Gå til innhold

Sons of Anarchy (USA sendetid - med spoilere)


Kassiopeia

Anbefalte innlegg

Er det flere som følger med på Sons of Anarchy? Tenkte det kunne være greit med en generell diskusjonstråd for oss som følger USA sin sendetid.

Jeg satt på jobb i dag og så finalen av sesong 6. Siste halvdel av denne sesongen har overrasket meg positivt, da jeg var på tur til å gi opp hele serien etter en helt elendig sesong 5.

Men finalen snudde opp ned på hele serien, bokstavelig talt! Ble faktisk fysisk uvel av den cliffhangeren, og jeg ble sittende å holde pusten helt på slutten! Får lyst å gi opp hele serien igjen, for det der ble bare for mye for min del. Ikke fordi det var for brutalt og sjokkerende, jeg setter pris på en god twist og vi har sett nok av brutale drap i denne serien... Men jeg sitter igjen med en enorm skuffelse, da det eneste "gode" mennesket i denne serien nå er borte. Serien har bygget og jobbet for Jax and Tara siden første episode av denne serien, hele drivkraften til Jax har alltid vært familie og kjærligheten. Kurt Sutter har sagt selv at Jax og Tara skulle få en lykkelig slutt når det hele er over. Det var grusomt å se stakkars guttene, spesielt siden jeg var en liten gutt selv.

Nei, dette var veldig skuffende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var grusomt å se stakkars guttene, spesielt siden jeg var en liten gutt selv.

Nei, dette var veldig skuffende!

Du mener siden du har, ikke sant? Ikke at det spiller noen vesentlig rolle, men....

Kurt Sutter (spiller Big Otto i serien), skaperen bak serien har visstnok sagt at neste sesong

er den siste, hele greia er bygd opp som et Shakespeare-drama, så noen happy-ending

kan vi nok ikke forvente akkurat.

Syns personlig det var litt trist da Clay ble drept jeg, til tross for alt det onde han har gjort,

han har jo vært sentral ifra begynnelsen av i serien og vi ble jo godt kjent med han,

på godt og vondt...

Syns ikke Tara nødvendigvis fortjener å stemples som god akkurat, hun er jo "medskyldig"

i hele greia når hun gifter seg med et medlem og snur et blindt øye til aktivitetene deres,

men skjønner jo hva du mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener siden du har, ikke sant? Ikke at det spiller noen vesentlig rolle, men....

Kurt Sutter (spiller Big Otto i serien), skaperen bak serien har visstnok sagt at neste sesong

er den siste, hele greia er bygd opp som et Shakespeare-drama, så noen happy-ending

kan vi nok ikke forvente akkurat.

Syns personlig det var litt trist da Clay ble drept jeg, til tross for alt det onde han har gjort,

han har jo vært sentral ifra begynnelsen av i serien og vi ble jo godt kjent med han,

på godt og vondt...

Syns ikke Tara nødvendigvis fortjener å stemples som god akkurat, hun er jo "medskyldig"

i hele greia når hun gifter seg med et medlem og snur et blindt øye til aktivitetene deres,

men skjønner jo hva du mener...

:fnise: For en pinlig skrivefeil, men ja, jeg mente selvsagt at jeg HAR en liten gutt selv! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skulle ALDRI gått inn på denne tråden. Men nysgjerrig som jeg er måtte jeg bare.. HVA skjer med Tara? Fortell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skulle ALDRI gått inn på denne tråden. Men nysgjerrig som jeg er måtte jeg bare.. HVA skjer med Tara? Fortell!

Hun blir drept på en skikkelig brutal måte. Gemma stikker hodet hennes under vann (i vasken på kjøkknet) og stabber henne i bakhodet med en kniv. Jeg syns det var JÆVLA brutalt, jeg fikk regelrett sjokk. Følger ikke mye med på Sons Of Anarchy, bare sånn litt - men typen følger mye med, så måtte nesten se finalen. Og HERREGUD... Altså, det stakk i meg. Jeg tåler masse brutalt shit, men syns det der var veldig over the top. Skummelt og brutalt, men veldig bra. OG TRIST IKKE MINST!

Anonymous poster hash: 68d17...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir drept på en skikkelig brutal måte. Gemma stikker hodet hennes under vann (i vasken på kjøkknet) og stabber henne i bakhodet med en kniv. Jeg syns det var JÆVLA brutalt, jeg fikk regelrett sjokk. Følger ikke mye med på Sons Of Anarchy, bare sånn litt - men typen følger mye med, så måtte nesten se finalen. Og HERREGUD... Altså, det stakk i meg. Jeg tåler masse brutalt shit, men syns det der var veldig over the top. Skummelt og brutalt, men veldig bra. OG TRIST IKKE MINST!

Anonymous poster hash: 68d17...a7a

IKKE KNIV, men gaffel, haha. :P Gikk fort i svingene her

Anonymous poster hash: 68d17...a7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant forresten Jax ut at det var Gemma som drap henne?



Anonymous poster hash: 68d17...a7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir drept på en skikkelig brutal måte. Gemma stikker hodet hennes under vann (i vasken på kjøkknet) og stabber henne i bakhodet med en kniv. Jeg syns det var JÆVLA brutalt, jeg fikk regelrett sjokk. Følger ikke mye med på Sons Of Anarchy, bare sånn litt - men typen følger mye med, så måtte nesten se finalen. Og HERREGUD... Altså, det stakk i meg. Jeg tåler masse brutalt shit, men syns det der var veldig over the top. Skummelt og brutalt, men veldig bra. OG TRIST IKKE MINST!

Anonymous poster hash: 68d17...a7a

:sjokkert:

Herregud, hvordan skal serien egentlig ende? Trodde hun skulle klare å komme seg unna jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant forresten Jax ut at det var Gemma som drap henne?

Anonymous poster hash: 68d17...a7a

Nei, Juice kvittet seg med alt av bevis og hjalp Gemma, så selvsagt kommer det forferdelige kvinnemennesket til å komme seg unna i neste sesong og bli barnas verge. Hvor ironisk er det ikke at hele sesongen har bygget på Tara's downfall med at hun har løyet og sveket Jax fordi hun ville beskytte familien sin mot Gemma, og etter hun hadde blitt straffet og fratatt sønnene sine, endte det hele i et forferdelig blodbad..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg grein ut øynene mine når jeg så den siste episoden i sesong 6. fy søren for et nederlag egentlig. det skal mye til for at sesong 7 skal bli bra uten Tara.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så sesongfinalen idag.. Jeg visste at Tara ville dø, men ikke på den måten! :sjokkert: Gleder meg til sesong 7! :laugh:

Edit;

hvor ser dere SoA? Er HBO det beste? :vetikke:

Endret av zse09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Drar opp tråden..

Hrrreguuuud jeg venta så lenge på at Abel skulle fortelle det han gjorde nå siste episode!!!! Har venta en evighet, endelig kom det, men vet desverre ikke hvordan Jax reagerer før neste episode.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har Abel fortalt til Jax hva Gemma har gjort?? Noen som vet hvordan det slutter? Jeg er så spent på hvordan det skal avsluttes! Det er ikke mange episodene igjen heller nå!!!:)



Anonymous poster hash: b72c5...5ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Abel fortalt til Jax hva Gemma har gjort?? Noen som vet hvordan det slutter? Jeg er så spent på hvordan det skal avsluttes! Det er ikke mange episodene igjen heller nå!!!:)

Anonymous poster hash: b72c5...5ac

Tror ingen vet hvordan det slutter. Abel fortalte det helt på slutten av siste episode, når han lå i senga. Rett før Jax fortalte at Wendy egentlig var moren hans. Da sa han noe som "Is that why grandma killed my second mommy, so i could be with my first?" Eller noe i den duren... Alt man fikk se var at blikket til Jax forandres drastisk. Så slutter episoden:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen vet hvordan det slutter. Abel fortalte det helt på slutten av siste episode, når han lå i senga. Rett før Jax fortalte at Wendy egentlig var moren hans. Da sa han noe som "Is that why grandma killed my second mommy, so i could be with my first?" Eller noe i den duren... Alt man fikk se var at blikket til Jax forandres drastisk. Så slutter episoden:-(

Å herreguuuuud denne har jeg ikke sett. Ligger USA en uke foran oss som ser på tv2zebra? Men som jeg har ventet på at noen skal si noe. Stakkars lille Abel har det ikke lett om dagen :/

Anonymous poster hash: 70800...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ingen vet hvordan det slutter. Abel fortalte det helt på slutten av siste episode, når han lå i senga. Rett før Jax fortalte at Wendy egentlig var moren hans. Da sa han noe som "Is that why grandma killed my second mommy, so i could be with my first?" Eller noe i den duren... Alt man fikk se var at blikket til Jax forandres drastisk. Så slutter episoden:-(

Å herreguuuuud denne har jeg ikke sett. Ligger USA en uke foran oss som ser på tv2zebra? Men som jeg har ventet på at noen skal si noe. Stakkars lille Abel har det ikke lett om dagen :/

Anonymous poster hash: 70800...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ingen vet hvordan det slutter. Abel fortalte det helt på slutten av siste episode, når han lå i senga. Rett før Jax fortalte at Wendy egentlig var moren hans. Da sa han noe som "Is that why grandma killed my second mommy, so i could be with my first?" Eller noe i den duren... Alt man fikk se var at blikket til Jax forandres drastisk. Så slutter episoden:-(

Å herreguuuuud denne har jeg ikke sett. Ligger USA en uke foran oss som ser på tv2zebra? Men som jeg har ventet på at noen skal si noe. Stakkars lille Abel har det ikke lett om dagen :/

Anonymous poster hash: 70800...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende det blir å se hva som skjer når Jax vet det, håper Gemma får som fortjent. Abel er så søt :hjerte:



Anonymous poster hash: b72c5...5ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...