Gå til innhold

Din første kjendiscrush


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Whitestripes

Jeg er jo steingammal, så min første kjendiscrush var på en tv-detektiv i en serie som het McCloud. Da var jeg 5-6 år, og etter minnet å dømme, var vel han i 40-åra eller noe sånn da han spilte i den serien. Sykt :sjenert:

Da jeg ble litt eldre, var det Freddie Mercury og Marius Muller som var det store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest New_Girl

Aller første tror jeg var Michael Jackson :P og så når jeg var rundt 14 år fikk jeg se bilde av Leonardo DiCaprio i TOPP og syntes han var det vakreste menneske jeg noen gang hadde sett. Det var altså før jeg hadde sett en eneste film med han. Var dødsforelska i han i mange år :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første jeg kan huske var vel Ashton Kutcher. Morsomt at nåværende samboer ligner endel på ham :fnise:



Anonymous poster hash: a1b24...2c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første tror jeg var Arnold Vosloo i The Mummy filmen i 1999.

250px-Imhotep2.jpg

Dominic Monaghan i LOST

Dominic-Monaghan-Lost.jpg?itok=wn2YA6Tb

Declan Galbraith, fordi han var like gammel som meg. :fnise:



Anonymous poster hash: 44fa2...a75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leonardo DiCaprio i Titanic. Jeg hadde innrammet bilde på nattbordsskuffen min, overalt hvor det fantes vindu med dugg på skrev jeg inn I love Leo og var 100% overbevist om at følelsene mine for han var helt reelle;) Anonymous poster hash: a2eed...ae1

Hehe, Leonardo DiCaprio var min første kjendiscrush også. Han var jo så fantastisk deilig i Titanic :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...