Gå til innhold

Kvinner er kanskje blitt for kravstore?


Gjest Majestetsjef

Anbefalte innlegg

Gjest Bitch Pudding

Har du lest artikkelen og sett rundt deg om hva som er blitt fakta og et generelt problem som folk ikke tør snakke om utenfor nettet?

Ja, faktisk. Var derfor jeg sa at ingen er et unntak. Du fremstiller jo det som om at alle kvinner mener at menn skal ha xl penis, men det tviler jeg på er realiteten. Det er "samfunnet"...som i media først og fremst som skaper den vrangforestillingen. Det stod ingen plass om at kvinner putter mannen ned ut i fra størrelsen på kuken.

Du koblet det opp mot at det var kvinnens skyld, som i at de var kravstore. Var derfor jeg tenkte at det var mer din usikkerhet som kom frem..

Endret av Bitch Pudding
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Majestetsjef

Ja, faktisk. Var derfor jeg sa at ingen er et unntak. Du fremstiller jo det som om at alle kvinner mener at menn skal ha xl penis, men det tviler jeg på er realiteten. Det er "samfunnet"...som i media først og fremst som skaper den vrangforestillingen. Det stod ingen plass om at kvinner putter mannen ned ut i fra størrelsen på kuken.

Er det mulig å tolke dette som om jeg mener Alle kvinner? Jeg skriver jo om de flotte, sexy, omtenksomme, etc, damene i hovedinnlegget. Leste du ikke det?

Det blir bare diskusjon utenfor tema. Les den delen av artikkelen i hovedinnlegget igjen, og igjen, og ta til deg at det er realiteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig betyr størrelsen noe!Bare tull å late som noe annet.

En bitte liten snopp er ikke spesielt attraktivt!...og jo vi jenter snakker om det!Men når det er sagt,er det langt fra snopp til monsterpenis...noe midt i mellom kanskje?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Majestetsjef

Selvfølgelig betyr størrelsen noe!Bare tull å late som noe annet.

En bitte liten snopp er ikke spesielt attraktivt!...og jo vi jenter snakker om det!Men når det er sagt,er det langt fra snopp til monsterpenis...noe midt i mellom kanskje?

Der kommer sannheten og realiteten frem. Vi snakker over gjennomsnitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bitch Pudding

Er det mulig å tolke dette som om jeg mener Alle kvinner? Jeg skriver jo om de flotte, sexy, omtenksomme, etc, damene i hovedinnlegget. Leste du ikke det?

Det blir bare diskusjon utenfor tema. Les den delen av artikkelen i hovedinnlegget igjen, og igjen, og ta til deg at det er realiteten.

Ja man tolker det helt frem til det nederste avsnittet. For du skriver jo kvinner og ikke noen kvinner. Til og med tittelen på tråden fremstiller det som om det er alle i en. Du skal få ha den. Jeg husket at jeg hadde lest det, men det gikk litt hus forbi.

Jeg leste heller artikkelen her:

https://www.cupido.no/node/403196

Når man leser hele, så sitter man fremdeles å tenker at dette er media og ikke så mye kvinner som har skyld i. Trenger ikke å be meg om å lese om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Der kommer sannheten og realiteten frem. Vi snakker over gjennomsnitt...

Og der beviste du poenget mitt, så takk for det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bitch Pudding

Der kommer sannheten og realiteten frem. Vi snakker over gjennomsnitt...

Her bekrefter du det som ble sagt tidligere i tråden. Vi er flere som har sagt at størrelsen er ikke så viktig og med en gang noen kommer å sier det du vil høre, så er saken avgjort lissom. Jaja...deg om det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste heller artikkelen her:

https://www.cupido.no/node/403196

Når man leser hele, så sitter man fremdeles å tenker at dette er media og ikke så mye kvinner som har skyld i. Trenger ikke å be meg om å lese om igjen.

Jepps. Når man leser TS' utsnitt får man inntrykk av at karen mener at peniskomplekser automatisk fører til overgrep, leser man den originale artikkelen ser man at dette er et enkelt tilfelle som tas opp. HI i denne tråden er et stjerneeksempel på uærlig bruk av kilder, og egner seg derfor ikke for en seriøs debatt.

Anonymous poster hash: 70ff5...099

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter bryr seg ikke om penisstørrelse, det er det dere gutter som er opphengt i. Skjønner ikke hvor dere får det fra!



Anonymous poster hash: 28e06...a02
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Majestetsjef

Og der beviste du poenget mitt, så takk for det.

Jeg tok frem hvordan artikkelen fremstår som troverdig! Ikke hvordan dere prøver å få meg som person til å bli problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bitch Pudding

Jeg tok frem hvordan artikkelen fremstår som troverdig! Ikke hvordan dere prøver å få meg som person til å bli problemet.

Men du er jo problemet. Du tok jo bare en brøkdel av en artikkel og vridde saken om til noe helt annet som samsvarer med din egen overbevisning om at kvinner er roten til peniskomplekset ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok frem hvordan artikkelen fremstår som troverdig! Ikke hvordan dere prøver å få meg som person til å bli problemet.

Hun nevnte tidligere at kvinner ikke bryr seg stort om størrelse (det vil si, så frem det ikke er vondt så er ikke størrelse viktig). Men menn har det med å henge seg opp i noen få kvinner som er størrelsegærninger. Du understreket poenget hennes. Gratulerer.

Anonymous poster hash: 3275f...9c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Majestetsjef

Jepps. Når man leser TS' utsnitt får man inntrykk av at karen mener at peniskomplekser automatisk fører til overgrep, leser man den originale artikkelen ser man at dette er et enkelt tilfelle som tas opp. HI i denne tråden er et stjerneeksempel på uærlig bruk av kilder, og egner seg derfor ikke for en seriøs debatt.

Anonymous poster hash: 70ff5...099

Det var overskriften og en del av artikkelen, det er bare å gå inn å lese. Å lese hoveinnlegget vitner om at det ikke blir nevnt ett ord om overgrep. Det var kun overskriften. Jeg tok opp den nederste delen av artikkelen.

Dette er bare en måte som er helt vanlig å sette problemet ut av bane, og prøve å få Ts til å virke uten troverdighet. Les hovedinnlegget i sin helhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Majestetsjef

Men du er jo problemet. Du tok jo bare en brøkdel av en artikkel og vridde saken om til noe helt annet som samsvarer med din egen overbevisning om at kvinner er roten til peniskomplekset ditt.

Hvorfor er jeg problemet? Jeg kjenner ikke til artikkelforfatteren. Han skriver ut fra egne og andres erfaringer. Det er dere som skal ha meg til å bli problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bitch Pudding

Det var overskriften og en del av artikkelen, det er bare å gå inn å lese. Å lese hoveinnlegget vitner om at det ikke blir nevnt ett ord om overgrep. Det var kun overskriften. Jeg tok opp den nederste delen av artikkelen.

Dette er bare en måte som er helt vanlig å sette problemet ut av bane, og prøve å få Ts til å virke uten troverdighet. Les hovedinnlegget i sin helhet.

Men jeg leste faktisk artikkelen og der stod det enda mer enn det du hadde tatt med. Så man sitter jo med et annet inntrykk enn det du gjør igjen, hvilket gjør at troverdigheten din er lavere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bitch Pudding

Hvorfor er jeg problemet? Jeg kjenner ikke til artikkelforfatteren. Han skriver ut fra egne og andres erfaringer. Det er dere som skal ha meg til å bli problemet.

Fordi den artikkelen tok for seg presset menn får fra ytre hold. Som i samfunnet/media. Ordet kvinne blir ikke nevnt en eneste gang faktisk. Det var din konklusjon. Det at du heller ikke tok med hele artikkelen gjør deg til problemet, fordi du vridde saken om til noe annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke enig i at troverdigheten blir lavere bare fordi man plukker ut, og bruker enkelte avsnitt. Skulle jeg redegjort for alle mine kilder her ville jeg måtte lastet opp flere bøker. Dere angriper mannen og ikke ballen her.

Anonymous poster hash: 34f57...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Majestetsjef

Men jeg leste faktisk artikkelen og der stod det enda mer enn det du hadde tatt med. Så man sitter jo med et annet inntrykk enn det du gjør igjen, hvilket gjør at troverdigheten din er lavere.

Men herregud. Jeg gir opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bitch Pudding

Jeg er ikke enig i at troverdigheten blir lavere bare fordi man plukker ut, og bruker enkelte avsnitt. Skulle jeg redegjort for alle mine kilder her ville jeg måtte lastet opp flere bøker. Dere angriper mannen og ikke ballen her.

Anonymous poster hash: 34f57...458

Alt du trengte var å legge ut linken, slik at folk kunne lese hele artikkelen og ikke bare utdraget ditt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...