Gå til innhold

Ginger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om gingere? Mener da menn som er bleke og gjerne med litt rosa skjær i huden, rødlig hår, blå øyne og lyse øyenbryn og øyenvipper.

Anonymous poster hash: f340c...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man får være som man er... Har ikke noe imot dem, ser ikke på de som noe annet en enn hvilken som helst annen person.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargene i seg selv betyr ingenting for meg, det er ikke fargene som avgjør om mannen er kjekk.

Kevin McKidd passer vel til beskrivelsen din, og han er jo råsexy! Men det hadde han nok vært med mørkt hår og mørkere hud også.

Kavin-McKidd-ginger-heads-32891670-400-6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får være som man er... Har ikke noe imot dem, ser ikke på de som noe annet en enn hvilken som helst annen person.

Nå tenkte jeg mer på om du synes det er pent eller mindre pent.

Anonymous poster hash: f340c...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er noe fint. Ville ikke blitt tiltrukket av en ginger

Anonymous poster hash: 22bbb...c9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, synes det er lite tiltrekkende.

Anonymous poster hash: cd0b9...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skikkelig stygt! Personer med rødt hår ser ut som en alien. Helt feil, og drit ekkelt!



Anonymous poster hash: 5a582...657
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en såkalt "ginger".

Han hadde det typiske kobberfargede håret da han var liten. Fregner også. Håret hans har blitt mørkere med årene, så nå har han mørkerødt hår, fremdeles fregner. Brune øyne.

Har alltid syns at rødt hår er pent, både på menn og kvinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tenkte jeg mer på om du synes det er pent eller mindre pent.

Anonymous poster hash: f340c...b77

ja? det kommer jo helt an på personen det akkurat som alle andre personer.. Noen er pene, andre ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke hårfargen som er et problem, det er mangelen på sjel



Anonymous poster hash: 483b1...885
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I utgangspunktet ville jeg nok før sagt at jeg ikke likte gingers, men så møtte jeg en utrolig kjekk fyr som er ginger, og et års tid senere møtte jeg enda en. Så, kan ikke si at jeg ikke liker det. Mange kjekkaser!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg er sammen med har rødt hår, syns (selvfølgelig) han er veldig kjekk ;) ellers så er det som med alle andre hår/hudfarger, det fins både pene og mindre pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke noe til overs for gutter med rødt hår, fregner, lyse øyevipper osv frem til for ca 1 år siden, da jeg plutselig møtte en gammel klassekamerat som var blitt überkjekk. Jeg syntes han er helt fantastisk kjekk og at det nesten plutselig er veldig turn on med hele den pakka med de blonde øyevippene osv. ( Men vi hadde en superklein episode i senga som gjorde at jeg desverre ikke har noe mer med han å gjøre :P men etter han har jeg faktisk falt for en annen med samme trekkene/fargene..hmm)



Anonymous poster hash: 14df8...7bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I utgangspunktet ville jeg nok før sagt at jeg ikke likte gingers, men så møtte jeg en utrolig kjekk fyr som er ginger, og et års tid senere møtte jeg enda en. Så, kan ikke si at jeg ikke liker det. Mange kjekkaser!

Så bra! Men ville han vært enda kjekkere med mørkt hår / mørkere hud?

Anonymous poster hash: f340c...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Men ville han vært enda kjekkere med mørkt hår / mørkere hud?

Anonymous poster hash: f340c...b77

Jeg tror faktisk begge to hadde blitt stygge med mørkt hår/mørkere hud. Hadde ikke kledd dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...