Gå til innhold

Nysgjerrig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er nysgjerrig på jentesex, vet ikke hvordan man finner noen

Anonymous poster hash: 4567d...ced

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå på et utested på løkka. Der er det masse lesber :)

Anonymous poster hash: 73934...cb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Hoho. Og igjen dukket en kontaktannonse for diverse seksuelle saker opp. Du håper at en hot chic skal sende deg en privat melding så dere kan ha det fint sammen skjønner jeg? :P

Er vel ikke så veldig vanskelig og gå på et lesbisk utested eller lage seg en profil å et passende nettsted.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare uansett hva du gjør, vær klar på at du bare er nysgjerrig. Lesbiske er ikke et eksperiment, og det svir noe jævlig å bare være en fase til en eller annen hetero eller bifil jente.



Anonymous poster hash: 0b6f9...7b9
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

prøvd chate-sider? problemet er mange menn som later som de er jenter, men be om en sjekk via telefon eller skype først. ta gjerne kontakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Registrer deg på Gaysir? Ville ikke anbefalt chatte-sider hvertfall, der er det mye snusk..

Hoho. Og igjen dukket en kontaktannonse for diverse seksuelle saker opp. Du håper at en hot chic skal sende deg en privat melding så dere kan ha det fint sammen skjønner jeg? :P

Litt vanskelig når hun poster som AB vel :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Litt vanskelig når hun poster som AB vel :fnise:

Er ikke sikkert hun vet det funker sånn, og hvis hun vet kan det jo tenkes at hun håper at noen skal vise interesse og så ta det derfra. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkert hun vet det funker sånn, og hvis hun vet kan det jo tenkes at hun håper at noen skal vise interesse og så ta det derfra. :fnise:

Sant! Håper hun ikke blir så altfor skuffet, da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har samme fantasien selv. Tenner på tanken om å starte med en uskyldig massasje før det utvikler seg til noe mer. Hadde også vært deilig om hun plutselig kom inn mens jeg dusjet, befølte meg bakfra mens hun presset meg opp etter dusjveggen for så å snu meg rundt og slikke meg nedentil, mens jeg holder meg fast i dusjstanga. Her ble det litt detaljert gitt, sorry! Kanskje vi skulle funnet på noe sammen? ;)



Anonymous poster hash: 649f0...34f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har eksperimentert med jentesex har vært med venninner/gryende bekjentskap. Jeg har funnet ut st jeg liker krydderet med det seksuelle, men jeg har aldri opplevd å bli betatt/forelska/fått følelser for en annen jente, derfor holder jeg typiske sjekkearenaer som utesteder/gaysir osv utenfor. Føler ikke vi starter med like premisser, og det blir bare feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Cupido er det flere kvinner i forhold som bare søker i kvinner......om det skulle fenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må være vanskelig å være lesbisk eller homofil hvis alle heterofile bare er nysgjerrige på deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...