Gå til innhold

Kvinner er kanskje blitt for kravstore?


Gjest Majestetsjef

Anbefalte innlegg

Så med andre ord er det vi kvinner som kan for at menn er overgripere?

Vi kvinner er ganske lite fornøyd med det meste på kroppene våre ganske ofte vi også, men vi ødelegger ikke livene til andre mennesker fordi :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Dere usikre menn og kvinner, har det noensinne falt dere inn at det ikke er den "defekte kroppsdelen" deres som er problemet, men den kvalmende usikkerheten?

Kan dere ikke få litt ryggmarg istedenfor å spekulere og syte over ikke-eksisterende problemer som kun er i deres eget hode?

Vet dere hva annet som er usexy? Syting, oppgulp, klag, klag, "buhuuu stakkars meg", "det er samfunnets feil, for store krav, buhuu"

Ikke være en jævla sau.

Anonymous poster hash: 98dd0...e18

Nå vet ikke jeg om du er dame eller mann. Men om man har fått en direkte konkret tilbakemelding fra det motsatte kjønn om at enten puppene er for små eller at penis er for liten, så gjør det noe med deg som person!

Slik jeg tolker svaret ditt her kan det være to ting:

1 - Du er mann.....Du er jævla godt utstyrt og har aldri fått en klage fra damer.

2 - Du er dame og ligner på Megan Fox og har aldri hatt en bekymring når det kommer til mannetekke.

Makan til bortkastet innlegg! Du har et poeng når det kommer til selvtilliten. Det hjelper uansett hva slags situasjon man har vært i. Men når selvtilliten er brutt ned, er det ikke enkelt å stråle!

Er vel ikke mange i denne tråden som syter og sutrer heller slik jeg forstår det?

Det diskuteres vel bare hvordan det virker på psyken og hva som kan/bør gjøres for å minske problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Så med andre ord er det vi kvinner som kan for at menn er overgripere?

Vi kvinner er ganske lite fornøyd med det meste på kroppene våre ganske ofte vi også, men vi ødelegger ikke livene til andre mennesker fordi :/

Jeg har ikke møtt mange mennesker som mener oppriktig at det er kvinnenes skyld i en voldtekt.

Det er ALLTID overgripers skyld! Det skjønner de fleste med IQ over 50.

Jeg tror at noe av grunnen til konklusjonen i undersøkelsen baserer seg på at mange overgripere har liten kuk....enkelt og greit. At de kanskje ikke får seg noe mus på normalt vis fordi damene avviser dem? Jeg vet ikke, men det var tanken som slo meg. Men at det er damenes SKYLD er jo latterlig uansett hvordan man snur og vender på saken. "Tar" man på en dame uten samtykke er det uansett et overgrep. punktum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Presset som rettes mot oss for å ha sore pupper og være sykelig tynn gjelder jo i hele samfunnet! Det kommer fra media, TV, menn osv. Alle damer skal se perfekte ut i følge menn!

Stor forskjell på det, og å ha preferanser. For meg må en kjæreste ha ganske stort utstyr for at jeg skal være fornøyd, må ha hår på hodet og være i grei form. Alt annet blir jo et kompromiss!

De som har vanlig elelr liten penis må finne seg damer som liker dette. Å finne en partner er jo det letteste som fins! Jeg kommer aldri til å skjønne hva menn hele tiden klager på... Selv har jeg for eksempel ikke så store bryster, og da er det sikkert dealbreaker for en del menn også.

Anonymous poster hash: edc0d...51b

Det er jo her debatten raser frøken!

Undersøkelser viser jo faktisk at det IKKE er menn som setter disse kravene til damene, men at det er dere selv som fyller dere med stoff i magasiner og mote for å leve opp til et ideal som dere kriger om internt for å nå. Det værste kroppspresset kommer ikke av det som er på trykk i VG.no. Det kommer fra alle damebladene som forherliggjør den syltynne figuren med store pupper!

Jeg leser av innlegget ditt at du har "krav" til størrelse og utseende på kjæresten din. Ok for deg det og kanskje greit for typa di om han oppfyller de kravene. Jeg reagerer uansett på dette. Nå er vi alle forskjellige, men jeg kan kun ta for meg slik JEG føler det.

Når jeg blir oppriktig GLAD i en jente, spiller det SVÆRT liten rolle om hun har store eller små pupper...om hun har noen kilo ekstra eller ikke. For meg er ikke en kjæreste en "ting" som bare skal tilfredstille øynene og vekke begjæret i meg. Det skal være DET mennesket som skal være rundt meg hele tiden. Hun skal være min beste venn og støttespiller. Jeg tenner mest på det hun har mellom ørene!

Dere må gjerne være uenig i det, men jeg syntes fokuset på kropp er helt villt!

Har du/dere aldri vært så glad i en person at du bare MÅ være sammen med han/henne uansett om han/hun ikke oppyller alle ideal kravene du kanskje har i hode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg om du er dame eller mann. Men om man har fått en direkte konkret tilbakemelding fra det motsatte kjønn om at enten puppene er for små eller at penis er for liten, så gjør det noe med deg som person!

Slik jeg tolker svaret ditt her kan det være to ting:

1 - Du er mann.....Du er jævla godt utstyrt og har aldri fått en klage fra damer.

2 - Du er dame og ligner på Megan Fox og har aldri hatt en bekymring når det kommer til mannetekke.

Makan til bortkastet innlegg! Du har et poeng når det kommer til selvtilliten. Det hjelper uansett hva slags situasjon man har vært i. Men når selvtilliten er brutt ned, er det ikke enkelt å stråle!

Er vel ikke mange i denne tråden som syter og sutrer heller slik jeg forstår det?

Det diskuteres vel bare hvordan det virker på psyken og hva som kan/bør gjøres for å minske problemet.

Både 1 og 2 er feil. Veldig feil. Jeg har selv fått en slik negativ "konkret tilbakemelding". Som tenåring og barn hadde jeg null selvtillit. Jeg har vært mobbet, utsatt for gjentatte seksuelle overgrep, hatt en stor dose selvmordstanker, vært mye deprimert og bla bla bla

Men skal jeg virkelig rulle rundt i selvmedlidenhet og syns synd på meg selv? Hva i all verden får jeg ut av det? Skal jeg la min lykke avhenge av hva andre har gjort, sagt og ment om meg? Hvor er logikken i det? Jeg ser ikke ut som en modell, langt ifra, og ja; jeg har fått høre det som yngre, men så ble jeg voksen.

Om det ikke er nok syting og sutring i akkurat denne tråden, så florerer det i andre tråder.

Anonymous poster hash: 98dd0...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Majestetsjef

Dere usikre menn og kvinner, har det noensinne falt dere inn at det ikke er den "defekte kroppsdelen" deres som er problemet, men den kvalmende usikkerheten?

Kan dere ikke få litt ryggmarg istedenfor å spekulere og syte over ikke-eksisterende problemer som kun er i deres eget hode?

Vet dere hva annet som er usexy? Syting, oppgulp, klag, klag, "buhuuu stakkars meg", "det er samfunnets feil, for store krav, buhuu"

Ikke være en jævla sau.

Anonymous poster hash: 98dd0...e18

Vi påpeker bare hva som er usexy ved dere. Det må dere tåle å høre. Face it! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Majestetsjef

Presset som rettes mot oss for å ha sore pupper og være sykelig tynn gjelder jo i hele samfunnet! Det kommer fra media, TV, menn osv. Alle damer skal se perfekte ut i følge menn!

Stor forskjell på det, og å ha preferanser. For meg må en kjæreste ha ganske stort utstyr for at jeg skal være fornøyd, må ha hår på hodet og være i grei form. Alt annet blir jo et kompromiss!

De som har vanlig elelr liten penis må finne seg damer som liker dette. Å finne en partner er jo det letteste som fins! Jeg kommer aldri til å skjønne hva menn hele tiden klager på... Selv har jeg for eksempel ikke så store bryster, og da er det sikkert dealbreaker for en del menn også.

Anonymous poster hash: edc0d...51b

Du har satt deg lite inne i hvordan noen menn har det. Det å finne seg en partner er det letteste som finnes, om man er kvinne.

Det er penisen menn får mest komplekser for om den ikke føles tilstrekkelig. Hvordan vet man hvem som liker hva? De som får beskjed om at de har liten penis av en kvinne, blir selvsagt fucka i hodet.

De fleste menn liker små pupper like mye som store. Don't worry. Menn har ikke krav som dere, vi er ikke i nærheten. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Du har satt deg lite inne i hvordan noen menn har det. Det å finne seg en partner er det letteste som finnes, om man er kvinne.

Det er penisen menn får mest komplekser for om den ikke føles tilstrekkelig. Hvordan vet man hvem som liker hva? De som får beskjed om at de har liten penis av en kvinne, blir selvsagt fucka i hodet.

De fleste menn liker små pupper like mye som store. Don't worry. Menn har ikke krav som dere, vi er ikke i nærheten. :-)

Å få med seg en fyr hjem fra byen er ikke det vanskeligste en kvinne kan gjøre. Men å finne seg en partner er ikke lettere for kvinner, enn menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Majestetsjef

Å få med seg en fyr hjem fra byen er ikke det vanskeligste en kvinne kan gjøre. Men å finne seg en partner er ikke lettere for kvinner, enn menn.

Svarer på den seinere :-)

Endret av Majestetsjef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Både 1 og 2 er feil. Veldig feil. Jeg har selv fått en slik negativ "konkret tilbakemelding". Som tenåring og barn hadde jeg null selvtillit. Jeg har vært mobbet, utsatt for gjentatte seksuelle overgrep, hatt en stor dose selvmordstanker, vært mye deprimert og bla bla bla

Men skal jeg virkelig rulle rundt i selvmedlidenhet og syns synd på meg selv? Hva i all verden får jeg ut av det? Skal jeg la min lykke avhenge av hva andre har gjort, sagt og ment om meg? Hvor er logikken i det? Jeg ser ikke ut som en modell, langt ifra, og ja; jeg har fått høre det som yngre, men så ble jeg voksen.

Om det ikke er nok syting og sutring i akkurat denne tråden, så florerer det i andre tråder.

Anonymous poster hash: 98dd0...e18

Du har flere gode poenger her.

Men de fleste her i denne tråden oppfatter jeg ikke som sytete overhode.

De fleste deler vel bare tanker om hvorfor og hvordan vi kan gjøre problemet mindre ikke sant?

Jeg har også opplevd mye motgang fra jeg var barn. Ikke pga pikken i voksen alder....men ellers i livet. Det kan være tøft, og enig i at det ikke hjelper med selvmedlidenhet.

Men alle er ikke like. Noen "brusher" sånt av seg raskt og har raskt for å "glemme" vonde" ting. Andre er mer såre og bryter raskere sammen. Det MÅ vi som samfunn ta hensyn til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Å få med seg en fyr hjem fra byen er ikke det vanskeligste en kvinne kan gjøre. Men å finne seg en partner er ikke lettere for kvinner, enn menn.

Støtter den ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...