men håper du tar feil. Helt enig i at Gemma nå tar alt for stor plass i serien :/

Anonymous poster hash: 70800...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

god teori! så pr-trailer der noen av skuespillerene snakket om hvordan sesongen ender, der sa de at serien var litt inspirert av shakespare og kommer nok til å ende tragisk :hakeslepp:

Ja, Kurt sutter har vel sagt fra begynnelsen at serien er basert på Hamlet og der dør vel alle?

Selv om SoA ikke har gjort det like bra som Breaking bad, er det tydelig at han har prøvd å gjøre den samme episke karakterutviklingen med Jax som Walter. Men endringen med Jax skjedde for raskt etter min mening, han startet som en oppriktig god karakter som prøvde å redde familien sin og klubben, til tross for de kriminelle handlingene hans. Når han ble president endret han seg for drastisk til at det virket realistisk. Jeg liker Jax, men mest av alt på grunn av den han var i de tidligere sesongene. Jeg synes ikke han fortjener en lykkelig slutt, og han burde helt klart dø til slutt, helst ved at han ofrer seg selv for å redde guttene sine fra Gemma.

Gemma er nok den sykeste karakteren jeg har sett på tv tror jeg, dama er tvers igjennom ond og det er ikke en eneste god grunn til at hun burde overleve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult at han sa det til Jax. Var overbevist om at han kom til å si det til Wendy som da hadde brukt ørten episoder på å rote rundt for å finne ut av hva hun skulle gjøre :P Hvilken dag ser dere da?

Anonymous poster hash: 70800...b54

Haha, samme her egentlig :P Onsdager vi pleier å se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå har jeg sett siste episode, var litt treg denne uken. Må si jeg ble skuffet over hvordan dette med Abel utspiller seg. Jax kommer jo åpenbart ikke å tro på det Abel sa om Gemma og neste episode kommer garantert til å starte med at Jax mener han finner opp ting i tillegg til selvskadingen og alt annet han utagerer med etter Taras mord. Og det er ene og alene på grunn av den teite løgnen han kom med om at Gemma var den som skadet han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå har jeg sett siste episode, var litt treg denne uken. Må si jeg ble skuffet over hvordan dette med Abel utspiller seg. Jax kommer jo åpenbart ikke å tro på det Abel sa om Gemma og neste episode kommer garantert til å starte med at Jax mener han finner opp ting i tillegg til selvskadingen og alt annet han utagerer med etter Taras mord. Og det er ene og alene på grunn av den teite løgnen han kom med om at Gemma var den som skadet han.

Dette har jeg også tenkt på. Jeg mener, han har jo allerede løyet om noe ganske alvorlig, så er jo stor sjangse for at Jax ikke vil tro ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå har jeg sett siste episode, var litt treg denne uken. Må si jeg ble skuffet over hvordan dette med Abel utspiller seg. Jax kommer jo åpenbart ikke å tro på det Abel sa om Gemma og neste episode kommer garantert til å starte med at Jax mener han finner opp ting i tillegg til selvskadingen og alt annet han utagerer med etter Taras mord. Og det er ene og alene på grunn av den teite løgnen han kom med om at Gemma var den som skadet han.

Njaaa.....nå er det bare 3 episoder igjen av sesongen (og serien) så de må vel

få litt fortgang i sluttspillet regner jeg med. Litt synd at det er så lite igjen

også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaa.....nå er det bare 3 episoder igjen av sesongen (og serien) så de må vel

få litt fortgang i sluttspillet regner jeg med. Litt synd at det er så lite igjen

også...

Tror ikke det blir avslørt før siste episode, jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da er katten ute av sekken kan dere godt si...

'>fearful-smiley-emoticon.gif

Hva som skjer videre med Gemma er ikke godt å si, men tror det

er trygt å kunne gjette på at det ikke skjer noe med henne

sånn ifra Jax sin side iallefall, (etter scenen med Nero på slutten av

episoden å dømme). Uansett, forholdet de imellom er nok dødt nå.

Lurer litt på om godeste Jax kanskje blir tatt av dage av klubben sin

til slutt, virker litt som om det brygger opp til noe slikt, med den interne

stridigheten om hva som skjedde da Jury ble drept. Uansett det blir

spennende å se...

'>flabbergasted-smiley-emoticon.png

Endret av Jellybean78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett lenger enn det som er blitt sendt i Norge? Siste episoden som ble sendt i går sluttet med at Jax og Nero satt å gråt sammen etter at alle visste hva Gemma har gjort!



Anonymous poster hash: b72c5...5ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett lenger enn det som er blitt sendt i Norge? Siste episoden som ble sendt i går sluttet med at Jax og Nero satt å gråt sammen etter at alle visste hva Gemma har gjort!

Anonymous poster hash: b72c5...5ac

Da er det den siste episoden du har sett da, Norge er like langt som USA og sendes dagen etter. Neste episode som sendes i USA kommer ikke ut før neste uke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nyeste episoden fra USA sendes vel i dag så vidt jeg vet.

EDIT: De har visst en pause denne uken :)

Endret av Lillia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HOLY FUCK!!!

Jeg har ikke ord.......tror aldri jeg har blitt så overrasket av en serie før, dette trodde jeg aldri i verden Sutter kom til å la skje med hans kjære Gemma. Jeg bøyer meg i støvet, for det der var rimelig episk!!!!!!! Nå som jeg har tatt så feil (og det gleder meg at jeg gjorde det) aner jeg virkelig ikke hvordan serien kommer til å ende neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, tok temmelig feil selv angående Gemma. Artig å se cameo av Michael

Chiklis ifra serien The Shield som en lastebilsjåfør i denne episoden også...

Vel, slik jeg oppfattet det så ga vel egentlig Jax en lovnad til de

øvrige sjefene av klubben at de kunne ta livet av han om de tok vare på

familien hans i etterkant, pluss han lovte de at han skulle sørge for at resten

av klubben (Chibs, Hap og Tig) kom til å la dette skje....dette som følge av

drapet på Jury. Tror neste (og siste) episode er slutten på Jax for å være

ærlig, (meeeeen, utelukker ikke at noe annet kan skje).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere nå!? Har Gemma endelig fått som fortjent???? Hva skjedde????



Anonymous poster hash: b72c5...5ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere nå!? Har Gemma endelig fått som fortjent???? Hva skjedde????

Anonymous poster hash: b72c5...5ac

Ja, Jax fant ut at Gemma var hos faren sin. Nero fikk Unser til å dra for å redde Gemma før Jax rakk å komme, men Jax skøt Unser rett i hjertet. Ble nesten på gråten, Unser fortjente virkelig ikke å dø, men han sa selv at dette var det eneste rette for han. Hele serien har han jo elsket henne og gjort alt for henne. Gemma kom med en unnskyldning og sa at hun elsket tara og at hun visste at hun måtte dø for det hun gjorde. Hun sto med ryggen til når det skjedde, han avfyrte en kule midt i bakhodet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...