Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Gjesten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åå nå så jeg spektrumkonserten på TV! Den har jeg ventet lenge på! FY SØREN så bra Vegard synger! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er virkelig en fantastisk range han har på stemmen! De er så utrolig talentfulle at det er helt vilt. Et sånt show, i det formatet, uten en eneste gang å gå ut av rollen som selvhøytidelige rockegærninger, beherske alle de sangformatene...Wow!

Var gøy å gjenoppleve det!

Veldig irriterende at det ikke var HELE konserten! De kutta ut "Sammen finner vi frem" med alle kjendisene, "Pie Jesu" med slossingen og ikke minst "Someone Like Me", og Spektrum var den eneste konserten han sang den på! Så jeg ble litt sur, og håper virkelig alt kommer på DVD-en!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er virkelig en fantastisk range han har på stemmen! De er så utrolig talentfulle at det er helt vilt. Et sånt show, i det formatet, uten en eneste gang å gå ut av rollen som selvhøytidelige rockegærninger, beherske alle de sangformatene...Wow!

Var gøy å gjenoppleve det!

Veldig irriterende at det ikke var HELE konserten! De kutta ut "Sammen finner vi frem" med alle kjendisene, "Pie Jesu" med slossingen og ikke minst "Someone Like Me", og Spektrum var den eneste konserten han sang den på! Så jeg ble litt sur, og håper virkelig alt kommer på DVD-en!!

Ja, de er utrolige! Veldig gøy å se det på tv. :) Er så glad for at jeg fikk vært der!!

Men det var unødvendig å kutte ut noen av sangene! Når de først skulle vise det, så kunne de like gjerne tatt med alt!

Vi satser på en dvd. Det er vel ganske sannsynlig at det kommer en også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh tusen takk Rainbow! Noen andre som har nye intervjuer med dem eller no? Hvilken instagram har du sett bilde av han på?

Bård ser utrolig kjekk ut nå og, jeg trodde det egentlig bare var det fine håret, men akk nei, han er fortsatt utrolig sexy.



Anonymous poster hash: 2df18...fac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegard posta bilde på sin instagram! Jeg kan se om jeg finner noen linker til andre ting! :)

De er vergardino og bylvisaker på instagram hvis du ikke visste det. :)

Jeg savner håret altså, må innrømme det. Men han er faktisk veldig fin uten også, og det er jo bra, siden han kommer til å se sånn ut en stund!

Er det noen av dere som skal se dem i Drammen i mars, da?
Virker som det er skikkelig mange, spesielt utenlandske, som drar til Globen i Sverige. Det blir litt mye, føler jeg. De kommer garantert til å gjøre mer i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som skal se dem i Drammen i mars, da?

Virker som det er skikkelig mange, spesielt utenlandske, som drar til Globen i Sverige. Det blir litt mye, føler jeg. De kommer garantert til å gjøre mer i Norge.

Åh, skulle ønske at jeg skulle til Drammen, men det passet dårlig denne gangen (også)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett dette intervjuet?

Bård er finest med det lange håret, men han er kjekk nå også :)

Jeg drømte om Bård i natt. Lang lang drøm med masse bisarre ting, som plutselig endte med at jeg skulle besøke dem. Jeg ringte på og bård var på vei ut i sykkelshorts for å sykle. Ganske sur egentlig :fnise: også hadde de glemt at de hadde avtalt å besøke bestemoren eller noe sånt, så jeg måtte komme tilbake siden og da våknet jeg.

Edit for å legge til: skal ikke til Drammen :( Hadde vært morsomt å vært i Globen. De har visst skrevet noen flere sanger som de skal ha med der. Showet er sikkert utviklet videre siden de hadde det i Oslo. Ingen som vet om det er planer om filming og visning på svensk tv? Det hadde jo vært kjekt :)

Endret av Ixnay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Er det noen av dere som skal se dem i Drammen i mars, da?

Ser ut som vi er flere som skal dit. Jeg gleder meg! Tror dere det blir en Expensive Jacket Tour-konsert, eller noe litt annet? Pie Jesu-sketsjen blir kanskje vanskelig å få til når Vegard ikke kan trekke Bård etter håret lenger.... :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som vi er flere som skal dit. Jeg gleder meg! Tror dere det blir en Expensive Jacket Tour-konsert, eller noe litt annet? Pie Jesu-sketsjen blir kanskje vanskelig å få til når Vegard ikke kan trekke Bård etter håret lenger.... :klo:

Jeg tror den i Drammen blir en slags rehersal til Sverige, der de nye sangene fra årets sesong som ikke var med på fjorårets konsert er med (det blir vel da "bare" Yoghurt, Intolerant og Trucker's Hitch). Og om det blir som fjorårets rehersal så blir det veldig nedstasha og litt prating innimellom og sånt.

Men det kan godt hende det er en konsert, altså. Jeg bare mistenker at de lader opp til Sverige med å spille i Drammen slik som de lada opp til Spektrum med å spille der sist.

De finner vel en måte å gjøre Pie Jesu på, tenker jeg! :)

Syns jeg hørte at Bård skal være med på Årsrevyen med Harald Eia neste tirsdag 21.30 :biggrin:

Ja, det blir gøy!! Første gang på norsk tv uten hår! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...